کنکور سراسری نقش بسیار مهمی را در آینده تحصیلی دانش‌آموزان و داوطلبان ایفا می‌کند. البته این نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید که قبولی در کنکور سراسری تاثیر مهمی بر روی آینده شغلی داوطلبان نیز دارد. بنابراین تمامی شرایط دست به دست هم می‌دهند تا این آزمون بزرگ‌ترین آزمون در طول دوران تحصیلی برای داوطلبان باشد. داوطلبانی که به دنبال قبولی در کنکور سراسری هستند باید تمامی دروس را با دقت زیاد و برنامه‌ریزی صحیح مطالعه کنند. یکی از بهترین کارهای داوطلبان برای آمادگی در کنکور سراسری شرکت در آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور است. موسسه حرف آخر با در نظر گرفتن شرایط دشوار کنکور با آزمون جامع حرف آخر به سراغ دانش‌آموزان و داوطلبان می‌آید. آزمون جامع حرف آخر چیست؟ این آزمون چه اهمیتی برای داوطلبان دارد؟

اول از همه به این موضوع اشاره کنیم که آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور حرف آخر نقش بسیار مهمی را در آماده‌سازی داوطلبان و دانش‌آموزان برای کنکور ایفا می‌کنند. آزمون جامع حرف آخر با شبیه‌سازی شرایط واقعی کنکور به دانش‌آموزان و داوطلبان کمک می‌کند تا آن‌ها با انواع سوالات دروس تخصصی، مدیریت زمان در کنکور و نحوه کنترل استرس آشنا شوند. آزمون جامع آزمایشی حرف آخر به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا آن‌ها نقاط ضعف و قوت خود را در دروس مختلف شناسایی کنند و با توجه به این نقاط دروس را مطالعه نمایند.

آزمون جامع حرف آخر یکی از جدیدترین برنامه‌های آموزشی در موسسه حرف آخر است که در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان کنکوری قرار می‌گیرد. موسسه حرف آخر با همکاری برترین اساتید کشور سوالات استانداردی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا آن‌ها قبل از کنکور عملکرد خود را برای پاسخگویی به سوالات ارزیابی کنند. تیم محتوای حرف آخر در این مطلب به سراغ معرفی آزمون جامع حرف آخر می‌رود و ویژگی‌های این آزمون را بررسی می‌کند.

 

معرفی آزمون جامع حرف آخر

 

داوطلبان می‌توانند برای خرید و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون به این لینک مراجعه کنند.

 

آزمون جامع حرف آخر چیست؟

آزمون آزمایشی جامع حرف آخر چیست؟ این آزمون برای کدام داوطلبان مناسب است؟ بدون شک اکثر داوطلبان از محتوای این آزمون اطلاعی ندارند و سوالات زیادی در مورد این آزمون به ذهن آن‌ها می‌آید. آزمون جامع حرف آخر یک آزمون شبیه‌ساز کنکور است که همانند شرایط کنکور در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. این آزمون برای آماده‌سازی داوطلبان در کنکور سراسری طراحی شده است و در اختیار داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی قرار می‌گیرد. مهم‌ترین هدف برگزاری این آزمون افزایش تسلط داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات کنکور و کاهش استرس در کنکور است.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های آزمون جامع حرف آخر با سایر آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور، برگزاری آن به صورت آنلاین است. این آزمون کاملا به صورت آنلاین برگزار می‌شود و داوطلبان برای شرکت در آن نیازی به رفت و آمدهای طولانی ندارند. این آزمون با هدف ارزیابی جامع و دقیق دانش‌آموزان و داوطلبان در تمامی دروس طراحی شده است. داوطلبانی که در آزمون جامع حرف آخر شرکت می‌کنند با شرایط واقعی کنکور روبه‌رو می‌شوند و تجربه‌ای مشابه با شرکت در کنکور خواهند داشت. تمامی این شرایط موجب کاهش استرس کنکور و کسب نتایج درخشان برای داوطلبان و دانش‌آموزان گروه تجربی، ریاضی و انسانی می‌شود.

آزمون جامع حرف آخر کاملا به صورت تستی است و تنها سوالات تستی دروس تخصصی را شامل می‌شود. این بدین معنی است که این آزمون کاملا با توجه به آخرین تغییرات کنکور سراسری در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبان و دانش‌آموزان حرف آخری می‌توانند با استفاده از گوشی یا سیستم عامل خود در هر مکانی به این آزمون آنلاین دسترسی داشته باشند. این آزمون بزرگ در دو نوبت اردیبهشت و تیر ماه قبل از برگزاری کنکور سراسری در اختیار داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی قرار می‌گیرد.

