موسسه حرف آخر برای آموزش بهتر داوطلبان، پکیج‌های آموزشی متفاوتی را برای آن‌ها تولید کرده است. هر داوطلبی با توجه به نوع نیازی که دارد به سراغ یکی از پکیج‌های موسسه حرف آخر می‌رود. داوطلبان گروه تجربی و ریاضی با توجه به مدت زمانی که برای کنکور دارند از دو پکیج 6040 و پکیج صفر تا صد حرف آخر می‌توانند استفاده کنند. در مطالب قبلی به طور کامل در مورد پکیج 6040 حرف آخر صحبت کردیم و به داوطلبان توضیح دادیم که با استفاده از این پکیج می‌توان در مدت زمان 100 روز برای کنکور آماده شد. اما پکیج صفر تا صد حرف آخر محتوای مختلفی دارد و در یک مدت زمان طولانی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. تیم محتوای حرف آخر در این مطلب به سراغ معرفی پکیج صفر تا صد حرف آخر می‌رود و این پکیج را به طور کامل به داوطلبان معرفی می‌کند.

پکیج صفر تا صد حرف آخر

پکیج صفر تا صد حرف آخر چیست؟

پکیج صفر تا صد حرف آخر با نام‌های متفاوتی مانند برنامه 4 ماهه حرف آخر، پکیج کامل حرف آخر و برنامه 1000 ساعته حرف آخر ما بین داوطلبان شناخته می‌شود. اما پکیج صفر تا صد چیست و چه محتوایی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد؟ این پکیج منحصربه‌فرد به صورت کاملا هدفمند و به طور کامل، صفر تا صد کنکور را به داوطلبان آموزش می‌دهد. این پکیج دارای یک برنامه مطالعاتی 1000 ساعته است که در مدت زمان 4 ماه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

این پکیج با یک برنامه 1000 ساعته به تدریس و تعلیم داوطلبان می‌پردازد. داوطلبان در یک مدت زمان 1000 ساعته تمامی درس‌های عمومی و تخصصی را به طور کامل آموزش می‌بینند. 10 درصد این پکیج برای آموزش داوطلبان تهیه شده است. این بدین معنی است که داوطلبان با 10 درصد این پکیج به طور کامل تمامی مفاهیم را آموزش می‌بینند. به عبارت دیگر 10 درصد این پکیج معادل 100 ساعت آموزش صفر تا صد مطالب است.

90 درصد پکیج صفر تا صد حرف اخر به تمرین و تکرار تعلق دارد. این بدین معنی است که داوطلبان در 900 ساعت، تمرین‌ها و تست‌های مختلف را به صورت کامل آموزش می‌بینند و حل می‌کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که مجموع آموزش استاد و تعلیم داوطلب در حالت کلی 1000 ساعت است. به عنوان مقال اگر آموزش یک مبحث در حدود 2 ساعت باشد، ممکن است ساعات تعلیم آن توسط داوطلب 3 ساعت در نظر گرفته شود.

مزایای استفاده از پکیج صفر تا صد حرف آخر

در حالت کلی پکیج صفر تا صد حرف اخر از دو بخش تشکیل شده است:

  • بخش اول: توضیح مباحث درسی
  • بخش دوم: تمرین، تکرار و تست زنی

هر دو بخش به صورت مجزا برای آموزش و یادگیری داوطلبان تهیه شده است. داوطلبان در بخش اول به صورت زنجیره‌ای و با یک برنامه مشخص مباحث درس‌های عمومی و تخصصی را مطالعه می‌کنند. به عنوان مثال همان طور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید داوطلب باید شیمی 1 را در مدت زمان 70 ساعت آموزش ببیند. این بخش به داوطلبان تمامی مباحث را به صورت کامل و جامع آموزش می‌دهد. تمامی مطالب با استفاده از تصاویر و انیمیشن آموزش داده می‌شوند.

بخش دوم شامل  یک برنامه تمرین و تکرار و تست زنی است. داوطلبان در این بخش یاد می‌گیرند که چگونه تست‌های مخالف را در کنکور سراسری حل کنند. این بخش نیز در 900 ساعت تست‌ها و تمرین‌ها را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. مزایای این دو روش به نحوی است که داوطلبان را به صورت کامل و جامع برای آزمون سراسری آماده می‌کند. داوطلبان می‌توانند با برنامه‌ریزی منحصربه‌فرد این پکیج در مدت زمان 4 ماه خود را برای کنکور سراسری آماده کنند.

