پروژه 6040

پروژه 6040 حرف آخر چیست؟ پروژه 6040 یک برنامه ی مطالعاتی کنکور 100 روزه هست که توسط موسسه حرف آخر طراحی و تولید شده است . 6040 از دو تا قسمت تشکیل شده ، در واقع به دو بازه ی زمانی مختلف تقسیم می شه ، یک بازه زمانی 60 روزه برای مطالعه و یک بازه زمانی 40 روزه برای تست زنی و آزمون دادن.

 

کل مدت زمان پروژه 6040 حرف آخر هم 360 ساعت هست ( یعنی هر روز 6 ساعت که خیلی هم عدد بزرگی نیست و به راحتی می تونین براش برنامه ریزی بکنین و انجامش بدین.حالا شما بعد اینکه تو قسمت اول پروژه 6040 رو طبق برنامه طی بکنین ، می تونین حدودا 45 الی 50 درصد تو کنکور بزنین. حالا پروژه 40 چیه ؟ تو پروژه 40 شما 20 تا آزمون شبیه ساز کنکور می دین ، یعنی 20 تا آزمون تو 40 روز به سبک شبیه سازی سوالات کنکور و کاملا جامع رو شما انجام می دی ، به این صورت که تو نیم روز آزمون رو می دی ( صبح روز اول تا ظهر ) و یک و نیم روز تحلیل آزمون داری ، حالا تحلیل به چه شکلیه ؟ با استفاده از پاسخ نما ( دقت بکنین که می گم پاسخ نما و نه پاسخ نامه ) ، پاسخ نما چیه ؟ شما تو هر سوالی که مشکل داشته باشین روش کلیک می کنین و استاد مربوطه میاد سوال رو براتون حل می کنه ، جالبه بدونین تو اکثر مواقع فقط سوال نیست که حل می شه و درسنامه اون مبحث هم گفته می شه و بعدشم سوالات مشابه هم پاسخ داده می شه ، یعنی فقط به یه سوال مسلط نمی شین ، ما اسم این سیستم رو تو پروژه 6040 گذاشتیم سیستم محک و کمک ، یعنی تو نیم روز خودتون رو محک می زنین و تو یک و نیم روز درصد خودتونو بالا می برین با کمک پاسخ نما ، بعد قراره این محک و کمک 20 بار تکرار بشه یعنی دفعه آخر که روز چهلم می شه شما کاملا به سوالات کنکور مسلط می شین و آماده دادن آزمون های جامع و آزمون کنکور می شین . به همین سادگی ، شما تو 100 روز با پروژه 6040 حرف آخر خودتون رو تو کورس رتبه های برتر کنکور قرار می دین.

پروژه 6040 حرف آخر

سوالات متداول

پروژه 6040 یک برنامه مطالعاتی 100 روزه و فشرده می باشد که مخصوص داوطلبانی هست که می خواهند به صورت جدی از اواسط تایم مطالعاتی یک ساله برای کنکور ، شروع کرده و به رشته دلخواه خودشان برسند ، اما صفر تا صد برای داوطلبانی می باشد که از ابتدای سال مطالعه را شروع کرده اند.

جهت دریافت جدیدترین لیست قیمت محصولات حرف آخر با شماره تماس بگیرید.

پروژه 6040 صرفا جمع بندی نیست ، بلکه آموزش صفر تا صد هست ، تمامی مباحث دروس عمومی و مباحث مهم دروس اختصاصی در آن تدریس می شود.

کل پروژه 60 حرف آخر برای داوطلبان نظام قدیم 300 ساعت ونظام جدید 360 ساعت می باشد. که در یک برنامه 60 روزه تدریس می شود، یعنی روزی 5 الی 6 ساعت. و 20 آزمون هم که 20 آزمون شبیه ساز کنکور هست که در 40 روز انجام می شود.

دوستان خوبم هر آزمون جامع تو دو روز فرایندش تکمیل میشه. ما اومدیم دو روز به چهار قسمت تقسیم کردیم. نصف روز اول دانش آموز دفترچه عمومی و اختصاصی آزمون اولو میذاره جلوش شروع میکنه از صبح تا ظهر این آزمونو میده. چرا؟ چون آموزش 60 روزو دیده و حالا به اون قدرت رسیده که آزمون بده اما یک و نیم روز براش میمونه یعنی بعد از ظهر اون روز اختصاص میده به تحلیل سؤالات عمومی و فردای اون روز اختصاص میده به تحلیل سؤالای اختصاصی.

