اطلاعات کامل در مورد شماره موسسه حرف آخر

بدون دیدگاه

موسسه حرف آخر برای تمامی دانش‌آموزان و داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی دوره‌های آموزشی منحصربه‌فرد و پکیج‌های خاصی آماده کرده است. دانش‌آموزان و داوطلبان در مقطع ابتدایی، دوره متوسطه اول، دوره متوسطه دوم و مقطع کنکور می‌توانند با موسسه آموزشی حرف آخر بهترین نتایج را در امتحانات و کنکور به دست آورند. تعداد دوره‌ها و پکیج‌های آموزشی در موسسه حرف آخر بسیار زیاد است و همین دلیل نیز موجب می‌شود که داوطلبان در انتخاب دوره‌های آموزشی دچار مشکلاتی شوند. گاهی اوقات داوطلبان در مورد خرید دوره یا نحوه انتخاب پکیج سوالاتی دارند و به راهنمایی دقیق در این موارد نیاز دارند. به نظر شما داوطلبان در این شرایط باید چه کاری انجام دهند؟ آن‌ها چگونه می‌توانند مشکلات خود را حل کنند؟ بهترین کار در این شرایط تماس با شماره موسسه حرف آخر است. داوطلبانی که با شماره موسسه حرف آخر تماس می‌گیرند به راحتی به پاسخ تمامی سوالات خود می‌رسند.

داوطلبان و دانش‌آموزان هنگام تماس با شماره موسسه حرف آخر باید بسیار محتاط باشند. متاسفانه شماره‌های زیادی در سایت‌های مختلف در مورد شماره موسسه حرف اخر وجود دارند. داوطلبان باید تنها با شماره‌های مربوط با موسسه حرف آخر در تماس باشند و سوالات خود را از شماره‌های رسمی این موسسه بپرسند. موسسه حرف آخر برای راحتی داوطلبان از راه‌های مختلفی برای ارتباط داوطلبان با این موسسه استفاده می‌کند. به عنوان مثال داوطلبان برای حل مشکلات خود امکان مراجعه حضوری به آدرس تهران، میدان انقلاب، ساختمان مترجمان، موسسه حرف آخر را دارند. اما بهترین و سریع‌ترین روش برای ارتباط با این موسسه، تماس با شماره موسسه حرف آخر است. داوطلبان با این روش در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود می‌رسند. تیم محتوای حرف آخر در این مطلب به سراغ معرفی شماره موسسه حرف آخر می‌رود و اطلاعات مفیدی را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان قرار می‌دهد.

شماره موسسه حرف آخر

شماره موسسه حرف آخر به کدام سوال داوطلبان پاسخ می‌دهد؟

موسسه حرف آخر از سال 1390 پکیج‌های آموزشی مختلفی را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان قرار می‌دهد. این موسسه برای اینکه به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازهای داوطلبان و دانش‌آموزان باشد از راه‌های ارتباطی مختلفی استفاده می‌کند. داوطلبان برای ارتباط با این موسسه می‌توانند با شماره رسمی موسسه حرف آخر در تماس باشند. البته راه‌های ارتباطی دیگری نیز برای داوطلبان وجود دارد تا آن‌ها با موسسه حرف اخر تماس بگیرند.

به عنوان مثال داوطلبان می‌توانند از طریق گفتگوی آنلاین سایت نیز با این موسسه در ارتباط باشند. موسسه حرف آخر با ارائه شماره رسمی خود به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا آن‌ها به آسان‌ترین روش ممکن به پاسخ سوالات خود برسند. شاید برای بسیاری از داوطلبان این سوال پیش آید که آن‌ها در چه ساعاتی می‌توانند با موسسه حرف آخر در ارتباط باشند؟ موسسه حرف آخر در تمامی ساعات روز و هر روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است.

