یکی از منحصربه‌فردترین پکیج‌های موسسه حرف آخر، پروژه 6040 حرف آخر است. این پکیج در مدت زمان 100 روز تمامی مفاهیم درسی را به داوطلبان آموزش می‌دهد. داوطلبانی که این پکیج را انتخاب می‌کنند در مدت زمان 3 ماه بر تمامی مفاهیم درسی تسلط پیدا می‌کنند. این پکیج برای داوطلبانی که مدت زمان کمی تا کنکور دارند بسیار مناسب است. اما پکیج 6040 حرف آخر چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در معرفی پروژه 6040 حرف آخر باید به این نکته اشاره کرد که این پروژه از دو بازه زمانی تشکیل شده است.

بازه زمانی اول 60 روزه است. داوطلبان در مدت زمان 60 روز تمامی نکات و مفاهیم را آموزش می‌بینند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید آموزش تمامی مطالب به صورت کامل است. این بدین معنی است سطر به سطر کتاب درسی همراه با نکات مهم آن به داوطلبان آموزش داده می‌شود. در ادامه معرفی به سراغ بازه دوم این پروژه می‌رویم. داوطلبان در مدت زمان 40 روز به سراغ حل تست و آزمون می‌روند. این بازه 40 روزه شامل 20 آزمون جامع حرف آخر است.

ما در این مطلب به سراغ معرفی پروژه 6040 حرف آخر می‌رویم و استاد منتظری توضیحاتی در مورد این پکیج در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

معرفی پروژه 6040

معرفی پروژه 6040 توسط استاد منتظری

شما می‌توانید در ویدیو زیر توضیحات استاد عبدالرضا منتظری را در مورد معرفی پروژه 6040 حرف آخر مشاهده کنید. برای داشتن اطلاعات بیشتر و دیدن ویدیوهای آموزشی می‌توانید به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنید و ویدیوهای بیشتری را مشاهده نمایید.

حرف آخر با حرف آخری‌ها

حرف آخری‌ها می‌توانند با دیدن ویدیوهای آموزشی بیشتر در کانال تلگرام و وبلاگ موسسه حرف آخر با اطمینان خاطر بیشتری پکیج‌های موسسه حرف آخر را انتخاب کنند. داوطلبانی که زمان کمی تا کنکور دارند با استفاده از پروژه 6040 حرف آخر می‌توانند خود را برای کنکور سراسری آماده کنند. برای داشتن اطلاعات بیشتر و راهنمایی از مشاوران حرف آخر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.