در 6040 به جای پاسخنامه از پاسخنما استفاده شده است ، یعنی پاسخ هر سوال توسط استاد مربوطه به صورت کامل توضیح داده می شود.

تو باکس دو روز، نصف روز اول دانش آموز خودشو محک میزنه ، به مدت یک و نیم روز از پاسخ نما ها کمک میگیره . از معلمانی که پاسخ نماهارو ضبط کردن کمک میگیره و رشد میکنه. یعنی نصف روز خودشو محک میزنه و یک و نیم روز کمک می گیره. خوب دانش آموز تو آزمون اول بالاخره سطحش اومد بالا در ادامه دو روز بعد آزمون دومو شروع میکنه انجام دادن. یه نصف روز خودشو محک میزنه. اما تو آزمون دوم با آزمون اول فرق میکنه. در محک دوم سطحش اومده بالا تر چون اطلاعاتی رو از قسمت پاسخ نماها و کمک کسب کرده. حالا تو قسمت بعدی محک دومو میزنه که خوب یکسری از اشکالاتش برطرف شد اما اشکالات همچنان باقیست. تو بعد از ظهر و همچنین روز بعد یعنی یک و نیم روز باقی مانده میاد به کمک پاسخ نما باز دوباره رشد میکنه.

چرا 6040 حرف آخر ؟

پروژه 6040 حرف آخر، حرف اول و آخر را در کسب نتیجه دلخواه در کنکور می زند! با موفقیت چشمگیر پروژه 6040 حرف آخر در سال 97 و بازخوردهای مثبت و نتایج رضایت بخش داوطلبین از پروژه 6040 حرف آخر، مسئولین این موسسه احساس وظیفه کردند که برای موفقیت هرچه بیشتر دانش آموزان پروژه 6040 را با کیفیت بالاتر برای کنکور 98 تداوم بخشند. حال با این سوال مواجه می شویم که چرا پروژه 6040 حرف آخر؟ چه توجیهی برای استفاده دانش آموزان از پروژه 6040 حرف آخر می باشد؟ پروژه 6040 حرف آخر به گونه ای عمل می کند که گویا ذهن شما مانند معلمی که در صندلی بغل دستتان نشسته است به شما جواب ها را دیکته می کند. جالب است نه؟ اما چگونه؟! پروژه 6040 حرف آخر دو مرحله را در دل خود نهفته دارد که براساس همین دو مرحله ذهن را آماده جنگ با کنکور می کند و بی شک برنده میدان هم خواهید بود. پروژه 6040 حرف آخر همان طور که از نامش هویداست در” آخر” کار یقینأ شما را خشنود و خرسند خواهد کرد. پس با حرف آخر کنکور خود را ببلعید.