ویژگی‌های پکیج صفر تا صد حرف آخر

  • آموزش تمامی مفاهیم و مسائل به صورت جامع و کامل
  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای درک بهتر داوطلبان
  • آموزش روش‌های تست زنی
  • استفاده از الگوها و نقشه‌راه‌های منحصربه‌فرد
  • تدریس توسط بهترین اساتید کشور
  • آموزش به صورت تعاملی و پرسش و پاسخ برای رفع ابهامات احتمالی داوطلبان
  • حل سوال‌های تالیفی و تستی
  • حل تست‌های کنکور در سال‌های اخیر
  • و ….

پکیج صفر تا صد تجربی حرف آخر شامل چه درس‌هایی است؟

ما در قسمت زیر به طور کامل محتوای پکیج صفر تا صد تجربی حرف آخر را به شما معرفی می‌کنیم. البته به این نکته توجه داشته باشید که شما می‌توانید برای پکیج ریاضی نیز این پکیج‌ها را به طور جداگانه تهیه و آن‌ها را مطالعه کنید.

پکیج صفر تا صد حرف آخر: ادبیات فارسی

پکیج ادبیات فارسی یکی از پکیج‌های صفر تا صد حرف اخر است که توسط استاد محسن منتظری تدریس می‌شود. این پکیج تمامی مفاهیم زبان و ادبیات فارسی، واژگان و تاریخ ادبیات حرف آخر، آرایه‌های ادبی و قرابت معنایی را شامل می‌شود. داوطلبان با استفاده از تصاویر و انیمیشن در پکیج صفر تا صد حرف آخر تمامی مفاهیم ادبیات را آموزش می‌بینند. ادبیات فارسی دارای چند بخش مختلف است که هر بخش با استفاده از الگوها و روش‌های منحصربه‌فردی آموزش داده می‌شود. اما هر کدام از این بخش‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • بخش آرایه‌های ادبی: مبحث آرایه‌های ادبی در این پکیج با استفاده از روش ابتکاری قفل گذاری آموزش داده می‌شود. آموزش مبحث آرایه‌های ادبی با استفاده از الگوهای سریع، داستانی و شاه کلیدهای جذاب که هر آرایه را از آرایه دیگر متفاوت می‌کند آموزش داده می‌شود. استاد محسن منتظری از 3 الگوی کلی برای آموزش مبحث آرایه‌های ادبی استفاده می‌کند.
  • بخش قرابت معنایی: استاد منتظری این بخش را با استفاده از انیمیشن‌های منحصربه‌فرد آموزش می‌دهد. این مبحث حجیم در یک مدت زمان کم در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. بخش قرابت معنایی با استفاده از 4 الگوی کلی به داوطلبان آموزش داده می‌شود.
  • مبحث واژگان: این مبحث با استفاده از روش منحصربه‌فرد شهر ادبیات در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. تمامی لغات با استفاده از انیمیشن‌های داستان محور به داوطلبان آموزش داده می‌شود. مبحث واژگان و مبحث املا به صورت همزمان آموزش داده می‌شوند.
  • تاریخ ادبیات: این بخش نیز مانند سایر بخش‌ها با استفاده از داستان‌ها و الگوهای ابتکاری به داوطلبان آموزش داده می‌شود.

پکیج صفر تا صد حرف اخر: دین و زندگی

دین و زندگی کنکور با توجه به منابع دینی دهم، یازدهم و دوازدهم در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. مدرس دین و زندگی کنکور استاد یوسفیان پور است که با روش‌های خاص خود مفاهیم را به داوطلبان آموزش می‌دهد. آموزش استاد یوسفیان پور داوطلبان را از هر گونه حفظ کردن مفاهیم بی نیاز می‌کند. ویژگی‌های پکیج دین و زندگی استاد یوسفیان پور به صورت زیر است:

  • آموزش کل دین و زندگی کنکور تنها با 14 الگو
  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای آموزش مفاهیم
  • یادگیری سریع آیات و متون دین و زندگی بدون حفظ کردن مطالب
  • استفاده از رمزگردانی و شهودی سازی
  • مطابقت بالای 90 درصد با سوالات کنکور سراسری

پکیج صفر تا صد حرف اخر: زبان انگلیسی

پکیج صفر تا صد زبان انگلیسی حرف آخر توسط استاد مجتبی محمودی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. استاد محمودی با استفاده از داستان‌های انیمیشنی زنجیره وار نزدیک به 1200 لغت را به داوطلبان آموزش می‌دهد. داوطلبان با استفاده از نقشه‌راه‌های مارپیچی می‌توانند مفاهیم زبان را به خوبی یاد بگیرند. استاد محمودی در این پکیج به داوطلبان آموزش می‌دهد که بدون خواندن تمامی متون بر روی درک مطلب تسلط داشته باشند.

