آموزش حرف آخر tv – دانلود نرم افزار حرف آخر tv

بدون دیدگاه

موسسه حرف آخر از سال 1390 در کنار داوطلبان کنکوری حضور دارد و داوطلبان را در این مسیر دشوار همراهی می‌کند. این موسسه از سال 1390 دوره‌های آموزشی خود را در قالب دی وی دی در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. متاسفانه داوطلبانی که از دی وی دی های حرف آخر استفاده می‌کردند با مشکلات زیادی در این مسیر روبه‌رو می‌شدند. همین موضوع نیز موجب شد که حرف آخر به دنبال یک راه‌حل مناسب برای این مشکلات باشد. موسسه حرف آخر در سال 1401 با یک ایده جدید و منحصربه‌فرد از جدیدترین ویژگی دوره‌های آموزشی خود رونمایی کرد. این موسسه در سال 1401 از نسخه هیبرید حرف آخر یا همان سیستم vod حرف آخر رونمایی کرده است. داوطلبان با استفاده از این دو امکان می‌توانند به حرف آخر tv دسترسی داشته باشند و ویدیوهای آموزشی حرف آخر را در این بستر مشاهده کنند.

سیستم vod حرف آخر چیست؟ این نسخه به چه صورتی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد؟ اولین و مهم‌ترین موردی که باید در این مورد به آن اشاره کنیم این است که تمامی دوره‌های آموزشی حرف آخر با استفاده از سیستم  vod حرف آخر در حرف آخر tv در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. ما در مطالب قبلی اطلاعات کاملی را در مورد vod حرف آخر در اختیار داوطلبان قرار داده‌ایم. اما به طور خلاصه سیستم vod حرف آخر را اینگونه می‌توان تعریف کرد که داوطلبان با تهیه اشتراک و با استفاده از موبایل، لپ‌تاپ و کامپیوتر می‌توانند به تمامی دوره‌های آموزشی حرف آخر در حرف آخر tv دسترسی داشته باشند. تیم محتوای حرف آخر در این مطلب به سراغ معرفی حرف آخر tv می‌رود و مراحل مشاهده ویدیوهای آموزشی حرف آخر را به طور کامل به داوطلبان آموزش می‌دهد.

 

حرف آخر tv

حرف آخر tv: مشاهده تمامی دوره‌های آموزشی حرف آخر

موسسه حرف آخر با توجه به مشکلات داوطلبان در مورد دی وی دی های حرف آخر روند ارائه دوره‌های آموزشی خود را تغییر داده است. داوطلبان از سال 1390 تا سال 1400 دوره‌های آموزشی حرف آخر را در قالب دی وی دی تهیه می‌کردند. متاسفانه این موضوع مشکلات زیادی را برای داوطلبان ایجاد کرده بود. گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف دی وی دی های آموزشی حرف آخر خراب می‌شدند یا داوطلبان نمی‌توانستند دی وی دی ها را به صورت صحیح راه‌اندازی کند. از طرفی دیگر دی وی دی های حرف آخر پس از ثبت سفارش و پس از چند روز کاری برای داوطلبان ارسال می‌شدند. تمامی این موارد دست به دست هم دادند تا موسسه حرف آخر سیستم vod حرف آخر را راه‌اندازی کنند و ویدیوهای آموزشی خود را در حرف آخر tv در اختیار داوطلبان قرار دهد.

داوطلبان حرف آخری می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های مختلف در حرف آخر tv به تمامی ویدیوهای آموزشی حرف آخر دسترسی داشته باشند. شاید برای بسیاری از داوطلبان این سوال پیش آید که نمایش دوره‌های آموزشی در حرف آخر tv چه مزایایی برای داوطلبان دارد؟ داوطلبان دیگر با مشکلاتی مانند خرابی دی وی دی ها روبه‌رو نمی‌شوند. داوطلبان به راحتی می‌توانند در حرف آخر تی وی به صورت آنلاین و آفلاین ویدیوهای آموزشی موسسه حرف آخر را مشاهده کنند. تمامی این امکانات برای راحتی داوطلبان آماده شده است و حرف آخر هر روز به این امکانات و ویژگی‌ها اضافه می‌کند. داوطلبان با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند گوشی، لپ‌تاپ یا کامپیوتر به محتوای آموزشی حرف آخر در حرف آخر tv دسترسی خواهند داشت.

