موسسه حرف آخر از سال 1390 تا به امروز همراه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری است و پکیج‌های خود را با جدیدترین روش‌های آموزشی در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر برای تمامی داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی آماده شده است. این موسسه از مقطع ابتدایی تا مقطع کنکور پکیج‌های مختلفی برای دروس عمومی و تخصصی دارد. به عبارت دیگر این موسسه با توجه به نوع نیاز دانش‌آموزان در هر مقطع تحصیلی یک پکیج مناسب در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان قرار می‌دهد. گاهی اوقات دانش‌آموزان و داوطلبان در ذهن خود سوالاتی در مورد محصولات و پکیج‌های آموزشی حرف آخر دارند. داوطلبان برای یافتن پاسخ سوالات خود در این شرایط باید چه کاری انجام دهند؟ موسسه حرف آخر با در نظر گرفتن تمامی این شرایط، واحد پشتیبانی حرف آخر را برای داوطلبان و دانش‌آموزان حرف آخری راه‌اندازی کرده است.

واحد پشتیبانی حرف آخر به عنوان پل ارتباطی مابین موسسه حرف آخر و داوطلبان عمل می‌کند. پشتیبانی موسسه حرف آخر به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا آن‌ها با موسسه حرف آخر در ارتباط باشند و مشکلات خود را از این طریق حل کنند. واحد پشتیبانی حرف آخر برای راحتی داوطلبان پشتیبانی خود را با روش‌های مختلف انجام می‌دهد. داوطلبان با توجه به شرایط خود می‌توانند از طریق تماس تلفنی یا به صورت آنلاین با واحد پشتیبانی حرف اخر در تماس باشند.

اولین و مهم‌ترین وظیفه تمامی کارشناس‌های واحد پشتیبانی حرف اخر، حل مشکلات داوطلبان در سریع‌ترین زمان ممکن است. بنابراین داوطلبان با خیال راحت و آسوده می‌توانند با این واحد در ارتباط باشند و تمامی سوالات خود را از واحد پشتیبانی حرف اخر بپرسند. تیم محتوای حرف آخر در این مطلب به سراغ معرفی واحد پشتیبانی حرف اخر می‌رود و اطلاعات کاملی را در مورد این واحد در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

پشتیبانی حرف آخر

هدف واحد پشتیبانی موسسه حرف آخر چیست؟

واحد پشتیبانی حرف آخر چه کمکی به داوطلبان می‌کند؟ منظور از واحد پشتیبانی حرف آخر چیست؟ اکثر داوطلبان سوالات زیادی در مورد پشتیبانی موسسه حرف آخر و نحوه خدمات این واحد دارند. اولین موردی که داوطلبان در مورد این واحد باید بدانند، هدف واحد پشتیبانی حرف اخر است. واحد پشتیبانی این موسسه چه هدفی دارد؟ پشتیبانی به معنای خدمت‌رسانی به داوطلبان و دانش‌آموزان در هر شرایطی است. بنابراین به راحتی می‌توان گفت که هدف پشتیبانی موسسه حرف آخر، خدمت‌رسانی به داوطلبان قبل و بعد از خرید پکیج‌های آموزشی حرف آخر است. کارشناس‌های واحد پشتیبانی حرف اخر وضعیت و شرایط داوطلبان را به خوبی درک می‌کنند و برای تمامی مشکلات داوطلبان در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌حل ارائه می‌دهند. بنابراین مهم‌ترین هدف واحد پشتیبانی ارائه راه‌حل برای مشکل داوطلبان در سریع‌ترین زمان ممکن است.

موسسه حرف اخر از بهترین روش‌های آموزشی و برترین اساتید کشور برای تدریس پکیج‌های آموزشی خود استفاده می‌کند. بنابراین این موسسه باید در تمامی بخش‌های خود بهترین خدمات را به دانش‌آموزان و داوطلبان ارائه دهد. به عبارت دیگر می‌توان گفت یکی از فاکتورهای موفقیت موسسه حرف آخر ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب در هر شرایطی است. واحد پشتیبانی این موسسه تمامی سوالات احتمالی داوطلبان را می‌داند و با توجه به مشکلات داوطلبان بهترین راه‌حل‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این واحد پذیرای تمامی مشکلات و سوالات داوطلبان در مورد پکیج‌های موسسه آموزشی حرف آخر است. حرف آخر با توجه به نیازهای داوطلبان در جهت پاسخگویی موثر به سوالات داوطلبان و جلب رضایت آن‌ها از بهترین کارشناسان برای پاسخگویی به سوالات داوطلبان استفاده می‌کند. این بدین معنی است که موسسه حرف آخر تمرکز بسیار زیادی بر واحد پشتیبانی حرف اخر دارد.