بررسی موشکافانه پروژه 6040 حرف آخر

با وجود اینکه دانش آموزان برای کسب نتیجه دلخواه در کنکور تلاش می کنند، اما نتیجه نمی گیرند چرا؟ دلیل آن این است که مطالب جمع بندی نشده، مطالب مرور نشده و آزمون های موثر و استانداری برای سنجش از دانسته ها گرفته نشده است. اما پروژه 6040 حرف آخر با روش های اصولی و البته کاربردی شما را به هدفتان می رساند. کافیست اراده کنید!
پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر بی شک جزء نتیجه بخش ترین و مثمر ثمرترین محصولات حرف آخر می باشد. موسسه کنکوری حرف آخر پروژه ۶۰۴۰ خود را با هدف جمع بندی صحیح دروس و همچنین آزمون های استاندارد مطابق با کنکور سراسری برای داوطلبین نظام جدید و نظام قدیم تهیه کرده‌ است. از آن جایی که جمع بندی و مرور دروس، نزدیک کنکور سراسری، امری بسیار مهم و غیر قابل انکار است دانش آموزان کنکوری باید تمام مطالب خوانده شده در تمام 4 سال را جمع بندی کنند تا بتوانند ساختار درستی از مطالب درسی در ذهن ایجاد کنند. اما اکثر داوطلبین در هفته های نزدیک به کنکور به علت عدم جمع آوری صحیح و یا فراموشی دروس دچار دلهره و هراس می شوند و همین امر سبب از دست دادن روحیه و اعتماد به نفس داوطلبین می شود. با حرف آخر درست بخوانید، درست مرور کنید و به راحتی به ذهن بسپارید. اما پروژه 6040 حرف آخر با بهره مندی از برترین اساتید کنکور، دروس را به گونه ای جمع آوری کرده است که حتی یک فصل و یک موضوع از قلم نیفتاده است و علاوه بر آموزش، مروری کلی بر تک تک مطالب درسی با کمک 6040 حرف آخر به راحتی مهیا می شود. در واقع پروژه 6040 حرف آخر، مجموعه ای آموزشی و آزمایشی برای داوطلبین کنکور فراهم کرده است. پروژه 6040 حرف آخر شما را تا زمانی که به سر منزل مقصود نائل شوید تنها نمی گذارد. آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که چرا دانش آموزان در آزمون های مبحثی که توسط موسسات کنکوری که قبل از آزمون های جامع برگزار می شود خوب عمل می کنند اما آزمون های جامع را متاسفانه با درصد پایینی پشت سر می گذرانند و به جد روحیه خود را از دست می دهند؟ زیرا طراحان در آزمون های مبحثی فقط حق سوال از همان مبحث و مباحث گذشته را دارند و نمی توانند مباحث آینده را با آنها ترکیب کنند. در صورتی که سوالات کنکور به صورت ترکیبی و تلفیقی است. پروژه 6040 حرف آخر با علم بر این نکته، آموزش های جامعی را تهیه کرده است که دانش آموز را برای ارتباط مطالب با یکدیگر آماده می کند و پروژه 6040 به معنای واقعی کلمه ( 60+40=100) 100 درصد کامل و جامع است و این هنر و فن اساتید حرف آخر می باشد که در 300 ساعت تمام مطالب درسی را گنجانده و پرونده 8 تا درس را بسته اند.

طرح 60 روزه (مرحله اول)

پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر شامل دو بخش می باشد دوره ۶۰ روزه حرف آخر مربوط به آموزش می باشد، به این منظور که مباحث و مطالب با عمق ۱۰۰ درصد توضیح داده شده است. اساتید برجسته کنکوری پروژه 6040 حرف آخر در دوره 60 روزه ، با درایت و ساعت ها برنامه ریزی و بازبینی؛ مجموعه ای را گردآوری کرده اند که با استفاده از آن می توان کلیه دروس کنکور رشته های تجربی و ریاضی را در ۶۰ روز با تمام نکات و زیر و بم مطالب درسی بدون حذف حتی یک موضوع یا یک سرفصل مطالعه کرد. در دوره 60 روزه پروژه 6040 دروس عمومی و دروس اختصاصی لحاظ شده است، تایم تدریس تمام این پروژه ۳۰۰ ساعت می باشد. اساتید 6040 حرف آخر دروس عمومی را حدود ۱۰۰ ساعت تدریس می کنند و برای دروس اختصاصی نیز حدود ۲۰۰ ساعت تایم تدریس دارند. طرح ۶۰ روزه پروژه 6040 حرف آخر ، برای دانش آموزان؛ برنامه منسجم و مطالعاتی مناسبی را پیاده سازی می کند تا بیشترین زمان خود را به مطالعه بنیادی و ریشه ای مطالب کنکور به سبک حرف آخر صرف کنند و با تدریس فوق العاده اساتید پروژه 6040 حرف آخر و مطالعه منابع اختصاصی، دوره طلایی ۶۰ روزه 6040 حرف آخر را با میانگین مطالعه ۱۰ ساعت در روز با موفقیت به اتمام برسانند. و بعد از پایان دوره 60 روزه پروژه 6040 حرف آخر، دانش آموزان کنکوری به سطح آمادگی بالای 50 درصد خواهند رسید. اندکی دقت کنید! درصد قابل توجهی است یعنی شما در دو ماه به کل مطالب درسی مسلط می شوید و به میزان آمادگی بالای 50 درصد برای کنکور می رسید و می توانید با آسودگی خاطر مرحله دوم پروژه 6040 حرف آخر را شروع نمایید.

