نمونه سوال ریاضی اول دبستان: پایه اول دبستان یکی از دشوارترین پایه‌های تحصیلی محسوب می‌شود، دلیل آن نیز بسیار واضح است. دانش‌آموزان به تازگی وارد محیط تحصیلی شدند و با محیط درس و مدرسه آشنایی زیادی ندارند. همین موضوع موجب می‌شود که این پایه برای دانش‌آموزان کمی دشوار باشد. دانش‌آموزان معمولا در امتحانات پایه اول دبستان دچار مشکل می‌شوند. آن‌ها استرس دارند و نمی‌دانند که چگونه باید به سوالات پاسخ دهند.

در کنار دشواری‌های پایه اول دبستان، درس ریاضی نیز دشواری‌های خاصی برای دانش‌آموزان دارد و آن‌ها نمی‌توانند در امتحان به سوالات ریاضی پاسخ دهند. حل نمونه سوال ریاضی اول دبستان یک راه حل بسیار مناسب برای افزایش آمادگی کودکان در امتحان است. دانش‌آموزانی که قبل از امتحان نمونه سوالات را حل می‌کنند استرس کمتری در امتحانات دارند و نمرات بالایی نیز در امتحانات به دست می‌آورند.

تیم محتوای حرف آخر در این مطلب به سراغ تهیه نمونه سوال ریاضی اول دبستان می‌رود و نمونه سوالات مختلف را برای درس ریاضی در اختیار دانش‌آموزان اول ابتدایی قرار می‌دهد.

نمونه سوال ریاضی اول دبستان

نمونه سوال ریاضی اول دبستان برای کدام دانش‌آموزان مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی که به دنبال یادگیری درس ریاضی هستند بهتر است از این سوالات قبل از امتحانات خود استفاده کنند. این نمونه سوالات بر اساس سوالات ریاضی مدارس ابتدایی در سراسر کشور تهیه شده است. دانش‌آموزان می‌توانند از این نمونه سوالات برای امتحانات نوبت اول و نوبت دوم استفاده کنند. زمانی‌که دانش‌آموزان نمونه سوالات را حل می‌کنند با نقاط ضعف و قوت خود نیز آشنا می‌شوند. والدین پس از حل نمونه سوال توسط دانش‌آموزان  متوجه می‌شوند که آن‌ها در چه مباحثی مشکل دارند. بنابراین دانش‌آموزان دوباره آن مباحث را مطالعه می‌کنند.

دانلود نمونه سوال ریاضی اول دبستان – سری اول

دانلود نمونه سوال ریاضی اول دبستان – سری دوم

دانلود نمونه سوال ریاضی اول دبستان – سری سوم

دانلود نمونه سوال ریاضی اول دبستان – سری چهارم

دانلود نمونه سوال ریاضی اول دبستان – سری پنجم

دانلود نمونه سوال ریاضی اول دبستان – سری ششم

دانلود نمونه سوال ریاضی اول دبستان – سری هفتم

دانلود نمونه سوال ریاضی اول دبستان – سری هشتم

آموزش ریاضی اول ابتدایی حرف آخر

درس ریاضی یک درس دشوار در تمامی پایه‌های تحصیلی است. اگر شما از هر دانش‌آموزی بپرسید که سخت‌ترین درس برای آن‌ها کدام درس است بدون شک آن‌ها درس ریاضی را به عنوان سخت‌ترین درس معرفی می‌کنند. متاسفانه با توجه به روش‌های آموزشی قدیمی دانش‌آموزان علاقه‌ای به درس خواندن ندارند و درس ریاضی را با دقت زیادی مطالعه نمی‌کنند.

حرف آخر با تولید یک پکیج آموزشی خاص نوع تدریس درس ریاضی را تغییر داده است. پکیج ریاضی اول ابتدایی حرف آخر توسط استاد پوریا مظفریان در اختیار دانش‌آموزان اول ابتدایی قرار می‌گیرد. دانش‌آموزان اول ابتدایی با استفاده از این پکیج که در قالب فلش برای آن‌ها ارسال می‌شود تمامی مفاهیم ریاضی را به راحتی آموزش می‌بینند.

آموزش ریاضی اول ابتدایی حرف آخر با گامباسگولی و ماسگامبولی

ریاضی اول دبستان برای بسیاری از دانش‌آموزان دشوار است. اما حرف آخر این طرز فکر را برای تمامی دانش‌آموزان تغییر می‌دهد. پکیج ریاضی اول ابتدایی حرف آخر با استفاده از روش‌های جدید و نوین در اختیار دانش‌آموزان اول ابتدایی قرار می‌گیرد. دانش‌آموزان می‌توانند در این پکیج همراه با گامباسگولی و ماسگامبولی بازی کنند و سرگرم شوند. استفاده از روش‌های خاص و سرگرم کننده در این پکیج به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم ریاضی را به ساده‌ترین شکل ممکن آموزش ببینند.