داوطلبان چگونه در حرف آخر tv دوره‌های آموزشی را مشاهده کنند؟

موسسه حرف آخر برای اینکه داوطلبان به بهترین شکل ممکن از دوره‌های آموزشی این موسسه استفاده کنند، امکانات و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. یکی از این ویژگی‌های جدید، ارائه دوره‌های آموزشی در بستر vod حرف آخر است که در حرف آخر  tv نمایش داده می‌شود. داوطلبان می‌توانند با انجام کارهای زیر به دوره‌های آموزشی در حرف آخر tv دسترسی داشته باشند:

1) اپلیکیشن حرف آخر tv را نصب کنید

شما می توانید جهت دانلود اپلیکیشن حرف آخر از طریق این لینک اقدام کنید

 

حرف آخر tv

2) برای مشاهده دوره‌های آموزشی باید بخش ورود را انتخاب کنید

داوطلبان پس از اینکه آدرس سایت را جستجو کردند با صفحه اصلی حرف آخر tv روبه‌رو می‌شوند. داوطلبان در این صفحه می‌توانند هدایای حرف آخر، دوره‌های متوسطه دوم، دوره متوسطه اول، دوره ابتدایی، دوره 6040 حرف آخر و سایر دوره‌های آموزشی این موسسه را به صورت کلی مشاهده کنند. داوطلبان برای اینکه بتوانند از دوره‌های آموزشی حرف آخر tv بهرمند شوند باید وارد سایت شوند. آن‌ها باید در قسمت بالای سایت و در سمت چپ بخش ورود را انتخاب کنند تا وارد بخش ثبت‌نام و سایر مراحل شوند.

 

3) شماره تلفن خود را در سایت ثبت کنید

زمانی‌که داوطلبان بخش ورود را انتخاب می‌کنند وارد صفحه زیر می‌شوند. داوطلبان در این بخش باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که داوطلبان در این بخش باید به آن توجه داشته باشند، درج شماره تلفن همراه متعلق به خود آن‌هاست. شماره‌ای که در این بخش درج می‌شود بهتر است برای خود داوطلب باشد، زیرا داوطلب هر بار که بخواهد وارد سایت شود باید شماره تلفن همراه خود را وارد کند. اگر داوطلبی بنا به هر دلیلی شماره تلفن همراه نداشت بهتر است از شماره تلفن پدر یا مادر خود استفاده کند. داوطلبان پس از درج و ثبت شماره تلفن همراه باید منتظر ارسال کد فعال‌سازی از طرف حرف آخر باشند. این کد فعال‌سازی معمولا تا چند ثانیه به شماره تلفن همراه ثبت شده ارسال می‌شود.

 

4) منتظر کد فعال‌سازی باشید

داوطلبان در این مرحله از حرف آخر tv باید منتظر ارسال کد فعال‌سازی باشند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یک بخش مخصوص برای درج کد ارسال شده وجود دارد. داوطلبان باید در این قسمت کد ارسال شده پنج رقمی را در قسمت مخصوص درج کنند. اگر داوطلبی شماره تلفن همراه را اشتباه وارد کرده باشد باید گزینه اصلاح شماره را انتخاب کند و شماره تلفن همراه درست را در قسمت مربوطه درج کند.

 

5) اطلاعات پروفایل خود را کامل کنید

داوطلبان در این مرحله باید اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنند. حرف آخر tv در این بخش شامل شش قسمت مختلف است. داوطلبان در بخش اول و دوم باید نام و نام خانوادگی خود را درج کنند. مهم‌ترین بخش این قسمت درج شماره ملی است. داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند که اطلاعات آن‌ها در این سایت بر اساس کد ملی و شماره تلفن همراه است. این بدین معنی است که مشاوران و پشتیبان‌های موسسه حرف آخر از این طریق می‌توانند داوطلبان و نوع یادگیری آن‌ها را رصد کنند. بنابراین شماره ملی خود را با دقت زیادی در این بخش درج کنید.

داوطلبان در بخش بعدی باید به سراغ انتخاب پایه تحصیلی بروند و پایه تحصیلی خود را انتخاب کنند. آخرین بخش نیز به جنسیت مربوط است و داوطلبان باید یکی از دو گزینه موجود را انتخاب کنند. داوطلبان پس از انتخاب ثبت می‌توانند وارد صفحه اصلی برنامه شوند.

 

6) از درج اطلاعات صحیح مطمئن باشید

داوطلبان پس از این مرحله اگر اطلاعات آن‌ها با اطلاعاتی که مشاور ثبت کرده است هماهنگ باشد وارد محیط حرف آخر tv می‌شوند. بنابراین شماره تلفن همراه و کد ملی خود را با دقت زیادی در اختیار مشاور قرار دهید. البته داوطلبان در صورت وجود مشکل می‌توانند با پشتیبانی حرف آخر تماس بگیرند و شماره ملی خود را دوباره اصلاح کنند.