مهم‌ترین هدف واحد پشتیبانی موسسه حرف آخر، حل مشکلات داوطلبان و دانش‌آموزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن است

واحد پشتیبانی حرف آخر چه خدماتی به داوطلبان ارائه می‌دهد؟

پشتیبانی داوطلبان در موسسه حرف آخر به قبل و بعد از خرید پکیج‌های آموزشی در این موسسه مربوط می‌شود. کارشناسان در این واحد به داوطلبان کمک می‌کنند تا داوطلبان مشکلات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنند. این مشکلات می‌توانند در مورد پکیج‌های حرف آخر یا سایر موارد مربوط به این موسسه باشند. به عنوان مثال اگر داوطلبان مشکلی در مشاهده ویدیوهای آموزشی حرف آخر داشته باشند به راحتی می‌توانند با واحد پشتیبانی تماس بگیرند و سوالات خود را از این واحد بپرسند.

واحد پشتیبانی موسسه حرف آخر به این نکته مهم تمرکز دارد که داوطلب به چه چیزی نیاز دارد. این واحد پس از آگاهی از مشکل داوطلب تلاش می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل داوطلب را حل کند. شاید برای بسیاری از داوطلبان این سوال پیش آید که در صورت بروز مشکل در مشاهده ویدیوهای آموزشی حرف آخر باید چه کاری انجام دهند؟ داوطلبان باید با خیال راحت و بدون هیچ دردسری با واحد پشتیبانی موسسه حرف آخر در تماس باشند.

کارشناسانی که در واحد پشتیبانی حرف اخر فعالیت می‌کنند بسیار باتجربه و با استعداد هستند. همین دلیل نیز موجب می‌شود که داوطلبان در عرض چند دقیقه برای مشکل خود راه‌حلی پیدا کنند. موسسه حرف آخر با توجه به نیاز داوطلبان و رضایت آن‌ها از محصولات حرف آخر، واحد پشتیبانی این موسسه را راه‌اندازی کرده است.

واحد پشتیبانی حرف آخر به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به مشکلات داوطلبان است. بنابراین داوطلبان در هر زمان و شرایطی که مشکلی داشته باشند به راحتی می‌توانند با واحد پشتیبانی حرف اخر تماس بگیرند. بدون شک مهم‌ترین سوال داوطلبان در مورد این واحد نوع و نحوه خدمات این بخش است. واحد پشتیبانی حرف اخر چه خدماتی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد؟ این واحد به کدام سوال داوطلبان پاسخ می‌دهد؟ شما می‌توانید در قسمت زیر با مهم‌ترین امکانات و خدمات واحد پشتیبانی حرف اخر بیشتر آشنا شوید:

  • پاسخگویی به مسائل و مشکلات داوطلبان
  • پاسخگویی به مشکلات داوطلبان به صورت 24 ساعته
  • پاسخگویی به مشکلات داوطلبان حتی در روزهای تعطیل
  • حل مشکلات داوطلبان در مورد تهیه و خرید پکیج‌های آموزشی حرف آخر
  • پیگیری سفارشات و پکیج‌های موسسه آموزشی حرف آخر
  • آموزش نحوه خرید و فعال‌سازی ویدیوهای آموزشی حرف آخر
  • ارائه اطلاعات کامل در مورد نحوه سفارش پکیج‌های حرف آخر
  • ارئه اطلاعات در مورد نحوه مشاهده ویدیوهای حرف آخر در بستر vod
  • ارائه اطلاعات کامل در مورد اساتید و پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر
  • ارائه اطلاعات کامل در مورد سیستم هیبرید حرف آخر
  • ارائه اطلاعات کامل در مورد پکیج‌های جدید موسسه حرف آخر
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان در مورد قیمت پکیج‌های آموزشی
  • خطایابی مشکل داوطلبان در هر زمانی
  • ارائه پیشنهادات موثر برای حل مشکل داوطلبان در سریع‌ترین زمان ممکن

داوطلبان در هر زمان و شرایطی می‌توانند با واحد پشتیبانی تماس بگیرند و سوالات خود را از کارشناسان این واحد بپرسند

پشتیبانی حرف آخر

کارشناسان واحد پشتیبانی حرف اخر چه خصوصیاتی دارند؟

استاد عبدالرضا منتظری در سال 1390 موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس کرده است. این موسسه از همان سال‌های آغازین تاسیس خود از جدیدترین روش‌های آموزشی برای آموزش دروس عمومی و تخصصی استفاده کرده است. موسسه حرف آخر از سال 1390 تا سال 1401 تمامی محصولات و پکیج‌های آموزشی خود را در قالب دی وی دی تولید می‌کرد. گاهی اوقات پکیج‌های آموزشی هنگام ارسال دچار مشکلاتی می‌شدند یا داوطلبان نمی‌توانستند دی وی دی آموزشی را فعال کنند.