 

آزمون جامع حرف آخر

 

 

ویژگی‌های آزمون جامع حرف آخر

آزمون جامع حرف آخر به عنوان یک آزمون شبیه‌ساز کنکور به بهترین شکل داوطلبان و دانش‌آموزان را برای کنکور سراسری آماده می‌کند. داوطلبان بنا به دلایل مختلف مانند استرس، مدیریت نادرست زمان و … نمی‌توانند در کنکور سراسری عملکرد خوبی داشته باشند. آزمون جامع حرف آخر به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا آن‌ها در یک محیط مشابه با کنکور حضور داشته باشند و به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند. البته این تنها ویژگی آزمون جامع حرف آخر نیست.

بدون شک مهم‌ترین ویژگی‌ آزمون جامع حرف آخر، شبیه‌سازی شرایط واقعی کنکور است. این بدین معنی است که تعداد سوالات، سطح دشواری سوالات و زمان‌بندی آزمون جامع حرف آخر دقیقا شرایط مشابه کنکور را دارد. داوطلبان در این آزمون با سوالات مشابه کنکور مواجه می‌شوند. همین موضوع نیز موجب می‌شود که داوطلبان نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند و با توجه به این نقاط دروس تخصصی را مطالعه نمایند.

آزمون جامع حرف آخر ویژگی‌های متنوع و زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این آزمون استفاده از پاسخ نمای ویدیویی است که در بخش بعدی به طور جامع و کامل به بررسی آن می‌پردازیم. شما می‌توانید در بخش زیر با مهم‌ترین ویژگی‌های آزمون جامع حرف آخر بیشتر آشنا شوید:

  • شامل آزمون‌های شبیه‌ساز برای دروس تخصصی کنکور تجربی
  • شامل‌ آزمون‌های شبیه‌ساز برای دروس تخصصی کنکور انسانی
  • شامل آزمون‌های شبیه‌ساز برای دروس تخصصی کنکور ریاضی
  • برگزاری آزمون جامع قبل از کنکور سراسری
  • پاسخ نمای ویدیویی تحلیل سوالات
  • تحلیل تمامی سوالات کنکور همراه با بررسی گزینه‌های درست و نادرست
  • تجزیه و تحلیل سوالات توسط برترین اساتید کشور
  • تعداد سوالات مشابه سوالات کنکور سراسری
  • قابل استفاده بر روی سیستم‌های مختلف
  • سوالات متنوع و استاندارد
  • و …

معرفی آزمون جامع حرف آخر

 

استفاده از پاسخ نمای ویدیویی در آزمون حرف آخر

آزمون جامع حرف آخر ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. اما یکی از این ویژگی‌ها که محبوبیت زیادی مابین داوطلبان دارد، پاسخ نمای ویدیویی است. این ویژگی منحصربه‌فرد به داوطلبان و دانش‌آموزان کمک می‌کند تا آن‌ها درک بهتری از سوالات و نحوه حل آن‌ها داشته باشند. شاید برای داوطلبان این سوال پیش آید که پاسخ نما ویدیویی چیست؟ این ویژگی چه امکاناتی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد؟

اول از همه به این نکته اشاره کنیم که پاسخ نمای ویدیویی حرف آخر پاسخ تمامی سوالات را به صورت گام به گام در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. این بدین معنی است که داوطلبان برای مشاهده پاسخ به سراغ پاسخ نما ویدیویی می‌روند و استاد مربوط به درس مورد نظر پاسخ را به صورت ویدیویی به داوطلبان آموزش می‌دهد. داوطلبان با استفاده از این روش نه تنها می‌توانند با پاسخ سوال مورد نظر آشنا شوند بلکه امکان یادگیری مبحث را توسط استاد آن درس نیز دارند.

 

آزمون جامع حرف آخر

 

 

داوطلبان با استفاده از پاسخ نما ویدیویی احساس حضور در کلاس درس را به صورت آنلاین خواهند داشت. اساتید حرف آخر با استفاده از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری خود پاسخ سوالات را به داوطلبان آموزش می‌دهند. یادگیری سوالات مختلف با استفاده از مشاهده ویدیوها موجب می‌شود تا داوطلبان مطالب را بهتر یاد بگیرند و مباحث برای مدت زمان طولانی در ذهن آن‌ها باقی بماند. به عبارت دیگر می‌توان گفت که داوطلبان با استفاده از این ویژگی منحصربه‌فرد حرف آخر امکان رفع اشکال را بعد از آزمون دارند.

