شماره کارت معتبر حرف آخر به نام حرف آخر مهر می باشد

بدون دیدگاه

موسسه حرف آخر پکیج‌های آموزشی خود را با روش‌های مختلفی در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه مستقیم به موسسه حرف آخر، خرید از سایت رسمی و مرکزی حرف آخر یا خرید با واریز مبلغ به شماره کارت حرف اخر که فقط و فقط به نام حرف آخر مهر می باشد پکیج‌های این موسسه را انتخاب کنند. موسسه حرف آخر برای اینکه داوطلبان با اطمینان بیشتری پکیج‌های آموزشی این موسسه را انتخاب کنند، تمامی اطلاعات لازم در مورد خرید محصولات را به صورت دقیق و جامع در سایت و شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌کند. یکی از مهم‌ترین سوالات داوطلبان در مورد موسسه حرف آخر که آن را به دفعات زیادی در گوگل جستجو می‌کنند، شماره کارت حرف اخر است.

سوال : عبارت مهر در پایان اسم شماره کارت ( حرف آخر مهر‌ ) چیست ؟
جواب : جهت ثبت شرکت در کشورمان شما باید از اسم ۳ حرفی استفاده کنید, به همین علت موسسه حرف آخر در اداره ثبت شرکت ها با نام ( حرف آخر مهر ) ثبت شده است

اطلاعات زیادی در مورد شماره کارت حرف اخر در سایت رسمی و مرکزی حرف آخر و شبکه‌های اجتماعی رسمی حرف آخر وجود دارد. اما متاسفانه گاهی اوقات داوطلبان دچار اشتباه می‌شوند و مبلغ مورد نظر را به شماره کارت اشتباه واریز می‌کنند. از طرفی دیگر برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با کپی از سایت‌های حرف آخر به فکر ارائه شماره کارت نادرست هستند. موسسه حرف آخر با توجه به تمامی این شرایط در این مطلب اطلاعات کامل و نهایی را در مورد شماره کارت حرف اخر در اختیار تمامی داوطلبان قرار می‌دهد.

کارت موسسه حرف آخر

شماره کارت حرف آخر به نام کیست؟

همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم داوطلبان با استفاده از روش‌های مختلف پکیج‌های موسسه حرف آخر را تهیه می‌کنند. به عنوان مثال داوطلبان با مشاهده تبلیغات تلویزیون یا سایر روش‌های موجود با مشاوران حرف آخر تماس می‌گیرند و اقدام به خرید پکیج‌های آموزشی حرف آخر می‌کنند. گاهی اوقات داوطلبان با شماره کارت‌های مختلفی برای خرید پکیج مواجه شوند و این موضوع نیز موجب سردرگمی داوطلبان می‌شود.

موسسه حرف آخر تا سال 1399 شماره کارت‌های خود را با نام استاد عبدالرضا منتظری در اختیار داوطلبان قرار می‌داد. اما در بهمن سال 1399 استاد منتظری با ارائه یک ویدیو در مورد شماره کارت حرف اخر به این موضوع اشاره کرد که از این به بعد تنها کارت رسمی موسسه حرف آخر به نام شماره کارت حرف اخر مهر است. با توجه به این شرایط شماره حساب‌ها و شماره کارت حرف اخر از نام عبدالرضا منتظری تغییر پیدا کرد. داوطلبان از بهمن سال 1399 تا به امروز باید تمامی واریزی‌های خود را به شماره کارت حرف اخر مهر انجام دهند. به عبارت دیگر می‌توان گفت که شماره کارت حرف اخر از شخص حقیقی به یک حساب حقوقی تغییر پیدا کرده است.

موسسه حرف آخر برای افزایش اعتماد و اطمینان داوطلبان تمامی شماره‌های حساب و کارت حرف آخر را به نام شماره کارت حرف آخر مهر تغییر داده است.

چرا شماره کارت حرف آخر تغییر پیدا کرده است؟

داوطلبان از سال 1390 تا سال 1399 تمامی واریزی‌های خود را به شماره کارت حرف اخر با نام عبدالرضا منتظری واریز می‌کردند. از سال 1399 با تصمیم هیئت مدیره و با توجه به دلایل متعددی این شماره کارت تغییر پیدا کرد. بسیاری از داوطلبان هنگام واریز مبلغ دچار شک و تردید می‌شدند که آیا این شماره کارت برای استاد منتظری است یا خیر!؟ به عبارت دیگر شماره کارت با نام عبدالرضا منتظری یک کارت شخصی بود و داوطلبان ترس از تشابه اسمی داشتند.