داوطلبان در این مواقع با پشتیبانی حرف اخر تماس می‌گرفتند و مشکلات مربوط به دی وی دی را گزارش می‌دادند. کارشناس مربوطه با توجه به مشکل داوطلب در سریع‌ترین زمان ممکن یک راه‌حل برای داوطلب ارائه می‌داد. بدون شک این موضوع را می‌توان به راحتی گفت که کارشناسی که در واحد پشتیبانی فعالیت دارد مهم‌ترین نقش را در این بخش حرف آخر دارد. کارشناس پشتیبانی با نحوه فعالیت خود نقش بسیار مهمی در میزان رضایت داوطلبان دارد.

همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم تا سال 1401 داوطلبان معمولا در مورد نحوه فعال‌سازی دی وی دی ها با پشتیبانی حرف اخر تماس می‌گرفتند. اما در حال حاضر شرایط کمی متفاوت شده است! موسسه حرف آخر در سال 1401 از جدیدترین سیستم آموزشی کشور رونمایی کرد. این موسسه تمامی محصولات و پکیج‌های آموزشی خود را در بستر vod ارائه می‌دهد. بدون شک داوطلبان هنوز با سیستم جدید حرف آخر آشنا نیستند و اطلاعات زیادی در مورد امکانات این سیستم ندارند. پشتیبانی حرف آخر در مورد این سیستم جدید حرف آخر تمامی اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. البته به این نکته توجه داشته باشید که پشتیبانی این موسسه در مورد تمامی امکانات و ویژگی‌های حرف آخر اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

کارشناس‌هایی که در بخش پشتیبانی فعالیت دارند مهم‌ترین نقش را در واحد پشتیبانی ایفا می‌کنند. به عبارت دیگر به راحتی می‌توان گفت که کارشناسان واحد پشتیبانی نقش اصلی و حیاتی را در واحد پشتیبانی ایفا می‌کنند. بنابراین انتخاب این افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. موسسه حرف آخر از بهترین کارشناسان پشتیبانی برای راهنمایی داوطلبان استفاده می‌کند. شما می‌توانید در قسمت زیر با مهم‌ترین خصوصیات این کارشناسان بیشتر آشنا شوید:

  • کارشناسان واحد پشتیبانی بسیار صبور و با حوصله هستند.
  • توجه کافی به تمامی مشکلات داوطلبان و دانش‌آموزان دارند.
  • کارشناسان واحد پشتیبانی حرف اخر لحن بیان مناسب و محترمانه دارند.
  • از تمامی پکیج‌های آموزشی و دوره‌های آموزشی حرف آخر اطلاعات کاملی دارند.
  • در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل داوطلبان را حل می‌کنند.
  • راه‌حل‌های متفاوت و موثر به داوطلبان ارائه می‌دهند.
  • به خوبی مشکلات داوطلبان را درک می‌کنند و برای مشکلات آن‌ها راه‌حل ارائه می‌دهند.
  • در هر شرایطی آرامش خود را حفظ می‌کنند تا مشکل داوطلبان در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.
  • به صورت فعال به مشکلات داوطلبان گوش می‌کنند و به آن‌ها راه‌حل ارائه می‌دهند.
  • راه‌حل‌های خود را به صورت کامل و در یک زمان مناسب به داوطلبان بیان می‌کنند.
  • تمامی کارشناسان موسسه حرف آخر روابط عمومی بسیار بالایی دارند و آن‌ها به بهترین شکل ممکن با داوطلبان ارتباط برقرار می‌کنند.
  • افرادی که در واحد پشتیبانی موسسه حرف آخر فعالیت دارند کاملا صادق هستند و به صورت شفاف به سوالات داوطلبان پاسخ می‌دهند.

