جهت اجرای فیلم های آموزشی حرف آخر اپلیکیشن حرف آخر tv را دانلود کنید. توجه کنید که این اپلیکیشن تحت ویندوز می باشد و صرفا در کامپیوترهای با ویندوز ۷ به بالا قابل اجرا می باشد.

حرف آخر یکی از بهترین موسسه‌های کشور در زمینه آموزش دانش‌آموزان و داوطلبان برای کنکور است. همان طور که می‌دانید موفقیت‌های زیاد این موسسه موجب شده است که بسیاری از داوطلبان از پکیج‌های این موسسه استفاده کنند و آن را به سایر داوطلبان نیز پیشنهاد کنند.

حرف آخر برای این‌که بتواند خدمات بهتری به دانش‌آموزان و داوطلبان ارائه بدهد از برنامه‌های مختلفی استفاده می‌کند. سایت حرف آخر، تلگرام حرف آخر، اینستاگرام حرف آخر، لینکدین حرف آخر و … همگی برای اطلاع رسانی بیشتر و ارائه خدمات بهتر در اختیار داوطلبان قرار گرفته‌اند. ما در این مطلب تمامی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌‌های حرف آخر را به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن حرف آخر در شبکه‌های اجتماعی

همان طور که می‌دانید حرف آخر محصولات متنوعی برای دوره‌های تحصیلی دارد. موسسه حرف آخر برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی، دوره متوسطه اول و داوطلبان کنکور پکیج‌های مخصوصی دارد. همین موضوع موجب می‌شود که حرف آخر در تمامی شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشد تا به هر نحوی به داوطلبان کمک کند. اپلیکیشن حرف آخر در اکثر شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. ما در قسمت زیر شبکه‌های اجتماعی رسمی و مرکزی حرف آخر را به شما معرفی می‌کنیم:

1) سایت رسمی و مرکزی حرف آخر

سایت رسمی و مرکزی حرف آخر چندین سال است که به صورت منظم و با یک برنامه‌ریزی دقیق خدمات زیادی را به داوطلبان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. این سایت قسمت‌های مختلفی دارد و داوطلبان می‌توانند تمامی محصولات حرف آخر را در این سایت مشاهده کنند. به طور مثال اگر به دنبال پکیج دینی برای کنکور هستید کافی است دینی نظام جدید را انتخاب کنید تا تمامی محصولات مرتبط با دینی را در این سایت مشاهده کنید.

اپلیکیشن حرف آخر در این قسمت طوری طراحی شده است تا داوطلبان تمامی اطلاعات مربوط به پکیج را در این قسمت مشاهده کنند. شما می‌توانید بودجه بندی تمامی دروس و هر پایه را در صفحه محصولات مشاهده کنید. حرف آخر برای راحتی داوطلبان یک نمونه تدریس از هر پکیج نیز در سایت قرار داده است تا داوطلب با خیال راحت پکیج مورد نظر خود را انتخاب کند. شما می‌توانید در هر پکیج، اسکرین شات‌های رضایت داوطلبان از پکیج‌ها را نیز مشاهده کنید.

بخش بلاگ سایت رسمی و مرکزی حرف آخر نیز با توجه به آخرین رویدادها و اطلاعات، داوطلبان را برای کنکور آماده می‌کند تیم محتوای حرف آخر، نیازها و مشکلات دانش‌آموزان را بررسی می‌کند و با توجه به آن، مقالات معتبری در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. شما می‌توانید مقالات و محتواهای مورد نظر خود را با ما در میان بگذارید تا تیم محتوای رایچت همراه با مشاوران حرف اخر یک مطلب مناسب برای شما آماده کنند.