از طرفی دیگر برخی از سایت‌های مشابه حرف آخر به هدف کلاهبرداری شماره کارت‌هایی با نام عبدالرضا منتظری ارائه می‌دادند. در این راستا هیئت مدیره حرف آخر تصمیم گرفت تا شماره کارت حرف اخر با نام عبدالرضا منتظری را تغییر دهد و از اسم حقوقی موسسه حرف آخر برای اطمینان بیشتر داوطلبان و والدین استفاده کند.

چگونه شماره کارت حرف آخر مهر را دریافت کنیم؟

طبق قوانین موسسه حرف آخر ارائه و انتشار شماره کارت حرف اخر مهر، شماره حساب موسسه حرف آخر و اطلاعات بانکی این موسسه در سایت رسمی و شبکه‌های اجتماعی مختلف تخلف محسوب می‌شود. موسسه حرف آخر به دلیل وجود برخی از افراد سودجو و کلاهبردار از انتشار شماره کارت خود در فضای مجازی جلوگیری می‌کند. بنابراین به هیچ عنوان به شماره‌ کارت یا شماره حساب در فضای مجازی اعتماد نکنید. با توجه به این شرایط داوطلبان چگونه می‌توانند از شماره کارت حرف اخر مهر مطلع شوند؟

موسسه حرف اخر شماره کارت خود را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا آن‌ها سریع و بدون هیچ دردسری مبلغ مورد نیاز را به این موسسه کارت به کارت کنند. داوطلبان معمولا برای خرید پکیج‌های رایگان و پکیج‌های کامل به شماره کارت حرف اخر مهر احتیاج دارند. البته گاهی اوقات ممکن است که داوطلبان بنا به دلایل دیگر نیز از این شماره کارت برای خرید محصولات استفاده کنند. تنها راه اطلاع از شماره کارت حرف اخر تماس با مشاورین حرف آخر است. داوطلبان باید با شماره مشاوران حرف آخر که در سایت رسمی و مرکزی حرف آخر قرار دارد تماس بگیرند. مشاوران پس از دریافت آدرس و مشخصات، شماره کارت را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. لطفا به این نکته توجه داشته باشید که شماره حسابی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به نام موسسه حرف آخر مهر است. 

اعلام شماره کارت حرف آخر مهر توسط استاد منتظری

استاد عبدالرضا منتظری برای اینکه خیال داوطلبان را در مورد شماره کارت موسسه راحت کند یک ویدیو در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. این استاد برتر موسسه حرف آخر در این ویدیو تغییر نام شماره کارت حرف اخر را توضیح می‌دهد و نام شماره کارت جدید را نیز اعلام می‌کند. شما می‌توانید در قسمت زیر این ویدیو را به طور کامل مشاهده کنید:

شماره کارت حرف آخر متعلق به کدام بانک است؟

داوطلبان برای اینکه بتوانند یک خرید آسان و بدون دغدغه داشته باشند باید تمامی اطلاعات لازم را در این صفحه مطالعه کنند. در حال حاضر تمامی خریدها و واریزهای داوطلبان به شماره کارت حرف اخر مهر بانک ملت است. به عبارت دیگر موسسه حرف اخر تنها با بانک ملت همکاری می‌کند و شماره کارت به نام بانک ملت است.

روش‌های خرید محصولات حرف آخر

داوطلبان و دانش‌آموزان با استفاده از روش‌های زیر به راحتی می‌توانند محصولات حرف آخر را تهیه کنند:

  • استفاده از شماره کارت حرف اخر با نام شماره کارت حرف آخر مهر
  • شماره حساب موسسه حرف آخر با نام شماره حساب حرف آخر مهر
  • شماره شبا موسسه حرف آخر
  • خرید به صورت حضوری از موسسه حرف آخر
  • سفارش آنلاین از فروشگاه سایت رسمی و مرکزی موسسه حرف آخر

شماره حساب موسسه حرف آخر

شاید برای بسیاری از داوطلبان این سوال پیش آید که چرا شماره کارت یا شماره حساب حرف اخر به نام موسسه حرف اخر نیست! چرا موسسه از نام شماره کارت حرف اخر مهر استفاده می‌کند؟ این موضوع به دلیل مسائل بانکی است. موسسه حرف اخر برای جلوگیری از کلاهبرداری از عنوان شماره کارت موسسه حرف اخر مهر استفاده می‌کند. این موسسه شماره حساب حرف آخر را نیز با نام حرف آخر مهر در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. تنها به این نکته توجه داشته باشید که شماره حساب حرف اخر در هیچ سایت یا شبکه اجتماعی قرار ندارد. داوطلبان برای اطلاع در مورد شماره حساب حرف آخر باید با مشاوران حرف آخر در تماس باشند.