پکیج ریاضی اول ابتدایی حرف آخر چه ویژگی‌هایی دارد؟

1) استفاده از تصاویر و انیمیشن

اولین و مهم‌ترین ویژگی پکیج ریاضی اول ابتدایی حرف آخر، استفاده از تصاویر و انیمیشن است. استفاده از تصاویر و انیمیشن به دانش‌آموزان و کودکان کمک می‌کند تا مطالب را بهتر یاد بگیرند. استاد مظفریان تمامی مفاهیم ریاضی را در قالب تصاویر و انیمیشن به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد. این کار موجب می‌شود مفاهیم برای یک زمان طولانی در حافظه بلندمدت کودکان ثبت شود.

ریاضی اول دبستان حرف آخر
ریاضی اول دبستان حرف آخر

2) استفاده از بازی و سرگرمی

تمامی مفاهیمی که در این پکیج در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد همراه با بازی و سرگرمی است. این موضوع موجب می‌شود که دانش‌آموزان با علاقه بیشتری به درس‌ها توجه کنند و موضوعات را بهتر یاد بگیرند. حضور گامباسگولی و ماسگامبولی در این پکیج به استاد پوریا مظفریان کمک می‌کند تا مطالب را همراه با بازی و سرگرمی به دانش‌آموزان آموزش دهد.

3) تدریس توسط استاد مظفریان

ریاضی اول دبستان حرف آخر توسط استاد پوریا مظفریان تدریس می‌شود. استاد مظفریان با استفاده از روش‌های خاصی که دارد تمامی مفاهیم ریاضی اول ابتدایی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی پکیج ریاضی اول ابتدایی حرف آخر تدریس استاد مظفریان است. استاد مظفریان فن بیان خاصی دارد و با استفاده از این فن بیان مفاهیم را به دانش‌آموزان اول ابتدایی به بهترین شکل آموزش می‌دهد.

پوریا مظفریان
پوریا مظفریان

4) آموزش سطر به سطر کتاب درسی

استاد مظفریان تمامی مفاهیم ریاضی را به صورت سطر به سطر آموزش می‌دهد. این بدین معنی است که دانش‌آموزان هر مطلب را به صورت دقیق بر اساس کتاب درسی مطالعه می‌کنند. به نظر شما چه پکیجی مناسب‌تر از این پکیج می‌تواند درس ریاضی را به دانش‌آموزان آموزش دهد. دانش‌آموزان سطر به سطر کتاب درسی را در این پکیج آموزشی یاد می‌گیرند.

ریاضی اول ابتدایی حرف آخر چه موضوعاتی را آموزش می‌دهد؟

پکیج ریاضی اول ابتدایی حرف اخر دقیقا مطابق سرفصل‌های کتاب درسی ریاضی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. این بدین معنی است که دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی تمام درس‌های کتاب درسی و مباحث ریاضی را توسط استاد مظفریان آموزش ببینند. دانش‌آموزان در این پکیج مفاهیم زیر را آموزش می‌بینند:

  • آموزش دسته‌بندی
  • آشنایی و آموزش جمع کردن
  • آشنایی و تشخیص گوشه‌ها
  • آموزش شمارش
  • آشنایی و آموزش نمای و علامت جمع و تفریق
  • آشنایی و آموزش مفهوم جمع و تفریق

سوالات متداول در مورد نمونه سوال اول ابتدایی

1) نمونه سوالاتی که در این مطلب وجود دارند بر اساس چه معیاری تهیه شده‌اند؟

تمامی نمونه سوالات این مطلب با توجه به سوالات ریاضی مدارس ابتدایی در سراسر کشور تهیه شده‌اند.

2) چرا استفاده از نمونه سوال ریاضی اول دبستان ضروری است؟

دانش‌آموزانی که از نمونه سوال استفاده می‌کنند استرس کمتری در امتحان دارند و عملکرد آن‌ها در امتحان ریاضی افزایش پیدا می‌کند و نمره بالایی به دست می‌آورند.

3) آمادگی دانش‌آموزان کلاس اول دبستان در امتحانات ریاضی چگونه افزایش پیدا می‌کند؟

حل نمونه سوال ریاضی اول ابتدایی آمادگی دانش‌آموزان را در امتحانات نهایی افزایش می‌دهد.

شما می‌توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد محصولات جدید حرف آخر به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه نمایید و از آخرین اطلاعات در مورد محصولات و قیمت‌ها مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.