ویدیو رازهای موفقیت در کنکور از استاد منتظری

بدون دیدگاه

تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان در طول دوران تحصیل خود یک دغدغه مشترک و پرچالش دارند و آن هم قبولی در کنکور سراسری است. کنکور سراسری یکی از مهم‌ترین آزمون‌های علمی در کشور است که تحت نظارت سازمان سنجش و آموزش در کشور برگزار می‌شود. کنکور سراسری تا سال 1401 یک بار در سال برگزار می‌شد، اما طبق قانون جدید کنکور سراسری در سال 1402 به صورت دو بار در سال برگزار خواهد شد. یکی از دلایلی که موجب می‌شود کنکور تا این میزان برای داوطلبان و خانواده آن‌ها اهمیت داشته باشد، تعیین آینده شغلی و تحصیلی توسط این آزمون بزرگ است. داوطلبان برای اینکه آینده شغلی و تحصیلی خود را به بهترین شکل ممکن تضمین کنند به دنبال قبولی در بهترین رشته‌های کنکور سراسری هستند. داوطلبان گروه‌های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان به دنبال رازهای موفقیت در کنکور هستند و از تمامی راه‌های ممکن برای رسیدن به این موفقیت استفاده می‌کنند. اما به نظر شما رازهای موفقیت در کنکور چیست؟

بسیاری از افراد از عوامل مختلف و منحصربه‌فرد موفقیت در کنکور صحبت می‌کنند. برخی از اساتید رازهای موفقیت در کنکور را در چند جمله خلاصه می‌کنند و به عنوان بهترین رازهای موفقیت در کنکور در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. اما اگر بخواهید این موضوع را به صورت عمیق بررسی کنید رازهای موفقیت در کنکور را در چه عواملی خلاصه می‌کنید؟ سال‌ها پیش قبولی در کنکور سراسری برای اکثر داوطلبان یک رویای دست نیافتنی بود. اگر داوطلبی در کنکور سراسری قبول می‌شد سایر داوطلبان به چشم یک موفقیت منحصربه‌فرد به این داوطلب نگاه می‌کردند. اما شرایط در حال حاضر کمی متفاوت‌تر است! یک موسسه آموزشی در کشور قبولی در کنکور سراسری را به یک رویا و آرزوی دست یافتنی تبدیل کرده است. موسسه حرف آخر از سال 1390 وارد دنیای آموزش کنکور در کشور شد و تمامی رازهای موفقیت در کنکور را به تنهایی تغییر داد. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد رازهای موفقیت در کنکور نکاتی را به داوطلبان ارائه دهیم، اما رازهای موفقیت در کنکور این بار از زبان استاد منتظری در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت!

رازهای موفقیت در کنکور

رازهای موفقیت در کنکور با استاد منتظری

قبولی در کنکور سراسری برای داوطلبان و دانش‌آموزان دیگر یک آرزوی محال نیست. داوطلبان و دانش‌آموزان تمامی گروه‌های آزمایشی با مطالعه دقیق و برنامه‌ریزی صحیح می‌توانند یک رتبه عالی در کنکور سراسری کسب کنند. داوطلبی که به دنبال یک رتبه عالی در کنکور سراسری است با تلاش زیاد می‌تواند به این رتبه دست پیدا کند. اما تلاش باید همراه با هوش و برنامه‌ریزی صحیح باشد. موسسه آموزشی حرف آخر از سال 1390 تمامی رازهای موفقیت در کنکور را به تنهایی تغییر داده و به بسیاری از داوطلبان در مسیر موفقیت در کنکور کمک کرده است. موسس این موسسه بزرگ استاد عبدالرضا منتظری است. استاد عبدالرضا منتظری مرد شماره یک موسسه آموزشی حرف آخر است. این استاد برتر کشور با ارائه جدیدترین روش‌های آموزشی در موسسه حرف آخر، بهترین و خاص‌ترین پکیج‌های آموزشی را در اختیار داوطلبان قرار داده است.

