یکی از مهم‌ترین درس‌های عمومی در کنکور سراسری درس دین و زندگی است. این درس در موسسه حرف آخر توسط استاد علیرضا یوسفیان پور تدریس می‌شود و داوطلبان با استفاده از آموزش‌های منحصربه‌فرد این استاد مطالب دینی را یاد می‌گیرند. استاد یوسفیان پور با حل سوالات دینی کنکور 99 تلاش دارد تا داوطلبان را برای کنکور سراسری بهتر آماده کند. ما در این مطلب حل سوالات دینی کنکور 99 را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با سوالات و راه‌حل‌های آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

دین و زندگی با ضریب 3 یکی از مهم‌ترین درس‌های عمومی است. داوطلبان در کنکور سراسری باید به 25 سوال این درس از سوال شماره 51 الی 75 پاسخ دهند. مدت زمان پاسخگویی به سوالات دین و زندگی در کنکور 17 دقیقه است. داوطلبان برای پاسخگویی به هر سوال تنها 42 ثانیه زمان دارند و باید در این مدت زمان به تمامی سوالات دین و زندگی در کنکور پاسخ دهند.

حل سوالات دینی کنکور 99

بودجه بندی دینی کنکور نظام جدید

دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور برای پاسخگویی به سوالات دینی کنکور باید به سراغ دینی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم بروند. مطالعه بودجه بندی دینی کنکور به داوطلبان کمک می‌کند تا متوجه شوند از هر بخش دینی چند سوال در کنکور سراسری مطرح می‌شود. بودجه بندی دینی کنکور نظام جدید به صورت زیر است:

  • دینی پایه دهم: ۹ سوال و ۳۶ درصد از سوالات دینی
  • دینی پایه یازدهم: ۸ سوال و ۳۲ درصد از سوالات دینی
  • دینی پایه دوازدهم: ۸ سوال و ۳۲ درصد از سوالات دینی
  • مبحث آیات و روایات: 11 سوال و 44 درصد از سوالات دینی
  • متن کتاب درسی: 9 سوال و 36 درصد از سوالات دینی کنکور
  • اشعار و حدیث: 5 سوال و 20 درصد از سوالات دینی کنکور

حل سوالات دینی کنکور 99 توسط استاد یوسفیان پور

استاد یوسفیان پور با استفاده از 14 الگو تمامی مطالب و مفاهیم دین و زندگی را به داوطلبان آموزش می‌دهد. اکثر داوطلبان به راحتی می‌توانند یک تراز بالای 90 درصد برای درس دین و زندگی در کنکور سراسری کسب کنند. استاد یوسفیان پور در این قسمت به سراغ حل سوالات می‌رود و همراه با حل سوالات برخی از مفاهیم را نیز به داوطلبان آموزش می‌دهد. حل سوالات دینی که توسط استاد یوسفیان پور در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد در 3 بخش تهیه شده است. شما می‌توانید در قسمت زیر ویدیو حل سوالات دینی را مشاهده کنید:

بخش اول حل سوالات دینی کنکور 99

 

بخش دوم 

 

بخش سوم 

 

 

دینی کنکور با حرف آخر

استاد یوسفیان پور در موسسه حرف آخر درس دین و زندگی را آموزش می‌دهد. استاد برای آموزش بهتر مطالب و مفاهیم دینی تنها از 14 الگو استفاده می‌کند. این بدین معنی است که داوطلبان تنها با 14 الگو می‌توانند تمامی مفاهیم دین و زندگی کنکور را آموزش ببینند. اکثر داوطلبانی که با تدریس استاد یوسفیان پور دین و زندگی را برای کنکور مطالعه کردند دارای یک تراز بالای 90 درصد در کنکور سراسری هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های دین و زندگی استاد یوسفیان پور استفاده از تکنیک‌های رمزگذاری است. داوطلبان با استفاده از این تکنیک‌ها بدون حفظ کردن، مفاهیم و مطالب را در ذهن خود ثبت می‌کنند.

ویژگی‌های پکیج دینی حرف آخر

  • آموزش کل دین و زندگی تنها با ۱۴ الگو
  • تسلط کامل به کل دین و زندگی کنکور در کمتر از ۱ هفته
  • استفاده از تصاویر و تدریس کلیه مفاهیم با استفاده از پویانمایی
  • یادگیری سریع آیات و متون بدون حفظ کردن
  • و …
شما می‌توانید برای داشتن هر گونه اطلاعات بیشتر در پکیج‌های دینی حرف آخر با مشاوران حرف آخر تماس بگیرید یا به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کرده و از آخرین اخبار تخفیف‌ها مطلع شوید. برای دریافت تخفیف‌های ویژه حرف آخر با مشاوران تماس بگیرید.
دینی یوسفیان پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.