دو دسته داوطلب در طرح 60 پروژه 6040 ، به آمادگی 70 و 50 درصد خواهند رسید. دسته اول داوطلبانی هستند که به آمادگی 70 درصدی می رسند این دسته از داوطلبان تا زمان کنونی ذهن خود را با مطالب عجین کرده اند و نیاز به یک جمع آوری دارند و با بهره گیری از پروژه 6040 حرف آخر می توانند جهت گیری ذهن خود را مشخص و با خیالی آسوده تری فرصت های باقی مانده را به آموزش به روش تصویری-الگویی و آزمون های استاندارد 6040 حرف آخر بپردازند.
دسته دوم آن دسته از داوطلبانی هستند که به صورت نامنظم و یا دست و پا شکسته درس خوانده و ذهن آنها مسیرهای ارتباطی صحیح بین مطالب درسی برقرار نکرده است. با تهیه پروژه 6040 حرف آخر می توانند از آموزش های بی سابقه و کاملا مفید 6040 حرف آخر بهره برده و به ذهن مسیر دهند و زمان های از دست رفته را بدون هیچ هراسی جبران کنند و با آزمون های 6040 حرف آخر به آمادگی 50 به بالا برسند. در هر مرحله ای از مطالعه خود که هستید و احساس می کنید عقب افتاده اید یا وقت را از دست داده اید نگران نباشید، فقط کافیست سری به حرف آخر بزنید.

طرح 40 روزه (مرحله دوم)

شروع دوره ۴۰روزه پروژه 6040 حرف آخر بعد از اتمام دوره 60 روزه می باشد و شامل ۲۰ آزمون جامع است که بصورت یک روز در میان برگزار خواهد شد، داوطلب به این صورت عمل می کند که نصف روز را صرف انجام آزمون ، یک و نیم روز باقیمانده را به تحلیل سوالات آزمون اختصاص می دهد. فرآیند هر آزمون جامع در دو روز انجام می شود یعنی دو روز به چهار قسمت تقسیم شده و زمان صبح تا ظهر برای آزمون جامع سپری می شود و داوطلب نصف روز، خود را محک میزند و بعد از ظهر آن روز تحلیل سوالات عمومی انجام می شود و روز بعد تحلیل سوالات اختصاصی صورت می پذیرد. این فرآیند از سیستم “محک-کمک” بهره می برد. مانند سیستم صحیح و خطا، سیستم “محک-کمک” نیز باعث ارتقا داوطلب در آزمون های بعدی می شود. توجه داشته باشید که داوطلب در نصف روز خود را محک می زند و در یک و نیم روز، تک تک سوالات به صورت فیلم آموزشی توسط اساتید همان درس ضبط شده است و این امکان را به داوطلب می دهد که بتواند پاسخ نمایشی سوالات را به صورت فیلم مشاهده کند. دقت کنید که هر کدام از آزمون ها بصورت اختصاصی پاسخنامه یا “پاسخ نما” یا “پاسخ نمایش” دارد. به این صورت که مدرسین 6040 حرف آخر برای تک تک سوالات هر ۲۰ آزمون، پاسخنامه ای در نظر گرفته اند که در آن برای هر سوال، درسنامه ای که در دوره 60 روزه آموزش داده شده را تدریس و یاد آوری می کنند و پاسخ همان سوال را نیز به صورت فیلم تشریح می کنند، یعنی پاسخنامه فقط یک متن تایپی نیست بلکه آموزش مجدد و مکرر همان مبحث در طول هر ۲۰ آزمون است.