استاد عبدالرضا منتظری با موسسه حرف آخر، رازهای موفقیت در کنکور را به صورت ساده و روان در اختیار داوطلبان قرار داده است. به راحتی می‌توان گفت که استاد عبدالرضا منتظری مسیر آموزشی در کشور را با روش‌های خاص و سبک آموزشی منحصربه‌فرد خود تغییر داده است. بسیاری از اساتید در مورد رازهای موفقیت در کنکور صحبت می‌کنند، اما استاد منتظری با موسسه حرف آخر مسیر رسیدن به موفقیت را به خوبی به داوطلبان نشان می‌دهد.

خب سوال اصلی این مطلب در مورد رازهای موفقیت در کنکور است! ما در این مطلب برای شما 20 راز موفقیت در کنکور را معرفی نمی‌کنیم! ما از شما می‌خواهیم رازهای موفقیت در کنکور را از زبان استاد منتظری بشنوید. استاد منتظری در این ویدیو مهم‌ترین رازهای موفقیت در کنکور را با یک زبان ساده به داوطلبان آموزش می‌دهد. اگر به دنبال موفقیت در کنکور هستید مشاهده این ویدیو بی نظیر را از دست ندهید:

 

پروژه تولید انسان موفق با حرف آخر

ویدیو بالا به خوبی رازهای موفقیت در کنکور را به داوطلبان بازگو می‌کند. همان طور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید یک عنوان با نام پروژه تولید انسان موفق وجود دارد. بدون شک داوطلبانی که به صورت کامل ویدیو بالا را مشاهده کردند با مفهوم این عنوان به خوبی آشنا شدند. موسسه حرف آخر و استاد عبدالرضا منتظری در هر شرایطی تلاش می‌کنند تا بهترین امکانات و ویژگی‌های آموزشی را در اختیار داوطلبان قرار دهند. این جمله را فراموش نکنید که قبولی در کنکور یک آرزوی دست یافتنی و شدنی است. موسسه حرف آخر از سال 1390 این آرزوی زیبا را برای داوطلبان آسان کرده است. بنابراین داوطلبان باید در این مسیر با روش‌های صحیح قدم بردارند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که داوطلبان حرف آخری نباید به هیچ عنوان آن را فراموش کنند، تلاش و مطالعه است. داوطلبان برای قبولی در کنکور سراسری باید وقت کافی برای یادگیری و مطالعه درس‌ها داشته باشند. گاهی اوقات داوطلبانی که نمرات بسیار بالایی در دوره متوسطه دوم دارند برای کنکور و دروس آن آماده نمی‌شوند. برخی دیگر از داوطلبان که نمرات بسیار پایینی دارند از ادامه مسیر برای کنکور منصرف می‌شوند. هر دو دسته داوطلبان مسیر اشتباهی را پیش روی خود دارند. تمامی داوطلبان با هر سطح تحصیلی باید تلاش و مطالعه را در اولویت اول خود قرار دهند. قبولی در کنکور برای تمامی داوطلبان امکان‌پذیر است.

نسخه هیبرید حرف آخر راه اندازی شد

موسسه حرف آخر به صورت سالانه امکانات و ویژگی‌های زیادی را به پکیج‌های آموزشی خود اضافه می‌کند. اما این موسسه با یک تغییر بزرگ به سراغ داوطلبان می‌آید. موسسه حرف آخر از سال 1401 تغییرات زیادی را در نحوه آموزش خود ایجاد کرده است. نسخه هیبرید حرف آخر راه اندازی شده است و امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. نسخه هیبرید حرف آخر به سیستم vod مجهز است و در کنار ده‌ها ویژگی خود بهترین آموزش را به داوطلبان ارائه می‌دهد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات جدیدترین سیستم آموزشی کشور به صورت زیر است:

  • مجهز به سیستم vod حرف آخر
  • برنامه‎‌ریزی و مشاوره هوشمند با هوش مصنوعی
  • مشاوره تحصیلی تا روز برگزاری کنکور
  • کلاس‌های آنلاین رفع اشکال
  • کلاس‌های آفلاین
  • وبینارهای آموزشی برای داوطلبان
  • وبینارهای آموزشی برای والدین
  • برگزاری همایش‌های مختلف
  • جلسات آنلاین مشاوره برای داوطلبان
  • جلسات آنلاین مشاوره برای والدین

شما می‌توانید برای داشتن هر گونه اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.