داوطلبان می‌توانند در هر روز هفته و در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره موسسه حرف آخر در تماس باشند. این بدین معنی است که اگر داوطلبی ساعت 10 شب سوال یا مشکلی در مورد دوره‌های آموزشی موسسه حرف آخر داشته باشد با خیال راحت می‌تواند با شماره رسمی و مرکزی حرف آخر در تماس باشد. شاید برای بسیاری از داوطلبان این سوال پیش آید که شماره موسسه حرف آخر به کدام سوال داوطلبان پاسخ می‌دهد؟ موسسه حرف آخر پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان در مورد دوره‌های آموزشی و پکیج‌های موسسه حرف آخر است. داوطلبان با هر نوع سوالی در مورد موسسه حرف آخر می‌توانند با شماره رسمی حرف آخر تماس بگیرند و سوالات خود را از این موسسه بپرسند. داوطلبان می‌توانند در مورد مشکلات و سوالات زیر با موسسه حرف آخر در ارتباط باشند:

  • نحوه تهیه و خرید دوره‌های آموزشی
  • پیگیری سفارشات
  • نحوه مشاهده ویدیوهای آموزشی
  • نحوه سفارش دوره آموزشی
  • اطلاع در مورد قیمت دوره‌های آموزشی
  • اطلاع از جدیدترین تخفیف‌های حرف آخر
  • اطلاع از جدیدترین امکانات آموزشی موسسه
  • و …

شماره موسسه حرف آخر چیست؟

داوطلبانی که در حال حاضر این مطلب را مطالعه می‌کنند به دنبال پاسخ یک سوال هستند، شماره موسسه حرف آخر چیست؟ ما در این مطلب شماره دفتر رسمی و مرکزی موسسه حرف آخر را در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان قرار می‌دهیم. داوطلبان برای برقراری ارتباط با موسسه حرف آخر می‌توانند با شماره‌های 02164035 و 02191314035 تماس بگیرند. بنابراین شماره رسمی موسسه حرف آخر این دو شماره هستند. داوطلبان برای برقراری ارتباط با این موسسه می‌توانند با این دو شماره تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از کارشناسان حرف آخر بپرسند. متاسفانه گاهی اوقات تعداد داوطلبانی که با شماره‌ها تماس می‌گیرند بسیار زیاد هستند. داوطلبان در این شرایط بهتر است چند دقیقه بعد دوباره با شماره موسسه حرف آخر تماس بگیرند. البته داوطلبان می‌توانند با استفاده از گفتگوی آنلاین در سایت رسمی و مرکزی حرف آخر درخواست خود را بنویسند تا مشاوران بلافاصله با آن‌ها تماس بگیرند.

بسیاری از داوطلبان با این سوال مواجه می‌شوند که ارتباط با موسسه حرف آخر و پشتیبانی این موسسه رایگان است یا خیر؟ داوطلبانی که با شماره موسسه حرف آخر تماس می‌گیرند و از واحد پشتیبانی سوالات خود را می‌پرسند به هیچ عنوان هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت که پشتیبانی فنی و ارتباط با موسسه حرف آخر کاملا رایگان است. داوطلبان نیازی ندارند تا برای پشتیبانی هزینه‌ای پرداخت کنند. با توجه به این شرایط داوطلبان با خیال راحت می‌توانند با شماره‌های 02164035 و 02191314035 تماس بگیرند و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای پاسخ تمامی سوالات خود را پیدا کنند. داوطلبان تنها باید به یک نکته توجه داشته باشند. بسیاری از سایت‌هایی که متعلق به حرف آخر نیستند شماره‌های تماسی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. این شماره‌ها متعلق به حرف آخر نیستند. داوطلبان برای ارتباط با موسسه حرف آخر تنها باید با شماره‌های رسمی این موسسه تماس بگیرند.

شماره موسسه حرف آخر

شماره موسسه حرف اخر چه خدماتی به داوطلبان ارائه می‌دهد؟

داوطلبان و دانش‌آموزان تمامی گروه‌های آزمایشی برای ارتباط با موسسه حرف آخر باید با شماره‌های رسمی این موسسه در تماس باشند. شماره موسسه حرف آخر چه خدماتی به داوطلبان ارائه می‌دهد؟ بدون شک این سوال برای اکثر داوطلبان پیش می‌آید که این موسسه چه خدماتی را از طریق تماس تلفنی در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد؟ داوطلبانی که با شماره‌های 02164035 و 02191314035 تماس می‌گیرند در حالت کلی با چهار نوع خدمات روبه‌رو می‌شوند. اگر همین حالا با شماره موسسه حرف آخر تماس بگیرید با چهار گزینه مختلف روبه‌رو می‌شوید.