به صورت خلاصه هر سوال یک درسنامه و یک پاسخ نما برای تشریح سوال دارد. تمام سوالات آزمون پروژه 6040 بصورت تألیفی و مطابق با استانداردها و معیارهای تست های کنکوری طراحی شده است. می توان این گونه بیان کرد با بررسی تک تک سوالات کنکور سال های اخیر ، معیار سوالات از نظر سختی و راحتی سنجیده شده و آزمون های پروژه 6040 حرف آخر با این معیار طراحی شده است. در واقع هدف از بررسی کنکورهای سال های اخیر نه اینکه دهه 70 و یا 80 ، این بوده است که متوجه شویم طراحان سوال به چه چیزی فکر می کنند و چه موضوعاتی ذهن طراحان سوال را به خود مشغول کرده است و نتیجه بررسی، سوالات تالیفی ترکیبی در این 20 آزمون می باشد که دانش آموز می تواند آزمون های 1-2-3 جامع را به خوبی پشت سر گذارد.
سوالات پروژه 6040 مانند سوالات کنکور از کاه تا کوه می باشد! و دانش آموز کنکوری برای رسیدن به این مرحله که 80 درصد سوالات را بتواند به درستی پاسخ دهد می تواند با اقدام تهیه پروژه 6040 حرف آخر، این بار از کوه کاه بسازد! علاوه بر آن تست های کاملا استاندارد طراحی شده آزمون های 6040 ؛ از عنوان موضوع درسی تا پاورقی از دید طراحان پنهان نشده و با در نظر گرفتن ضرایب دروس هر درس، طرح شده است.

آزمون های پکیج 20 آزمون پروژه 6040 حرف آخر دقیقا شبیه ساز کنکور است شما در پروژه 6040 حرف آخر 20 بار کنکور می دهید، شگفت انگیز است 20 بار کنکور و کسب تجربه از این 20 بار! اگر ضعفی در آزمون اول داشتید شما 19 بار امکان جبران آن را دارید! به همین دلیل است که در پروژه 6040 حرف آخر دوره ۴۰ روزه آن به معنای واقعی یک طرح بی سابقه و بی نظیر است که حتی برای آماده ترین داوطلبان کنکور هم وسوسه برانگیز به نظر می رسد.آزمون های دوره 40 روزه 6040 حرف آخر مانند کنکور سراسری با دفترچه های تخصصی و عمومی برگزار می شود. ریزترین نکات لازم برای اجرای یک کنکور واقعی به دانش آموز توصیه خواهد شد. داوطلب در 6040 حرف آخر ۲۰ آزمون جامع را با پاسخ نامه تصویری یا به عبارتی دیگر “پاسخ نما”تجربه خواهد کرد. از مزایای پاسخنامه تصویری این است که اکثر دانش آموزان تصویر را بهتر از متن به خاطر می آورند و همین امر موجب می شود دانش آموز تمام نکات ضعفش آشکار شود و از طریق آموزش تصویری اشکالاتش رفع و برای همیشه پاسخ درست را در ذهن خود بگنجاند. ایده آموزش تصویری و استفاده از الگو در آموزش و 20 آزمون در پروژه 6040 حرف آخر، اولین بار در ایران انجام می شود و اکثر موسسات کنکوری به شیوه سه یا چهار آزمون جامع و پاسخنامه مکتوب عمل می کنند.

به بیان خیلی ساده؛ هر آزمون در پروژه 6040 حرف آخر، نقش یک مرور کامل از مطالب درسی را دارد و در اکثر دروس سوالات نسبتأ تکرار می شوند (ذکر این نکته حائز اهمیت است که تکرار یک موضوع به معنی سوال یکسان در آزمون بعدی نیست بلکه از همان موضوع سوال داده خواهد شد) که زمینه ساز تسلط ۱۰۰ درصدی مطلب خواهد بود. در پایان 20 آزمون پروژه 6040 حرف آخر، پاسخنامه ای در نظر گرفته شده است که شامل ۱۵ ساعت تحلیل و تدریس موضوعی هر تست است. گاها پاسخ یک تست حدود ۱۴ دقیقه فیلم آموزشی دارد. که هیچ نقطه تاریکی در ذهن داوطلب بعد از ۲۰ آزمون جامع پروژه 6040 حرف آخر باقی نمی ماند. دوره ۴۰ پروژه 6040 حرف آخر برای آمادگی صد درصدی داوطلبان طراحی شده و با تلاش داوطلبان نتایج بی نظیری را برای کنکور ۹8رقم خواهد زد. پس فرصت را از دست ندهید.

