استاد مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی در موسسه حرف آخر است. استاد محمودی با استفاده از روش‌های خاص و استفاده از انیمیشن مطالب را به تمامی داوطلبان کنکور آموزش می‌دهد. درس زبان یکی از دروس عمومی است که داوطلبان باید به آن توجه زیادی داشته باشند، زیرا آن‌ها با مطالعه دقیق می‌توانند یک تراز بالا برای این درس کسب کنند. استاد محمودی در این مطلب به سراغ حل سوالات زبان کنکور ۹۹ می‌رود و تمامی سوالات را برای داوطلبان عزیز حل می‌کند.

داوطلبان باید در کنکور سراسری به 25 سوال زبان انگلیسی از شماره 76 الی 100 در دفترچه عمومی پاسخ دهند. ضریب این درس در دفترچه عمومی برای تمامی داوطلبان گروه‌های آزمایشی 2 است. داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات زبان تنها 20 دقیقه زمان دارند. این بدین معنی است که داوطلبان باید در 48 ثانیه به سوالات زبان انگلیسی پاسخ دهند. بنابراین آن‌ها باید تسلط زیادی بر سوالات زبان انگلیسی داشته باشند.

حل سوالات زبان کنکور ۹۹

بودجه بندی زبان کنکور نظام جدید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که داوطلبان و دانش‌آموزان باید قبل از کنکور سراسری انجام دهند، مطالعه بودجه بندی زبان کنکور نظام جدید است. مطالعه بودجه بندی به داوطلبان کمک می‌کند تا تسلط بیشتری بر تعداد سوالات داشته باشند. سوالات زبان انگلیسی کنکور نظام جدید بر اساس زبان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است. بودجه بندی زبان کنکور برای تمامی داوطلبان در دفترچه عمومی به صورت زیر است:

  • بخش واژگان: ۸ سوال و 32 درصد از سوالات زبان کنکور
  • بخش گرامر: ۴ سوال و 16 درصد از سوالات زبان کنکور
  • بخش کلوز تست: ۵ سوال و20 درصد از سوالات زبان کنکور
  • بخش درک مطلب: ۸ سوال و 32 درصد از سوالات زبان کنکور

حل سوالات زبان کنکور ۹۹ توسط استاد مجتبی محمودی

استاد مجتبی محمودی مدرس زبان حرف آخر در این ویدیو به طور کامل به حل سوالات زبان کنکور 99 می‌پردازد. استاد محمودی با استفاده از روش‌های خاص خود سوالات را حل می‌کند و هنگام حل سوالات زبان به نکاتی در مورد درس نیز اشاره می‌کند. شما می‌توانید برای دیدن ویدیوهای آموزشی بیشتر به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنید.

 

زبان کنکور با حرف آخر

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور نخواندن درس زبان انگلیسی برای کنکور است. داوطلبان فکر می‌کنند که دانش زبان آن‌ها مانند دانش زبان کنکور است. همین موضوع موجب می‌شود که آن‌ها عملکرد خوبی در کنکور نداشته باشند. دوستان عزیز دانش زبانی شما با دانش زبان کنکور متفاوت است. شما باید با دقت زیاد مانند سایر درس‌های عمومی درس زبان را مطالعه کنید.

استاد محمودی مدرس درس زبان در موسسه حرف آخر با استفاده از روش‌های خاص و منحصربه‌فرد درس زبان را به داوطلبان آموزش می‌دهد. شما می‌توانید ویدیوهای آموزشی استاد را در سایت رسمی و مرکزی حرف آخر مشاهده کنید و متوجه شوید که چگونه استاد محمودی به راحت‌ترین شکل ممکن مفاهیم را توضیح می‌دهد. اگر به دنبال کسب یک تراز بالا برای درس زبان هستید هر چه سریع‌تر به سراغ پکیج‌های زبان حرف آخر بروید.

ویژگی‌های پکیج زبان حرف آخر

همان طور که می‌دانید تمامی پکیج‌های آموزشی حرف آخر دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. پکیج‌های زبان حرف آخر که توسط استاد محمودی تدریس می‌شوند ویژگی‌های زیر را دارند:

  • تدریس با استفاده از انیمیشن و تصاویر
  • استفاده از نقشه راه‌های خاص
  • حل سوالات کنکور در سال‌های اخیر
  • آموزش مبحث گرامر با روش‌های ساده و نوین
  • آموزش پاسخ به سوالات درک مطلب
  • تدریس لغات مهم در کنکور سراسری
  • و …
شما می‌توانید برای داشتن هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد پکیج‌های زبان حرف آخر با مشاوران حرف آخر تماس بگیرید یا به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کرده و از آخرین اخبار تخفیف‌ها مطلع شوید. برای دریافت تخفیف‌های ویژه حرف آخر با مشاوران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.