موسسه حرف آخر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از این بخش‌ها خدمات متنوعی را به داوطلبان ارائه می‌دهند. هر بخش فعالیت جداگانه‌ای دارد و کارشناسان هر بخش تخصص مخصوص به آن بخش را دارند. بنابراین داوطلبان هنگام تماس با شماره موسسه حرف اخر باید بخش مورد نظر خود را انتخاب کنند و با کارشناسان آن بخش در ارتباط باشند. بخش‌های مختلف شماره موسسه حرف اخر به صورت زیر هستند:

  • جهت ارتباط با واحد انتقادات و پیشنهادات شماره یک
  • واحد مشاوره و سفارش محصولات شماره دو
  • واحد پشتیبانی فنی و گارانتی محصولات شماره سه
  • واحد پیگیری مرسولات پستی شماره چهار

1) ارتباط با واحد انتقادات و پیشنهادات

زمانی‌که داوطلبان با شماره‌های 02164035 و 02191314035 تماس می‌گیرند با چهار گزینه مختلف روبه‌رو می‌شوند. اگر داوطلبان داخلی شماره یک را انتخاب کنند با واحد انتقادات و پیشنهادات ارتباط برقرار می‌کنند. موسسه حرف آخر واحد انتقادات و پیشنهادات را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا داوطلبان هر گونه انتقاد یا پیشنهاد خود را در اختیار موسسه حرف آخر قرار دهند. واحد انتقادات و پیشنهادات برای اینکه خدمات بهتری به داوطلبان ارائه شود طراحی شده است. کارشناسان انتقادات داوطلبان را در هر موردی یادداشت می‌کنند و به اطلاع مدیریت این موسسه می‌رسانند. این موضوع موجب می‌شود که موسسه حرف آخر خدمات بهتری را به داوطلبان ارائه دهد. گاهی اوقات داوطلبان در مورد دوره‌های آموزشی و نحوه ارائه آن‌ها پیشنهاداتی دارند. موسسه حرف آخر این پیشنهادات را جمع‌آوری می‌کند و در صورت صلاحدید مسئولین موسسه، پیشنهادات به دوره‌های آموزشی موسسه حرف آخر اضافه می‌شوند.

2) ارتباط با واحد مشاوره و سفارش محصولات

همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم شماره موسسه حرف آخر در چهار بخش مختلف به داوطلبان خدمت‌رسانی می‌کند. بیشترین سوال داوطلبان در مورد سفارش دوره‌های آموزشی حرف آخر است و داوطلبان در مورد این موضوع سوالات زیادی دارند. اگر داوطلبان به دنبال مشاوره و سفارش محصولات هستند باید با شماره‌های 02164035 و 02191314035 تماس بگیرند و گزینه دوم یعنی واحد مشاوره و سفارش محصولات را انتخاب کنند. کارشناسان این بخش به تمامی سوالات داوطلبان در مورد سفارش محصولات حرف آخر پاسخ می‌دهند. به این نکته توجه داشته باشید که ارتباط با شماره موسسه حرف آخر در تمامی ایام هفته امکان‌پذیر است. داوطلبان می‌توانند در روزهای تعطیل نیز با این شماره تماس بگیرند و سوالات خود را در مورد سفارش محصولات حرف آخر از کارشناسان بپرسند.

3) پشتیبانی فنی و گارانتی محصولات

داوطلبان در مورد تمامی دوره‌های آموزشی و پکیج‌های موسسه حرف آخر به پشتیبانی فنی نیاز دارند. بدون شک یکی از مهم‌ترین بخش‌های موسسه حرف آخر، بخش پشتیبانی فنی این موسسه است. کارشناسان واحد پشتیبانی افرادی صبور و باحوصله هستند که به تمامی مشکلات داوطلبان با توجه کافی رسیدگی می‌کنند. این کارشناسان در هر شرایطی آرامش خود را حفظ می‌کنند و راه‌حل‌های متفاوت و موثر به داوطلبان ارائه می‌دهند. داوطلبانی که با شماره موسسه حرف آخر و پشتیبانی تماس می‌گیرند به راحتی می‌توانند برای تمامی سوالات خود پاسخ مناسب پیدا کنند. داوطلبان کافیست با شماره رسمی حرف آخر تماس بگیرند و قسمت پشتیبانی را انتخاب کنند تا برای تمامی مشکلات خود یک راه‌حل پیدا کنند. کارشناسانی که در واحد پشتیبانی موسسه حرف آخر فعالیت دارند بسیار صادق هستند و به صورت شفاف به سوالات داوطلبان پاسخ می‌دهند.