2) تلگرام حرف آخر

تلگرام حرف آخر می‌تواند جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن حرف آخر باشد. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از کانال تلگرام حرف اخر از هر موضوعی با خبر شوید. تخفیف‌های پکیج‌های حرف آخر، اسامی رتبه‌های برتر کنکور، ویس‌های مشاوره‌ای مشاوران حرف آخر و … همگی در این کانال قرار می‌گیرند. تمامی اخبار مربوط به کنکور سراسری، بودجه بندی ها، نکات مهم در مورد هر درس، تست خیز ترین سوالات کنکور در کانال تلگرام حرف آخر در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کانال تلگرام حرف آخر، همراهی با داوطلبان در هر زمان و شرایطی است. داوطلبانی که 6 صبح برای مطالعه کنکور از خواب بیدار می‌شوند با پیام‌های صبحگاهی حرف آخر مواجه می‌شوند. هدف تیم حرف آخر در کانال تلگرام، همراهی داوطلبان و ارائه جدیدترین اخبار مربوط به حرف آخر و اخبار کنکور است.

اپلیکیشن حرف آخر

3) کانال یوتیوب حرف آخر

اپلیکیشن حرف آخر شاید دیگر وجود نداشته باشد اما شبکه‌های اجتماعی دیگر به خوبی جای این اپلیکیشن را پر کرده‌اند. کانال یوتیوب نیز یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی حرف اخر است. این کانال تمامی ویدئوهای مربوط به پکیج‌های حرف اخر را دارد. داوطلبان می‌توانند به راحتی با استفاده از ویدئوهای یوتیوب حرف آخر از محتوای داخل پکیج‌ها با خبر شوند.

ما در کانال یوتیوب حرف آخر تمامی ویدئوهای مربوط به حرف آخر را برای شما قرار دادیم. شما می‌توانید در این کانال به راحتی بخش از ویدئوهای آموزشی اساتید حرف آخر را مشاهده کنید. این موضوع موجب می‌شود شما با اطمینان بیشتری محصولات و پکیج‌های حرف آخر را انتخاب کنید.

اپلیکیشن حرف آخر

4) لینکدین حرف آخر

لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی است که برای به اشتراک گذاشتن مطالب به کار می‌رود. بعد از اینکه اپلیکیشن حرف آخر حذف شد، تیم حرف آخر لینکدین حرف آخر را نیز ایجاد کرد. حرف آخر از این شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن مطالب استفاده می‌کند. شما می‌توانید تمامی مطالب مربوط به بلاگ حرف آخر را در این شبکه اجتماعی مشاهده کنید و مطالب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن حرف آخر

5) توئیتر حرف آخر

اپلیکیشن حرف آخر دیگر قابلیت دانلود ندارد اما حرف اخر به قدری در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد که شما همیشه از هر اخباری با خبر می‌شوید. توئیتر حرف آخر یکی دیگر از شبکه‌‌های اجتماعی است که حرف آخر از طریق آن با داوطلبان و دانش‌آموزان ارتباط برقرار می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از توئیتر حرف آخر از تمامی اخبار مهم و لحظه‌ای مطلع شوید. شما می‌توانید با عضو شدن در توئیتر رسمی حرف اخر در هر زمان و مکانی از تمامی اخبار مطلع شوید.

اپلیکیشن حرف آخر

6) اینستاگرام حرف آخر

یکی دیگر از برنامه‌هایی که جایگزین اپلیکیشن حرف آخر شده، اینستاگرام حرف آخر است. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است که بسیاری از داوطلبان در آن حضور دارند. مشاوران حرف اخر تلاش می‌کنند با استفاده از اینستاگرام در هر شرایطی به سوالات دانش‌آموزان و داوطلبان پاسخ دهند. شما می‌توانید به صورت روزانه از تمامی تخفیف‌های حرف آخر در اینستاگرام حرف آخر اگاه شوید. معمولا جدیدترین خبرها در مورد اساتید و پکیج‌ها در اینستاگرام حرف آخر قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن حرف آخر

این نکته را فراموش نکنید که اپلیکیشن حرف آخر چندین سال است که دیگر استفاده نمی‌شود و به جای آن شبکه‌های اجتماعی حرف اخر به داوطلبان خدماتی ارائه می‌دهند.”

سوالات متداول در مورد اپلیکیشن حرف آخر

1) اپلیکیشن حرف آخر tv چه کاربردی دارد؟

برای مشاهده فیلم های آموزشی حرف آخر در بستر هوش مصنوعی شما می توانید از اپلیکیشن حرف آخر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.