7) درس مورد نظر خود را در میان دروس پیدا کنید

داوطلبان قبل از اینکه به سراغ سایت بروند باید با مشاور حرف آخر در ارتباط باشند و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. داوطلبان پس از اینکه تمامی مراحل بالا را انجام دادند باید درس مورد نظر خود را از میان دروس حرف آخر tv انتخاب کنند. زمانی‌که داوطلبان درس مورد نظر را انتخاب می‌کنند در قسمت چپ با یک کارد با نام کد فعال‌سازی روبه‌رو می‌شوند. داوطلبان پس از خرید دوره مورد نظر یک پاکت از طریق اداره پست دریافت می‌کنند. آن‌ها باید محتوای این پاکت را مطالعه کنند و با توجه به آن کد دریافت‎‌سازی را وارد کرده و دوره را فعال کنند.

8) دوره مورد نظر را انتخاب کنید

داوطلبان باید دوره مورد نظر را انتخاب کنند و پس از فعال‌سازی دوره برای آن‌ها فعال می‌شود. به عنوان مثال ما در این قسمت دوره صفر تا رتبه رشته ریاضی و تجربی را به داوطلبان توضیح می‌دهیم. داوطلبان زمانی‌که دوره صفر تا رتبه حرف آخر را انتخاب می‌کنند با گزینه‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند. اطلاعات مربوط به ساعات آموزش، تعداد فصل، تعداد ویدیو و دستگاه مناسب برای پخش ویدیو در قسمت راست و بالای صفحه قرار دارد. داوطلبان از این قسمت می‌توانند تمامی اطلاعات لازم در مورد دوره را مشاهده کنند.

 

 

داوطلبان در قسمت پایین صفحه می‌توانند بخش‌های مختلف دوره‌ آموزشی را مشاهده کنند. همان طور که در عکس زیر نیز مشاهده می‌کنید در کنار هر بخش مدت زمان مبحث نیز درج شده است. داوطلبان برای اینکه بتوانند محتوای آموزشی را مشاهده کنند باید بر روی دکمه پلی کلیک نمایند. داوطلبان پس از پلی به راحتی می‌توانند ویدیو آموزشی را مشاهده کنند و به سایر ویدیوهای آن بخش نیز دسترسی داشته باشند.

 

نکات مهم و کلیدی در مورد حرف آخر tv

  • هوش مصنوعی که یکی از جدیدترین امکانات حرف آخر است بر روی اپلیکیشن حرف آخر قرار دارد.
  • داوطلبان عزیز به این نکته توجه داشته باشید که دوره‌های آموزشی حرف آخر برای دوره کنکور تنها و تنها بروی کامپیوتر و لپ‌تاپ که دارای سیستم عامل هستند اجرا می‌شوند.
  • داوطلبان حرف آخری باید برای مشاهده دوره‌های آموزشی کنکور اپلیکیشن حرف آخر tv را دانلود کنند، زیرا این دوره‌ها تنها از طریق اپلیکیشن دسکتاپ قابل پخش هستند.

سوالات متداول در مورد حرف آخر تی وی

1) داوطلبان در حرف آخر tv به کدام دوره‌های آموزشی دسترسی دارند؟

داوطلبان در این پلتفرم می‌توانند به تمامی دوره‌های آموزشی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کنکور دسترسی داشته باشند.

2) داوطلبان اپلیکیشن حرف آخر را چگونه می‌توانند دانلود کنند؟

داوطلبان پس از ثبت‌نام و پس از انتخاب دوره مورد نظر می‌توانند اپلیکیشن حرف آخر را دانلود کنند. سیستم به طور اتوماتیک دانلود اپلیکیشن حرف آخر را به داوطلبان نمایش می‌دهد.

3) آیا داوطلبان می‌توانند با شماره فرد دیگری در حرف اخر tv ثبت‌نام کنند؟

همان گونه که در مطلب نیز به آن اشاره شده است داوطلبان باید با شماره تلفن همراه خود ثبت‌نام کنند. اگر بنا به هر دلیلی داوطلبی شماره تلفن ندارد بهتر است از شماره پدر یا مادر خود برای ثبت‌نام استفاده کند.

4) آیا داوطلبان می‌توانند اپلیکیشن حرف آخر را در چند سیستم‌‌عامل‌ مختلف نصب و اجرا کنند؟

خیر داوطلبان باید تنها بر روی یک سیستم عامل اپلیکیشن حرف آخر را نصب و اجرا کنند.

شما می‌توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد حرف آخر tv به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنید و همزمان از تخفیف‌های دوره‌های آموزشی حرف آخر نیز مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.