داوطلبانی که از آزمون حرف آخر به عنوان آزمون شبیه‌ساز کنکور استفاده می‌کنند در مقایسه با سایر داوطلبان شانس بیشتری برای پاسخگویی صحیح به سوالات در کنکور دارند، زیرا آن‌ها در این آزمون با سوالات مشابه کنکور آشنا می‌شوند و نحوه پاسخگویی به سوالات در کنکور را یاد می‌گیرند.

 

آزمون جامع حرف آخر

 

مزایای شرکت در آزمون جامع حرف آخر

شاید برای داوطلبان و دانش‌آموزان این سوال پیش آید که شرکت در آزمون جامع حرف آخر چه مزایایی برای آن‌ها دارد؟ ما در این بخش تعدادی از این مزایا را معرفی می‌کنیم تا داوطلبان با اطمینان بیشتری به سراغ آزمون جامع حرف آخر بروند.

آزمون جامع حرف آخر شرایط واقعی کنکور را برای داوطلبان شبیه‌سازی می‌کند. داوطلبان هر گروه آموزشی در این آزمون با زمان‌بندی و تعداد سوالات مشابه کنکور روبه‌رو هستند. سوالاتی که در این آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند سوالات هم سطح با سوالات کنکور هستند. تمامی این موارد دست به دست هم می‌دهند تا داوطلبان شرایط خود را در آزمون ارزیابی کنند. داوطلبان می‌توانند با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شوند و با توجه به این شرایط، مباحث مختلف را مطالعه کنند.

داوطلبان با شرکت در آزمون جامع حرف آخر، مهارت‌های مدیریت زمان خود را تقویت می‌کنند. آزمون جامع حرف آخر به داوطلبان کمک می‌کند تا آن‌ها زمان خود را برای پاسخگویی به سوالات مدیریت کنند. تمامی این موارد به داوطلبان کمک می‌کنند تا آن‌ها استرس کمتری در کنکور داشته باشند. داوطلبان با شرکت در آزمون جامع حرف آخر در شرایط مشابه کنکور قرار می‌گیرند و با توجه به مدت زمان مشابه کنکور به سوالات در کنکور پاسخ می‌دهند.

داوطلبانی که در این آزمون شرکت می‌کنند در مقایسه با سایر داوطلبان شانس بیشتری برای قبولی در کنکور دارند، زیرا آن‌ها در یک محیط مشابه کنکور شرکت کرده و با سوالات آشنا شدند. لطفا به این نکته نیز توجه داشته باشید که سوالات آزمون جامع حرف آخر کاملا مشابه با سوالات کنکور و هم سطح این سوالات طراحی می‌شود. بنابراین داوطلبان با انواع سوالات کنکور نیز آشنا می‌شوند و شانس بیشتری برای پاسخگویی صحیح به سوالات دارند.

 

معرفی آزمون جامع حرف آخر

 

نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون جامع حرف آخر

همانطور که مطالعه می‌کنید آزمون جامع حرف آخر یکی از برترین آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور است که در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند در این آزمون در اردیبهشت و تیر ماه شرکت کنند. البته برخی از داوطلبان ممکن است بنا به هر دلیلی امکان شرکت در آزمون را نداشته باشند. این داوطلبان به هیچ عنوان نگران نباشند زیرا امکان دسترسی به آزمون را به صورت آفلاین در حرف آخر تی وی دارند.

برخی از داوطلبان در مورد نحوه ثبت‌نام و شرکت در این آزمون سوالاتی دارند حرف آخر برای اینکه داوطلبان بتوانند به بهترین شکل ممکن به این آزمون دسترسی داشته باشند یک راهنمای ویدیویی برای داوطلبان آماده کرده است. داوطلبان با مشاهده ویدیو زیر می‌توانند با نحوه ثبت‌نام، شرکت در آزمون و مشاهده پاسخ نمای ویدیویی بیشتر آشنا شوند:

نحوه ورود به آزمون

 

 

نحوه شرکت در آزمون

 

نحوه مشاهده پاسخ نمای ویدیویی

 

 

 

