حرف آخر چیست ؟

موسسه آموزشی حرف آخر یکی از موسسات معتبر آموزش کنکور است. این موسسه سبکی متفاوت در آموزش دروس دبیرستان و آمادگی دانش آموزان برای آزمون کنکور در نظر گرفته است. روشهای تدریس دروس ارائه شده توسط اساتید حرف آخر طبق برترین و بروزترین متد آموزشی دنیا محسوب می شود. کشورهای پیشرفته و پیشرو در حوزه آموزش از روشهای جدیدی متفاوت از روشهای سنتی تدریس که در ایران استفاده می شود بهره می برند. از اینرو موسسه حرف آخر در سال ۱۳۹۰ توسط استاد منتظری با ابداع شیوه نوین آموزش در ایران شروع بکار نمود. اساتید موسسه جزو برترین اساتید کنکور کشور بوده و دارای سالها سابقه تدریس دروس دبیرستان به دانش آموزان را دارند. با روشهای نوین آموزش موسسه حرف آخر و بهره گیری از پکیج های آموزشی دانش آموزان می توانند در مدت زمان کوتاه به کلیه دروس خود اشراف پیدا کرده و نتیجه قابل قبولی در کنکور کسب نمایند. هم اکنون با معرفی متد آموزشی موسسه حرف آخر مطلب را ادامه می دهیم.

حرف آخر

متد آموزشی موسسه حرف آخر چگونه است؟

سوال مهمی که ذهن بسیاری از دانش آموزان را به خود مشغول نموده است این است که متد آموزشی موسسه حرف آخر گونه است؟ و به چه دلیل کارایی پکیج های آموزشی حرف آخر بیش از سایر روشهای تدریس است. جواب این سوال به ساختار مغز انسان و پیچیدگی های آن برمی گردد. مغز انسان دارای دو نیمکره راست و چپ بوده که نیمکره چپ بر حافظه کوتاه مدت و نیمکره راست به حافظه بلند مدت مرتبط می گردد. انواع روشهای تدریس سنتی که تابحال در ایران متداول بوده است مبتنی بر حفظ مطالب و دروس و ثبت اطلاعات در نیمکره چپ استوار است. از آنجائیکه نیمکره چپ مرتبط بر حافظه کوتاه مدت افراد است مطالب یاد گرفته شده پس از مدتی از ذهن افراد پاک می شوند. به همین دلیل مطالب خوانده شده توسط دانش آموزان پس از گذشت مدتی فراموش شده و این بزرگترین معضل داوطلبان در کنکور است.

اما نیمکره راست مغز به ثبت تصاویر، مناظر زنده و طبیعی و رویدادهای شنیداری و تصویری می پردازد. به عنوان مثال اگر در کودکی به مکانی سفر کرده باشید و یا عکسی و منظره ای را سالها پیش دیده باشید به آسانی می توانید آنها را دوباره به خاطر بیاورید و این به این دلیل است که اطلاعات در نیمکره راست شما حک شده است. کلید و رمز موفقیت پکیج های آموزشی حرف آخر در تمرکز بر یادگیری نیمکره راست و حافظه بلند مدت است. بدین ترتیب شما دروس و مطالب را به روش شبیه سازی، تصویرسازی و بصورت انواع انیمیشن ها یاد می گیرید. این روش موجب می گردد که شما تا زمان کنکور و حتی سالها بعد از آن دروس دبیرستان را به یاد آورید.

در واقع موسسه حرف آخر با ابداع این روش نوین تدریس تحولی شگرف در نظام آموزشی به وجود آورده است. دانش آموزان و داوطلبان کنکور با بهره گیری از متد آموزشی موسسه حرف آخر بطور آسان و کارایی بالا کلیه دروس دوره دبیرستان را آموزش می بینند.