شماره شبای حرف آخر مهر

یکی دیگر از روش‌هایی که داوطلبان می‌توانند پکیج‌های حرف آخر را خریداری کنند، شماره شبای حرف آخر مهر است. زمانی‌که هزینه پکیج‌های حرف آخر زیاد است داوطلبان دیگر نیازی ندارند به بانک مراجعه کنند. آن‌ها می‌توانند با شماره شبای حرف آخر مبلغ مورد نظر را به موسسه حرف آخر واریز کنند. داوطلبان برای اینکه بتوانند از شماره شبای حرف آخر مطلع شوند باید با مشاوران حرف آخر در سایت رسمی و مرکزی حرف آخر تماس بگیرند.

"<yoastmark

خرید حضوری در دفتر مرکزی موسسه حرف آخر

یکی دیگر از راه‌های خرید پکیج‌های آموزشی حرف آخر مراجعه به دفتر مرکزی موسسه حرف آخر است. داوطلبان با مراجعه به دفتر مرکزی حرف آخر در تهران می‌توانند به صورت حضوری پکیج‌های حرف اخر را انتخاب کنند. دفتر مرکزی حرف آخر در تهران، میدان انقلاب، ساختمان مترجمان واقع است. داوطلبان به راحتی و همراه با والدین خود می‌توانند به این دفتر مراجعه کنند و محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

خرید به صورت آنلاین از فروشگاه سایت رسمی و مرکزی حرف آخر

همان طور که در قسمت بالا مطالعه کردید روش‌های مختلفی برای خرید محصولات حرف اخر وجود دارد. بدون شک یکی از آسان‌ترین روش‌های انتخاب پکیج توسط داوطلبان مراجعه به سایت حرف آخر است. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی و مرکزی حرف اخر به صورت آنلاین محصولات حرف اخر را خریداری کنند. شما کافیست به سایت حرف آخر مراجعه کنید و سپس مقطع و درس مورد خود را انتخاب نمایید. داوطلبان پس از مطالعه اطلاعات محصول به راحتی و به صورت آنلاین می‌توانند پکیج مورد نظر خود را خریداری کنند. خرید از سایت رسمی و مرکزی حرف اخر بسیار ساده است. داوطلبان برای خرید پکیج تنها به شماره کارت خود، رمز دوم و CVV2 نیاز دارند.

دوستان و همراهان عزیز حرف آخر: تنها شماره کارت بانکی معتبر موسسه حرف آخر به نام حرف اخر مهر است. لطفا دقت کنید که به جز شماره کارت موسسه حرف اخر مهر هیچ شماره کارت بانکی دیگری برای موسسه حرف اخر معتبر و قابل قبول نیست. لطفا به این موارد مهم دقت کنید و در صورت بروز تخلف یا مشکلی به موسسه حرف آخر اطلاع دهید.

سوالات متداول در مورد شماره کارت حرف اخر

1) آیا شماره کارت حرف اخر به نام استاد عبدالرضا منتظری است؟

خیر شماره کارت موسسه حرف آخر قبلا به نام عبدالرضا منتظری بود ولی از سال 1399 از نام عبدالرضا منتظری به نام حرف آخر مهر تغییر یافته است.

2) شماره کارت حرف اخر مهر متعلق به کدام بانک است؟

شماره کارت موسسه حرف آخر مربوط به بانک ملت است و با نام حرف آخر مهر در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

3) شماره کارت موسسه حرف آخر چیست؟

داوطلبان برای اطلاع در مورد شماره کارت حرف اخر باید با مشاوران این موسسه تماس بگیرند.

4) نام دقیق شماره کارت حرف اخر چیست؟

داوطلبان قبل از کارت به کارت باید به نام شماره کارت توجه کنند. نام شماره کارت این موسسه حرف آخر مهر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.