اگر از داوطلبان گروه‌های آموزشی تجربی، ریاضی و انسانی سوال کنند که کدام درس آن‌ها را با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌کند، بدون شک اکثر داوطلبان به درس ریاضی اشاره می‌کنند. درس ریاضی در هر پایه‌ای چالش‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. اکثر داوطلبان با توجه به دشواری درس ریاضی، مفاهیم این درس را برای کنکور سراسری حفظ می‌کنند. این کار بسیار اشتباه است و شانس داوطلبان را برای کسب یک رتبه و درصد مناسب کاهش می‌دهد. داوطلبان باید تمامی مفاهیم ریاضی را به صورت دقیق و جزئی یاد بگیرند تا به سوالات ریاضی در کنکور پاسخ دهند. یکی از مباحثی که داوطلبان باید برای ریاضی کنکور آن را یاد بگیرند، اتحاد مکعب رادیکال ها است. مبحث اتحاد مکعب رادیکال ها در موسسه حرف آخر توسط یک روش جدید در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

استاد عبدالرضا منتظری و استاد مهران قاسمی مبحث اتحاد مکعب رادیکال ها را با یک روش جدید و خاص به داوطلبان آموزش می‌دهند. اسم این روش جدید که داوطلبان با استفاده از آن به راحتی می‌توانند اتحاد مکعب رادیکال ها را حل کنند، قانون 3 برابر + است. داوطلبان با استفاده از این قانون در کمترین زمان ممکن امکان حل سوالات اتحاد مکعب رادیکال ها را دارند. البته داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که تمامی آموزش‌های دروس مختلف در موسسه حرف آخر با استفاده از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری انجام می‌شوند. قانون 3 برابر + نیز یکی از جدیدترین روش‌های موسسه حرف آخر برای حل سوالات ریاضی است.

موسسه حرف آخر برای اینکه اکثر داوطلبان به راحتی ویدیوهای آموزشی این موسسه را مشاهده کنند، برخی از ویدیوهای آموزشی را به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبان برای مشاهده ویدیوهای آموزشی این موسسه می‌توانند به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنند و ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنند.

 

اتحاد مکعب رادیکال ها

اتحاد مکعب چیست؟

اولین مرحله برای درک اینکه اتحاد مکعب رادیکال ها چیست، آشنایی با مفهوم اتحاد مکعب است. اتحاد مکعب چیست؟ اتحاد مکعب اتحادی است که برای مکعب یا توان سوم مجموع یا تفاضل دو جمله بیان می‌شود. اتحاد مکعب رادیکال ها به دو صورت مجموع و تفاضل نمایش داده می‌شود. همانطور که از نامش پیداست داوطلبان باید اتحاد مکعب یک عبارت رادیکالی را در این شرایط پیدا کنند. داوطلبان برای پیدا کردن اتحاد مکعب باید رادیکال را به توان 3 برسانند.

اتحاد مکعب تفاضل همانگونه که از نامش پیداست برای تفاضل دو جمله است. اتحاد مکعب مجموع نیز مجموع دو جمله را نشان می‌دهد. این جمله می‌تواند به صورت دو جمله‌ای یا رادیکال باشد. شاید برای داوطلبان این سوال پیش آید که چرا از اتحاد برای حل یک مساله استفاده می‌شود؟ زمانی‌که فعالیت‌های جبری در یک مساله زیاد باشد برای ساده‌سازی از اتحاد استفاده می‌شود. بنابراین از اتحاد برای ساده‌سازی محاسبات استفاده می‌شود.

آموزش اتحاد مکعب رادیکال‌ها در ریاضی حرف آخر

استاد منتظری و استاد قاسمی در این ویدیو به سراغ آموزش اتحاد مکعب رادیکال ها می‌روند. این دو استاد برتر کشور با استفاده از یک روش خاص و جدید به داوطلبان آموزش می‌دهند که چگونه به سوالات اتحاد مکعب رادیکال ها پاسخ دهند:

 

 

نکات مهم در مورد اتحاد رادیکال‌ها

  • داوطلبان برای پیدا کردن اتحاد رادیکال ها باید رادیکال را به توان 3 برسانند.
  • استفاده از اتحاد یک روش مناسب برای ساده‌سازی عبارت‌های طولانی و دشوار است.
  • مهم‌ترین کاربرد اتحاد، ساده‌سازی محاسبات اعدادی است.
  • و …

حرف آخر

موسسه حرف آخر با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن تمامی دوره‌های آموزشی خود را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. یکی از دلایلی که موجب می‌شود داوطلبان این موسسه را برای یادگیری دروس انتخاب کنند، الگوهای سرنوشت‌ساز این موسسه است. اساتید حرف آخر برای اینکه مفاهیم درسی را به بهترین شکل ممکن در اختیار داوطلبان قرار دهند از الگوهای خاصی استفاده می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان تمامی مفاهیم را به آسانی و بدون هیچ مشکلی یاد بگیرند.

یکی دیگر از دلایلی که موجب می‌شود داوطلبان بسیار زیادی موسسه حرف آخر را انتخاب کنند، اساتید برجسته و باتجربه این موسسه است. اساتیدی که در موسسه حرف آخر دروس تخصصی و عمومی را تدریس می‌کنند، جزو بهترین اساتید کشور هستند. همین موضوع موجب می‌شود که داوطلبان با خیال راحت به سراغ دوره‌های آموزشی حرف آخر بروند. دوره‌های آموزشی موسسه حرف آخر به صورت آنلاین و آفلاین در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند. این بدین معنی است که داوطلبان در هر زمان و مکانی به راحتی می‌توانند به ویدیوهای آموزشی حرف آخر دسترسی داشته باشند.

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • You really make it seem really easy with your presentation however I in finding this matter to be really one thing that I
    feel I’d never understand. It kind of feels too complicated and
    extremely broad for me. I am having a look forward for your subsequent post,
    I’ll attempt to get the grasp of it! Escape room

    پاسخ
  • I like what you guys are up too. Such clever work and reporting!
    Keep up the awesome works guys I’ve included you guys to blogroll.

    My web site – site

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.