پکیج صفر تا صد: شیمی

درس شیمی یکی از درس‌های نسبتا دشوار گروه تجربی و ریاضی است. این درس در موسسه حرف آخر توسط استاد علی سلوکی تدریس می‌شود.

پکیج صفر تا صد: فیزیک

یکی دیگر از پکیج‌های صفر تا صد حرف آخر پکیج فیزیک حرف اخر است. این پکیج توسط استاد پیمان کامیار در موسسه حرف آخر تدریس می‌شود. این پکیج در مبحث سینماتیک به داوطلبان آموزش می‌دهد که چگونه با یک الگو و نقشه راه مسائل را حل کنند. به عنوان مثال داوطلبان می‌توانند به جای استفاده از 50 فرمول در این مبحث تنها از یک الگوی v-t استفاده کنند. استاد پیمان کامیار برای درک بهتر داوطلبان از انیمیشن و تصاویر استفاده کرده است. یکی از الگوهای منحصربه‌فرد فیزیک حرف آخر الگوی ابتکاری بچه بزرگ و بچه کوچک است که مبحث دشوار کشش نخ را به داوطلبان بدون حفظ کردن مفاهیم آموزش می‌دهد.

پکیج صفر تا صد: ریاضی

درس ریاضی یکی از دشوارترین درس‌های گروه تجربی و ریاضی است که در موسسه حرف آخر توسط استاد منتظری و استاد قاسمی تدریس می‌شود. تدریس تمامی مباحث ریاضی کاملا با استفاده از تصاویر و انیمیشن است و داوطلبان مفاهیم را با استفاده از این روش در حافظه بلندمدت خود ثبت می‌کنند. استاد منتظری برای آموزش بهتر مطالب از روش‌های ابتکاری مانند الگوی بادبادک، الگوی تیرانداز، الگوی سیبا و … استفاده می‌کند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان مسائل ریاضی را به راحتی و در کسری از ثانیه حل کنند. تمامی مفاهیم و مسائلی که در پکیج ریاضی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد به صورت جامع و کامل است.

پکیج صفر تا صد: زیست شناسی

درس زیست شناسی مهم‌ترین درس گروه تجربی محسوب می‌شود که نقش مهمی در رتبه نهایی داوطلبان دارد. این درس در موسسه حرف آخر توسط دپارتمان زیست حرف آخر تدریس می‌شود. محمد همدانیمبحث زیست شناسی را در موسسه حرف آخر تدریس می‌کنند. تمامی مفاهیم با استفاده از تصاویر و انیمیشن در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند با استفاده از الگوهای خاص مفاهیم را به طور کامل آموزش ببیند. خط به خط کتاب درسی در این پکیج به داوطلبان آموزش داده می‌شود. در این پکیج آموزش زیست شناسی کنکور در 3 لایه انجام می‌شود. در لایه اول تمامی مفاهیم به صورت شهودی آموزش داده می‌شود، در لایه دوم خط به خط کتاب توسط دپارتمان زیست برای داوطلبان تشریح می‌شود و در لایه سوم تست‌های زیست به صورت کامل بررسی می‌شود.

سوالات متداول در مورد پکیج صفر تا صد حرف آخر

1) آیا پکیج صفر تا صد حرف اخر گارانتی دارد؟

بله داوطلبانی که این پکیج را خریداری می‌کنند از گارانتی این محصول نیز می‌توانند استفاده کنند.

2) پکیج صفر تا صد حرف آخر چه تفاوتی با پکیج 6040 حرف آخر دارد؟

پکیج صفر تا صد حرف اخر در مدت زمان طولانی‌تری مفاهیم را به داوطلبان آموزش می‌دهد. پکیج 6040 حرف آخر یک آموزش به صورت 100 روزه است.

3) پکیج صفر تا صد حرف اخر شامل چه درس‌هایی است؟

تمامی درس‌های عمومی و تخصصی دارای پکیج صفر تا صد حرف آخر هستند.

منبع: حرف آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.