دلایل بازدهی بالای داوطلبین کنکور با بهره گیری از پروژه 6040 حرف آخر

1. در پروژه 6040 حرف آخر شما رشد شبانه روزی را تجربه خواهید کرد که یقینا خودتان متوجه پیشرفت چشمگیرتان نسبت به روز قبل خواهید شد و کارایی ذهنتان افزایش می یابد و شما ساعت ها در حال یادگیری درس هستید بدون اینکه گذر زمان را متوجه شوید، چون اساتید برجسته کنکوری 6040 حرف آخر، تدریس را از حالت متن و نوشته خارج کرده و به صورت الگو، انیمیشن و تصویری، مطالب را به شما آموزش می دهند به همین علت ذهنتان دیگر شما را وادار به ورق زدن کتاب برای بررسی اینکه چند صفحه دیگر تا انتهای کتاب باقی مانده است؛ نمی کند! زیرا در واقع شما مغز خود را فریب می دهید که در حال تماشای یک انیمیشن زیبا از 6040 حرف آخر هست پس بنشین و لذت ببر!
2. علت موفق نبودن دانش آموزان و عدم کسب نتیجه رضایت بخش می توان به عدم برنامه ریزی صحیح اشاره کرد که اگر دانش آموز کنکوری مطابق با برنامه ای مشخص و برنامه آزمون از پیش تعیین شده، عمل نماید می تواند درصدهای بالایی در کنکور را از آن خود کنند اما این نکته را فراموش نکنید که شما به راهنما و پیشرویی نیاز دارید که در عرصه کنکور تجربیات بالایی دارد و سرد و گرم کنکور را چشیده است چه راهنمایی بهتر از پروژه 6040 حرف آخر! که با بکارگیری پکیج های بهترین اساتید و برنامه ریزی درسی در پروژه 6040 و 20 آزمون های طراحی شده مطابق با آزمون کنکور سراسری دانش آموز را به سمت هدف خود پیش می برد.
3. پروژه 6040 حرف آخر با بهره گیری از آخرین متد های استاندارد آموزشی دنیا و با هدف تقویت و آمادگی صددرصدی دانش آموزان برای کنکور فعالیت می کند و پروژه 6040 حرف آخر، از آموزش های تصویری دروس و آموزش از طریق الگوها برای درک کامل مطلب استفاده می کند و همچنین با ارائه نقشه درسی برای هر فصل سبب ساختارمند کردن ذهن داوطلبان کنکوری می شود.
پروژه 6040 حرف آخر با پاسخ به تک تک سوالات کنکور سال های قبل با استفاده از الگو، انیمیشن، تصویرسازی و شبیه سازی، سوالات را برای دانش آموزان کنکوری شرح و بسط می دهد تا با تمام جوانب سوال آشنا شوند و بتوانند تست ها را به درستی تحلیل کنند تا در کمترین زمان ممکن به پاسخ صحیح دست پیدا کنند در حالی که رقیبان آنها هنوز در مرحله اول یعنی درک سوال هستند ولی داوطلبان 6040 حرف آخری چون با تمامی انواع سوالات از قبل آشنا شده و 20 بار کنکور را تجربه کرده اند! به سوال پاسخ صحیح داده و با روحیه بهتری به سراغ سوال بعدی پیش می روند.
4. پروژه 6040 حرف آخر، در هر فصل نقشه و یا ساختاری تهیه کرده است که شما با نگاهی گذرا به آن می توانید از جایگاه مطالب آموخته شده و مطالبی که قرار است در آینده بیاموزید را آگاه شوید و این نقشه ها مسیر جاده ای که قرار است طی شود را به شما نشان می دهد و مانع از سردرگمی شما در حجم کتب درسی می شود. نقشه راه درسی 6040 حرف آخر به شما کمک شایانی خواهد کرد که ذهن خود را ساختاربندی و منظم کنید.
5. در پروژه 6040 حرف آخر از تصویر و انیمیشن استفاده شده است که سبک قدیمی حفظیات را کنار گذاشته و موضوعات درسی را از دل متن، قلم و کتاب بیرون کشیده و آن را به صورت یک موجود زنده به نمایش می گذارد تا شما نه تنها از درس خواندن خسته نشده بلکه لذت ببرید. علاوه بر آن این نوع یادگیری به دلیل فعال کردن نیمکره راست مغز انسان(داوطلبان تجربی با این موضوع آشنا هستند) که شهودی؛ مایل به اندیشیدن در قالب تصاویر و… است سبب می شود مطالب و موضوعات به راحتی به خاطر سپرده شوند.
6. پروژه 6040 حرف آخر، با همکاری داوطلبانی که رتبه های برتر و تک رقمی را با کمک حرف آخر کسب کرده اند، ریز و بم نکات را از بطن دروس بیرون کشیده که این امر می تواند راهنمای خوبی برای دانش آموزان کنکوری باشد چرا که می دانند این راهکارها توسط دوستانش انجام شده و به مقصد نهایی مورد نظرشان رسیده اند. موسسه حرف آخر با بهره گیری از قبول شدگان رتبه برتری کنکورهای سال های گذشته ، سبب پیشرفت رشد چشمگیری در افزایش روحیه داوطلبان شده است.
7. پروژه 6040 حرف آخر بدلیل نوآوری روش آموزش و یادگیری در ایران و خاورمیانه بیشترین بازدهی و قبولی را در بین همه موسسات کنکوری کشور دارد.
8. پروژه 6040 حرف آخر در ارتباط با هرگونه سوالی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد بود. ما با علم بر اینکه ثانیه ثانیه زمان برای دانش آموزان کنکوری طلاست به همین علت 24 ساعته در خدمت شما خواهیم بود تا بتوانیم یاری رسان شما برای کسب رتبه برتر باشیم. مشاوره تلفنی موسسه حرف آخر یک راهنما و مشاور همیشه در صحنه برای یاری رساندن به شما می باشد و با هدف ایجاد بیشترین کارایی و اثربخشی، به طور منظم در حال پیگیری و بازنگری برنامه ریزی برای شما داوطلبان کنکوری می باشد. یکی از دلیل هایی که هرساله رتبه های زیادی از موسسه حرف آخر به کشور معرفی می شود مشاوران خبره و با وجدان این موسسه است زیرا از نقطه نظر مشاوره ای در سطح بالا و قابل قبولی قرار دارند و ارتباط مشاوره ای پیگیری با بازدهی بالا را با دانش آموزان برقرار می کنند
9. پکیج هایی پروژه 6040 حرف آخر با تمهیدات اندیشه شده کاملا علمی و عملی توسط اساتید مطرح و برجسته کنکوری موجبات رساندن شما را به رتبه های تک رقمی و برتر و دانشگاه های دلخواه فراهم می کند.