پکیج های حرف آخر برای چه دانش آموزانی مناسب است؟

سوالی که اینجا برای دانش آموزان پیش می آید این است که آیا این روش تدریس برای من مناسب است؟ پکیج های حرف آخر به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور توصیه می شود. ویژگی مهم و در واقع مزیت روش تدریس پکیج های موسسه حرف آخر این است که اگر شما در فهم دروس و مطالب مشکلی نداشته باشید و یا در برخی نکات و مطالب ضعف داشته باشید می توانید از پکیج های آموزشی حرف آخر استفاده نمائید. دانش آموزان با هر نوع کارایی و عملکرد با بهره گیری از دی وی دی های حرف آخر در مدت زمان کوتاهی به مطالب درسی تسلط پیدا خواهند کرد. بدین ترتیب دانش آموز می تواند در مدت کوتاهی علاوه بر مطالعه کلیه نکات و جزئیات دروس به مرور مطالب و رفع اشکالات خود بپردازد. تکنولوژي تصویرسازی و شبیه سازی حرف آخر به شما الگوهای پایه ای معرفی می نماید که با بکار بردن آنها می توانید کلیه مسایل، تمرینات و سوالات کنکور را حل کنید.

پروژه ۶۰۴۰ موسسه حرف آخر چیست؟

حتما از خودتان می پرسید که پروژه ۶۰۴۰ چیست و چه کاربردی دارد. موسسه حرف آخر برای تمامی دانش آموزان با هر سطح علمی برنامه ویژه ای دارد. اگر جزو آندسته از دانش آموزانی هستید که تا کنون نتوانسته اید به مطالعه موثر دروس کنکور بپردازید. یا اینکه دروس را مطالعه کردید ولی نتیجه لازم را نگرفته اید، نگران نباشید. با این مدت زمان کوتاه تا برگزاری کنکور نیز می توانید نتیجه قابل قبولی بدست آورید. برای این منظور پروژه ۶۰۴۰ موسسه حرف آخر به شما این امکان را می دهد که طی مدت ۲ ماه به دروس تسلط پیدا نموده و درصد بالایی در کنکور داشته باشید. در پروژه ۶۰۴۰ دانش آموزان با حرفه ای ترین متد آموزشی و روشهای تدریس به فراگیری مطالب و نکات مهم کنکور می پردازند. همچنین آزمونهای جامع پروژه طوری طراحی شده است که به خوبی نقاط ضعف دانش آموزان پوشش داده می شود. با مطالعه دی وی دی های آموزشی حرف آخر و انجام آزمون ها که بصورت هر دو روز یکبار طراحی شده است شما می توانید در مدت ۴۰ روز کلیه مطالب را مطالعه و مرور نمائید.

موسسه حرف آخر برای دانش آموزان نظام قدیم

اگر جزو دانش آموزان نظام قدیم بوده اید نگران نباشید. موسسه حرف آخر برای دانش آموزان نظام قدیم نیز برنامه آموزشی در نظر گرفته است. داوطلبان کنکور می توانند کلیه دروس و مطالب آموزشی مربوط به نظام قدیم را در قالب پکیج های آموزشی و دی وی دی های حرف آخر خریداری و مطالعه نمایند. اساتید برتر حرف آخر با روشهای نوین آموزش کنکور به شیوه تصویرسازی اقدام به تهیه دی وی دی های آموزشی برای داوطلبان نظام قدیم کرده اند. چنانچه نیاز به خریداری دی وی دی های حرف آخر دارید به وب سایت موسسه رجوع نمائید.