مهم‌ترین عامل موفقیت واحد پشتیبانی موسسه حرف آخر، همکاری با بهترین کارشناسان پشتیبانی در کشور است

شماره تماس پشتیبانی حرف اخر

بدون شک یکی از مهم‌ترین سوالات داوطلبان در مورد واحد پشتیبانی حرف آخر، شماره این واحد است. شماره تماس پشتیبانی حرف آخر چیست؟ داوطلبان برای برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی باید با چه شماره‌ای تماس بگیرند؟ متاسفانه گاهی اوقات برخی از افراد سودجو در سایت‌های خود شماره تماس پشتیبانی حرف اخر را درج می‌کنند. لطفا به هیچ عنوان به شماره تماس‌های سایت‌هایی که متعلق به حرف آخر نیستند توجه نکنید. داوطلبان برای داشتن هر گونه اطلاعاتی می‌توانند با شماره تلفن دفتر رسمی و مرکزی حرف آخر که در تهران، میدان انقلاب، ساختمان مترجمان قرار دارد تماس بگیرند. داوطلبان برای اینکه بتوانند با شماره تماس پشتیبانی حرف اخر در تماس باشند در ابتدا باید با شماره 02164035 تماس بگیرند. شماره 02164035 شماره تماس رسمی و مرکزی موسسه حرف آخر است و داوطلبان باید در هر شرایطی با این شماره تماس بگیرند.

داوطلبان زمانی که با شماره تماس دفتر رسمی و مرکزی حرف آخر تماس می‌گیرند با چند گزینه مختلف روبه‌رو می‌شوند. موسسه حرف آخر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. هر بخش فعالیت جداگانه‌ای دارد و کارشناسان هر بخش افراد مختلفی هستند. بنابراین با توجه به این شرایط، زمانی‌که داوطلبان با شماره تماس دفتر مرکزی و رسمی حرف آخر تماس می‌گیرند با واحدهای مختلفی روبه‌رو می‌شوند. بخش‌های موسسه حرف آخر زمانی‌که داوطلبان تماس می‌گیرند به چهار بخش مختلف تقسیم می‌شوند.

بخش اول مربوط به واحد انتقادات و پیشنهادات است. داوطلبان می‌توانند با این بخش تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را با موسسه حرف آخر در میان بگذارند. بخش بعدی بخش مشاوره و سفارش محصولات است. داوطلبان با تماس با این بخش می‌توانند در مورد پکیج‌های آموزشی و سفارش محصولات با کارشناسان واحد پشتیبانی در تماس باشند. بخش بعدی واحد پشتیبانی فنی و گارانتی محصولات است. این بخش نیز به تمامی سوالات و ابهامات داوطلبان در مورد پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر پاسخ می‌دهد. بخش آخر نیز بخش پیگیری مرسولات پستی است و داوطلبان با برقراری ارتباط با این بخش می‌توانند در مورد مرسولات پستی خود اطلاعات بیشتری داشته باشند.

  • جهت ارتباط با واحد انتقادات و پیشنهادات شماره یک
  • واحد مشاوره و سفارش محصولات شماره دو
  • واحد پشتیبانی فنی و گارانتی محصولات شماره سه
  • واحد پیگیری مرسولات پستی شماره چهار

پشتیبانی حرف آخر

پشتیبانی 24 ساعته داوطلبان در 7 روز هفته

کلمه پشتیبانی چه معنایی دارد؟ چرا حرف آخر برای ارائه خدمات خود باید از بهترین پشتیبانی استفاده کند؟ تمامی این سوالات از مهم‌ترین سوالات داوطلبان در مورد بخش پشتیبانی حرف اخر است. کلمه پشتیبانی معانی و مفاهیم زیادی می‌تواند داشته باشد. اما مهم‌ترین تعریف کلمه پشتیبانی به معنی محافظت، تقویت و طرفداری است. این بدین معنی است که واحد پشتیبانی حرف آخر به دنبال حمایت و محافظت از داوطلبان و دانش‌آموزان در هر شرایطی است. موسسه حرف آخر شامل بخش‌های بسیار زیادی است که پشتیبانی نیز یکی از این بخش‌هاست. این واحد تمامی پشتیبانی‌های فنی را در مورد پکیج‌های آموزشی حرف آخر انجام می‌دهد. پشتیبانی موسسه حرف آخر در چه زمانی خدمات خود را به داوطلبان ارائه می‌دهد؟ داوطلبان چه زمانی می‌توانند با واحد پشتیبانی حرف اخر تماس بگیرند؟

موسسه حرف آخر از اهمیت پشتیبانی آگاه است و با توجه به این موضوع از بهترین کارشناسان برای واحد پشتیبانی استفاده می‌کند. این موسسه برای اینکه در هر زمان و شرایطی در کنار داوطلبان حضور داشته باشد پشتیبانی خود را به صورت 24 ساعته در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. پشتیبانی حرف اخر به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبان حتی در روزهای تعطیل نیز می‌توانند با این واحد در تماس باشند و سوالات خود را از کارشناسان این واحد بپرسند.