پروژه 6040 برای کدام دسته از داوطلبان مفید واقع می شود؟

آیا جمع بندی دروسی که طی ساعت ها تلاش، بررسی و بازبینی در اتاق فکر گردآوری شده است و آموزش مطالبی که به روش تصویری و الگویی است و می تواند فرد را چندین پله بالاتر در نردبان ترقی قرار دهد را به عنوان ابزاری مفید قبول ندارید؟!

1. این جمع بندی برای آن دسته از افرادی که تاکنون دروس خود را مطالعه کرده اند و به دنبال راهی برای تثبیت این مطالب در ذهن و جمع بندی اصولی مطالب هستند مثمر ثمر واقع می شود.
2. افرادی هستند که دقیقه 90، تلنگری به آنها وارد شده و عزم خود را جزم کردند تا بتوانند از فرصت های باقی مانده بیشترین بهره وری را داشته باشند پروژه 6040 حرف آخر با جمع بندی و آموزش تک به تک مطالب درسی به آن ها کمک بسیار شایانی می کند.
3. افرادی دیگری که به صورت یکی بود یکی نبود! مطالعه کرده اند و مطالعه منظمی نداشته اند و اکنون تصمیم گرفته اند کودک درون خود را غیرفعال و شروع به خواندن کنند پروژه 6040 حرف آخر با آزمون ها و روش های تصویری و الگو که برای اولین بار توسط 6040 ابداع شده می توانند جهشی بزرگ از جایگاه فعلی خود داشته باشند.

خلاصه کلام اینکه پروژه 6040 حرف آخر، پروژه ای دو مرحله ای آموزش و تست است مرحله آموزش در 60 روز انجام می پذیرد و جمع بندی کاملی از مطالب به صورت الگویی و تصویری تدوین شده است ودر مرحله 40 روزه 20 آزمون با پاسخ نمای تصویری و سیستم محک-کمک برگزار می شود.

پروژه 6040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.