مقایسه آزمون جامع حرف آخر با سایر آزمون‌ها

آزمون‌های جامع مختلفی در سطح کشور برای داوطلبان برگزار می‌شوند. تعداد موسسه‌هایی که آزمون‌های جامع برگزار می‌کنند در حال حاضر بسیار زیاد هستند. اما یک سوال اساسی در مورد آزمون‌های جامع وجود دارد. این آزمون‌ها در چه سطح علمی قرار دارند؟ آیا این آزمون‌ها می‌توانند داوطلبان را برای کنکور سراسری آماده کنند؟ چرا داوطلبان باید آزمون جامع حرف آخر را به عنوان آزمون شبیه‌ساز کنکور انتخاب کنند؟ ما در بخش زیر به سراغ مقایسه آزمون جامع حرف آخر با سایر آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور می‌رویم و به داوطلبان توضیح می‌دهیم که چرا آزمون شبیه‌ساز حرف آخر در مقایسه با سایر آزمون‌ها برتری دارد.

حرف آخر در آزمون جامع خود از جدیدترین روش‌های آموزشی استفاده می‌کند. این موسسه پاسخ تمامی سوالات آزمون را به صورت تصویری و ویدیویی در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبان با مشاهده پاسخ نمای ویدیویی به صورت گام به گام پاسخ سوالات را یاد می‌گیرند. یادگیری با استفاده از تصاویر موجب می‌شود که مفاهیم برای مدت طولانی در ذهن داوطلبان باقی بماند.

متاسفانه اکثر موسسه‌های آموزشی از روش‌های سنتی برای آموزش دروس استفاده می‌کنند. اما موسسه حرف آخر بر این موضوع تاکید دارد که سالانه روش‌های آموزشی خود را با توجه نیازهای داوطلبان بروزرسانی می‌کند.  موسسه حرف آخر برای طراحی سوالات از برترین اساتید خود کمک می‌گیرد. تمامی سوالاتی که داوطلبان در آزمون جامع با آن روبه‌رو هستند کاملا بر اساس سوالات کنکور طراحی شده است. بدون شک اکثر داوطلبان حرف آخری از این موضوع مطلع هستند که سالیان سال سوالات دوره‌های آموزشی حرف آخر تشابه زیادی با سوالات کنکور داشته است.

موسسه حرف آخر از تمامی امکانات و شرایط خود استفاده می‌کند تا بهترین دوره‌ها را در اختیار داوطلبان قرار دهد. آزمون جامع حرف آخر نیز یکی از بهترین آزمون‌های کشور است که به صورت کامل در اختیار داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی قرار می‌گیرد.

سخن آخر

آزمون جامع حرف آخر با بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی، تحلیل‌های دقیق، شبیه‌سازی کامل شرایط کنکور، پشتیبانی، مشاوره تخصصی و سوالات استاندارد به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن برای کنکور سراسری آماده شوند. داوطلبانی که به دنبال قبولی در کنکور سراسری هستند باید از این آزمون جامع برای آمادگی در کنکور استفاده کنند تا بهترین نتایج را به دست آورند.

سوالات متداول در مورد آزمون آزمایشی جامع حرف آخر

1) آزمون جامع حرف آخر به چه صورتی برگزار می‌شود؟

آزمون جامع آزمایشی حرف آخر به صورت آنلاین و مشابه با شرایط کنکور سراسری برگزار می‌شود.

2) آزمون شبیه‌ساز کنکور حرف آخر در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

این آزمون جامع در اردیبهشت و تیر ماه قبل از کنکور سراسری برگزار می‌شود.

3) مهم‌ترین ویژگی‌ آزمون جامع آزمایشی حرف آخر چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این آزمون استفاده از پاسخ نمای ویدیویی برای پاسخگویی به سوالات است.

4) چرا داوطلبان باید قبل از کنکور سراسری در آزمون شبیه‌ساز کنکور شرکت کنند؟

داوطلبان با شرکت در این آزمون میزان آمادگی خود را برای حضور در کنکور ارزیابی می‌کنند و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا می‌شوند.

 

 

شما می‌توانید برای داشتن هر گونه اطلاعات بیشتر به وبلاگ موسسه حرف آخر مراجعه کنید و برای اطلاع از آخرین دوره‌های آموزشی حرف آخر به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کرده و از آخرین اخبار کنکور نیز مطلع شوید.

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • I was suggested this web site by my cousin Im not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble You are incredible Thanks

    پاسخ
  • Lisette Lindgren
    15 تیر, 1403 5:03 ق.ظ

    I have read some excellent stuff here Definitely value bookmarking for revisiting I wonder how much effort you put to make the sort of excellent informative website

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.