موسسه حرف آخر برای دانش آموزان نظام جدید آموزشی

دانش آموزان نظام جدید آموزشی نیز می توانند انواع دروس در پایه های مختلف دوره متوسطه را از طریق پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر تهیه نمایند. پکیج های آموزشی شامل آموزش دروس و مطالب به همراه آزمونهای جامع و کلیدی در مجموع یادگیری کامل و صد درصد مطالب را بهمراه خواهند داشت. با توجه به رقابت تنگاتنگ میان دانش آموزان، حجم زیاد دروس و فرصت کوتاه برای آماده سازی، استفاده از دی وی دی های حرف آخر بسیار نتیجه بخش خواهد بود. دانش آموزان پس از مطالعه دروس و یادگیری دقیق مطالب توسط اساتید برتر، در آزمونهای طراحی شده توسط موسسه شرکت نموده و به رفع اشکال می پردازند. آزمونها طوری طراحی گردیده است که مطالب بطور مرتب تکرار و نقاط ضعف دانش آموز برطرف می گردد. پس از پایان دوره آموزشی از میزان اشراف و تسلط بر دروس شگفت زده خواهید شد. بدین صورت در زمان آزمون کنکور نیز خواهید دید که اغلب تست ها و مطالب برای شما آشنا بوده و به سرعت قادر به حل آنها خواهید بود.

چرا دی وی دی های حرف آخر را خریداری کنیم؟

با وجود تعداد زیادی موسسه آموزش کنکور و تعداد انبوه کتب و جزوات آموزشی کنکور ممکن است از خود بپرسید که چرا باید دی وی دی های حرف آخر را خریداری کنیم و در واقع مزیت های پکیج های آموزشی حرف آخر نسبت به سایر موسسات آموزش کنکور چیست. برای پاسخ به این سوال به بررسی مزیت های دی وی دی های حرف آخر می پردازیم. متد آموزشی نوین حرف آخر که توسط اساتید مطرح کنکور تدریس می گردد کلید موفقیت شما خواهد بود. در ادامه مزیت های دی وی دی های حرف آخر را برای شما تشریح نموده تا به جواب سوال خود برسید.

مزیت دی وی دی های حرف آخر چیست؟

همانطور که گفتیم موسسه حرف آخر مبتکر روش تدریس نوین کنکور از طریق شبیه سازی و تصویرسازی دروس بوده که در کشورهای پیشرفته از آن استفاده می گردد. دی وی دی های حرف آخر دارای مزیت هایی هستند که آنها را از سایر کتب، جزوات و منابع کمک آموزشی کنکور متمایز می نماید. این مزیت ها عباتند از:

  1. سبک آموزشی نوین دی وی دی های حرف آخر: یکی از مهمترین مزایای دی وی دی های آموزشی روش نوین آموزش است که برای اولین بار در ایران اجرا می شود. اساتید برتر حرف آخر با استفاده از تکنولوژي تصویرسازی، شبیه سازی و انیمیشن سازی مطالب و دروس آنها را برای دانش آموزان ملموس و قابل فهم می سازند. با روش تصویرسازی مطالب بطور خیلی ساده و کاربردی به دانش آموز تفهیم می شود. این روش نوین تدریس موجب درک عمیق و آسان مطالب و ماندگاری بالا در ذهن دانش آموزان خواهد شد. در این روش تدریس نیمکره راست انسان درگیر شده و با ترکیب آموخته های قبلی در نیمکره چپ بهترین و بالاترین بهره وری را فراهم می سازند.
  2. بکارگیری الگو بجای تکنیک در دی وی دی های حرف آخر: روشهای تدریس سنتی بر اساس یادگیری تکنیک های حل مساله و تست برای هر نوع مساله بطور جداگانه استوار است. بدین ترتیب دانش آموزان ناچار به یادگیری تکنیکهای بسیار زیادی برای هر نوع تست هستند. در این روش دانش آموز باید برای هر نوع تست یک تکنیک حل مساله بکار گیرد. هر نوع تکنیک منحصر به یک نوع تست بوده و برای دیگر تستها کارایی ندارد. در دی وی دی های حرف آخر از الگوهای مادر و سرنوشت ساز برای فراگیری مطالب استفاده می شود. در این روش نیازی به فراگیری تکنیکهای مختص هر نوع مساله نبوده و دانش آموزان با یادگیری تعداد محدودی الگو قادر به حل تستهای زیادی خواهند بود. بدین ترتیب در وقت صرفه جویی زیادی شده و کارایی بسیار بالا خواهد رفت. الگوهای بکار رفته در دی وی دی ها منحصرا در اختیار موسسه حرف آخر است.
موسسه حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.