4) پیگیری مرسولات پستی

موسسه حرف آخر از سال 1401 امکانات و ویژگی‌های زیادی را به دوره‌های آموزشی خود اضافه کرده است. یکی از جدیدترین امکانات موسسه حرف آخر ارائه ویدیوهای آموزشی در بستر vod حرف آخر است. این بدین معنی است که موسسه حرف آخر ویدیوهای آموزشی خود را دیگر در قالب دی وی دی ارائه نمی‌دهد. تمامی ویدیوهای آموزشی این موسسه در بستر vod حرف آخر و به صورت آنلاین و آفلاین در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند. البته برخی از محصولات موسسه حرف آخر هستند که به صورت فیزیکی برای داوطلبان ارسال می‌شوند. اگر داوطلبان در مورد این محصولات مشکلاتی داشتند باید چه کاری انجام دهند؟ موسسه حرف آخر برای حل این مشکل داوطلبان واحد پیگیری مرسولات پستی را راه‌اندازی کرده است.

داوطلبان می‌توانند با شماره‌های 02164035 و 02191314035 تماس بگیرند و شماره چهار را انتخاب کنند. این واحد به تمامی سوالات داوطلبان در مورد پیگیری مرسولات پستی پاسخ می‌دهد. با توجه به این شرایط داوطلبان با شماره موسسه حرف آخر برای تمامی مشکلات خود یک راه‌حل پیدا می‌کنند. بنابراین به هیچ عنوان نگران مشکلات خود در مورد دوره‌های آموزشی حرف آخر نباشید. شما می‌توانید برای تمامی مشکلات خود یک راه‌حل مناسب پیدا کنید.

شماره موسسه حرف آخر

تماس با دفتر رسمی حرف آخر چه امکاناتی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد؟

موسسه حرف آخر برای تمامی مشکلات داوطلبان یک راه‌حل موثر ارائه می‌دهد. هدف این موسسه ارائه دوره‌های آموزشی منحصربه‌فرد به همراه پشتیبانی فنی سریع و تاثیرگذار است. داوطلبان می‌توانند با شماره‌های 02164035 و 02191314035 تماس بگیرند و برای هر مشکل خود یک راه‌حل پیدا کنند. شماره موسسه حرف آخر آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان در مورد سفارش سریع محصولات و پیگیری سفارشات است. داوطلبان می‌توانند با شماره موسسه حرف آخر تماس بگیرند و از امکانات زیر بهرمند شوند:

  • دریافت راهنمایی در مورد انتخاب دوره آموزشی
  • دریافت پشتیبانی فنی
  • پیگیری سفارشات محصولات حرف آخر
  • آشنایی با دوره‌های آموزشی مختلف
  • اطلاع از قیمت دوره‌های آموزشی حرف آخر
  • و …

شما می‌توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد محصولات حرف آخر به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنید و از تخفیف‌های دوره‌های آموزشی حرف آخر مطلع شوید.

سوالات متداول در مورد شماره موسسه حرف آخر

1) شماره موسسه حرف آخر چیست؟

داوطلبان می‌توانند با شماره‌های 02164035 و 02191314035 تماس بگیرند و سوالات خود را از کارشناسان این موسسه بپرسند.

2) شماره موسسه حرف آخر چه کمکی به داوطلبان می‌کند؟

داوطلبان می‌توانند در چهار بخش مختلف انتقادات و پیشنهادات، پیگیری سفارشات، پیگیری مرسولات پستی و پشتیبانی فنی از موسسه حرف آخر کمک بگیرند.

3) آیا پشتیبانی فنی حرف آخر به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد؟

بله پشتیبانی موسسه حرف آخر از تمامی دوره‌های آموزشی این موسسه به صورت رایگان است. داوطلبان برای پشتیبانی فنی نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

4) آیا داوطلبان در روزهای تعطیل می‌توانند با شماره موسسه حرف اخر تماس بگیرند؟

بله داوطلبان در روزهای تعطیل نیز می‌توانند با این شماره در تماس باشند. موسسه حرف آخر به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده خدمت‌رسانی به داوطلبان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.