ادبیات فارسی یکی از درس‌های عمومی در کنکور سراسری است که برای تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان یکسان است. همان طور که می‌دانید مدرس ادبیات فارسی در موسسه حرف آخر استاد محسن منتظری است. استاد منتظری بهترین استاد ادبیات فارسی در کشور است که در موسسه حرف آخر ادبیات فارسی را تدریس می‌کند. استاد محسن منتظری برای آموزش بهتر داوطلبان به سراغ حل سوالات ادبیات کنکور 99 رفته است و سوالات این درس را به طور کامل برای داوطلبان حل می‌کند.

داوطلبان در کنکور سراسری باید به 25 سوال این درس پاسخ دهند. سوالات ادبیات فارسی از شماره 1 الی 25 در دفترچه عمومی قرار دارد. داوطلبان باید در مدت زمان 18 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند. این بدین معنی است که هر داوطلب تنها 42 ثانیه برای پاسخگویی به سوالات زمان دارد. یکی از نکاتی که حتما در مورد این درس باید به آن توجه داشته باشید، ضریب بالای این درس است. این درس با ضریب 4 یکی از مهم‌ترین درس‌های عمومی محسوب می‌شود.

"<yoastmark

بودجه بندی ادبیات کنکور نظام جدید

همان طور که می‌دانید داوطلبان باید به 25 سوال درس ادبیات فارسی در کنکور سراسری پاسخ دهند. شما می‌توانید در قسمت زیر با بودجه بندی ادبیات کنکور بیشتر آشنا شوید:

  • واژگان و املا: ۶ سوال: ۲۴ درصد از سوالات ادبیات
  • زبان فارسی: ۵ سوال: ۲۰ درصد از سوالات ادبیات
  • تاریخ ادبیات: ۱ سوال: ۴ درصد از سوالات ادبیات
  • آرایه‌های ادبی: ۴ سوال: ۱۶ درصد از سوالات ادبیات
  • قرابت معنایی: ۹ سوال: ۳۶ درصد از سوالات ادبیات

حل سوالات ادبیات کنکور 99 توسط استاد محسن منتظری

بدون شک تمامی داوطلبان کنکور با استاد منتظری و تدریس این استاد آشنا هستند. داوطلبان می‌توانند در قسمت زیر در 4 بخش مختلف، حل سوالات ادبیات را توسط استاد منتظری مشاهده کنند. قبل از اینکه به سراغ سوالات بروید به خوبی مباحث را یاد بگیرید و سپس با تست‌های کنکور سال 99 آمادگی خود را ارزیابی کنید.

بخش اول حل سوالات ادبیات کنکور

بخش دوم حل سوالات

بخش سوم حل سوالات ادبیات

بخش چهارم حل سوالات ادبیات کنکور

ادبیات فارسی با حرف آخر

همان طور که در قسمت بالا مشاهده کردید استاد منتظری تمامی سوالات ادبیات کنکور را برای تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان حل می‌کند. اگر به دنبال یک تراز بالا برای درس ادبیات هستید بهتر است به سراغ پکیج‌های ادبیات حرف آخر بروید که توسط استاد محسن منتظری تدریس شده است. این پکیج‌ها که توسط استاد منتظری تدریس شده است تمامی مفاهیم ادبیات را به داوطلبان آموزش می‌دهد. استفاده از انیمیشن‌ها و نقشه‌راه‌های خاص به داوطلبان کنکور کمک می‌کند تا بهترین تراز را برای درس ادبیات کسب کنند.

شما می‌توانید برای داشتن هر گونه اطلاعات بیشتر در پکیج‌های ادبیات حرف آخر با مشاوران حرف آخر تماس بگیرید یا به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کرده و از آخرین اخبار تخفیف‌ها مطلع شوید. برای دریافت تخفیف‌های ویژه حرف آخر با مشاوران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.