با توجه به تمامی این شرایط داوطلبان هر زمانی که مشکل داشته باشند به راحتی می‌توانند با موسسه حرف آخر تماس بگیرند. موسسه حرف آخر از سال 1390 امکانات و ویژگی‌های جدیدی را به سیستم آموزشی کشور اضافه کرده است. این موسسه برای اینکه در هر شرایطی بهترین خدمات را در اختیار داوطلبان قرار دهد از امکانات o,n به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند.

پشتیبانی حرف اخر به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد

پشتیبانی حرف اخر

پشتیبانی آنلاین حرف اخر

موسسه حرف آخر یکی از برترین موسسه‌های آموزشی در کشور است که با روش‌های خاص خود مفاهیم را به داوطلبان آموزش می‌دهد. به راحتی می‌توان گفت که موسسه حرف آخر نحوه آموزش دروس عمومی و تخصصی را در کشور تغییر داده است. این موسسه در کنار ارائه پکیج‌های آموزشی منحصربه‌فرد از پشتیبانی مناسبی نیز برخوردار است. تمامی این موارد دست به دست هم می‌دهند تا موسسه حرف آخر بهترین موسسه آموزشی در کشور باشد. همان طور که در ابتدای این مطلب به آن اشاره کردیم موسسه حرف آخر از دو طریق پشتیبانی خود را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. یکی از این روش‌ها برقراری ارتباط با شماره رسمی و مرکزی موسسه حرف آخر است. داوطلبان در این شرایط باید با شماره دفتر رسمی و مرکزی حرف آخر تماس بگیرند و واحد پشتیبانی فنی را انتخاب کنند. اما این روش تنها راه ممکن برای پشتیبانی حرف اخر نیست!

یکی دیگر از راه‌هایی که داوطلبان می‌توانند با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند، برقراری ارتباط به صورت آنلاین است. گاهی اوقات زمانی‌که داوطلبان با واحد پشتیبانی تماس می‌گیرند مدت زمان طولانی منتظر می‌مانند تا کارشناسان با آن‌ها صحبت کنند. داوطلبان علاقه ندارند این مدت زمان را صبر کنند تا مشکل خود را حل کنند. بنابراین موسسه حرف آخر برای اینکه داوطلبان مشکل خود را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنند از سیستم پشتیبانی آنلاین استفاده می‌کند. سیستم پشتیبانی آنلاین این امکان را به داوطلبان می‌دهد تا آن‌ها در عرض چند ثانیه با واحد پشتیبانی در تماس باشند. داوطلبان به راحتی می‌توانند بر روی دکمه گفتگوی آنلاین در سایت رسمی و مرکزی حرف آخر کلیک کرده و در عرض چند ثانیه با واحد پشتیبانی حرف آخر ارتباط برقرار کنند. همان طور که مطالعه می‌کنید موسسه حرف آخر از هر راهی استفاده می‌کند تا شرایط را برای داوطلبان آسان‌تر کند.

سایت رسمی و مرکزی حرف آخر پشتیبانی را به صورت آنلاین در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان قرار می‌دهد

سوالات متداول در مورد پشتیبانی موسسه حرف آخر

1) شماره تماس واحد پشتیبانی حرف آخر چیست؟

داوطلبان برای برقراری ارتباط با واحد پشتیبانی حرف اخر باید با شماره 02164035 تماس بگیرند و واحد پشتیبانی فنی را انتخاب کنند.

2) آیا پشتیبانی حرف اخر هزینه‌ای برای داوطلبان دارد؟

نه خیر، پشتیبانی موسسه حرف آخر به هیچ عنوان هزینه‌ای از داوطلبان بابت پشتیبانی دریافت نمی‌کند.

3) آیا داوطلبان در روزهای تعطیل نیز می‌توانند با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند؟

بله داوطلبان در روزهای تعطیل نیز می‌توانند با این واحد در تماس باشند. واحد پشتیبانی فنی حرف آخر به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده خدمت‌رسانی به داوطلبان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.