مطالعه و یادگیری تمامی دروس در هر دوره تحصیلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. موسسه حرف آخر با توجه به اهمیت آموزش صحیح و نوین، پکیج‌های آموزشی خود را از سال 1390 در اختیار داوطلبان قرار داده است. این موسسه از تولید پکیج‌های آموزشی دروس عمومی و تخصصی در دوره متوسطه دوم کار خود را آغاز کرده و سپس پکیج‌های ابتدایی و دوره متوسطه اول را در اختیار داوطلبان قرار داده است. موسسه حرف آخر از سال 1390 پکیج‌های آموزشی خود را با جدیدترین روش‌های آموزشی در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این موسسه هر روز با ایده‌های جدید و منحصربه‌فرد پکیج‌های آموزشی خود را به‌روزرسانی می‌کند. موسسه حرف آخر یک بار دیگر با یک پروژه بزرگ و منحصربه‌فرد به سراغ داوطلبان می‌آید. این موسسه از نسخه هیبرید حرف آخر همراه با ویژگی‌ها و امکانات بسیار زیاد رونمایی می‌کند.

موسسه حرف آخر هر روز به فکر ابداع روش‌های آموزشی جدید برای داوطلبان و دانش‌آموزان است. این موسسه برای اولین بار در کشور برای آموزش دروس عمومی و تخصصی از الگوهای ابتکاری و جدیدترین روش‌های آموزشی استفاده کرده است. این موسسه باز هم با یک پروژه جدید به سراغ داوطلبان آماده است. موسسه حرف آخر در سال 1401 از یک پروژه بزرگ و عالی رونمایی کرد. این موسسه نام پروژه منحصربه‌فرد خود را هیبرید حرف آخر نام‌گذاری کرده است. نسخه هیبرید حرف آخر مجهز به یک سیستم هوش مصنوعی است که همراه با هوش مصنوعی امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. البته به این نکته توجه داشته باشید که این سیستم برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر رقم خورده است. اما نسخه هیبرید حرف آخر چیست؟ این نسخه چه امکانات و ویژگی‌هایی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد؟ تیم محتوای حرف آخر در این مطلب به طور کامل نسخه هیبرید حرف آخر را برای داوطلبان عزیز معرفی می‌کند.

هیبرید حرف آخر

معرفی نسخه هیبرید حرف آخر توسط استاد منتظری

استاد عبدالرضا منتظری موسس موسسه حرف آخر است و از سال 1390 در کنار داوطلبان حضور دارد. این استاد برتر موسسه حرف اخر هر سال تلاش می‌کند تا بهترین و جدیدترین روش‌های آموزشی را در اختیار داوطلبان قرار دهد. جدیدترین سیستم آموزشی حرف آخر که برای اولین بار در ایران و جهان از آن رونمایی شده، سیستم هیبرید حرف آخر است. قبل از اینکه به سراغ تعریف سیستم هیبرید حرف اخر برویم بهتر است از زبان استاد منتظری سخنانی را در مورد این سیستم بشنویم:

نسخه هیبرید حرف آخر چیست؟

اولین سوالی که در مورد نسخه هیبرید حرف اخر به ذهن داوطلبان می‌رسد این است که سیستم هیبرید حرف آخر چیست؟ موسسه حرف آخر چرا این سیستم جدید را ابداع کرده است؟ موسسه حرف آخر از سال 1390 پکیج‌های آموزشی خود را با جدیدترین روش‌های آموزشی و الگوهای ابتکاری در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این موسسه در طی چند سال اخیر تمامی نیازهای داوطلبان و دانش‌آموزان را به طور کامل بررسی کرده است. موسسه حرف آخر با توجه به نیازهای داوطلبان و ایجاد یک روش آموزشی جدید سیستم هیبرید حرف آخر را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. سیستم هیبرید حرف آخر مجهز به یک هوش مصنوعی دقیق است. این هوش مصنوعی در مشاوره و برنامه‌ریزی هوشمند به کمک داوطلبان و دانش‌آموزان می‌آید. البته این تنها ویژگی این سیستم نیست! شما می‌توانید در قسمت زیر به طور کامل با تمامی امکانات و ویژگی‌های سیستم هیبرید حرف اخر آشنا شوید.

نسخه هیبرید حرف آخر چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارد؟

1) مجهز به سیستم vod حرف آخر

اولین و مهم‌ترین ویژگی در سیستم هیبرید حرف اخر استفاده از یک ویژگی جدید به نام vod حرف آخر است. کلمه vod مخفف عبارت video on demand است. در حالت کلی vod به معنی رسانه‌ای است که محتوای ویدیویی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. با استفاده از سیستم vod حرف آخر دیگر نیازی نیست که داوطلبان محتوای آموزشی را در زمان پخش و به صورت زنده مشاهده کنند. vod حرف آخر این امکان را به داوطلبان حرف آخری می‌دهد تا آن‌ها محتوای صوتی و تصویری را در هر زمانی که مایل باشند بر روی سیستم‌های مختلفی مانند تلویزیون، لپ‌تاپ، کامپیوتر یا تلفن هوشمند مشاهده کنند.

به زبان ساده می‌توان گفت که vod حرف آخر در هر زمان و مکانی به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا داوطلبان به برنامه‌های صوتی و تصویری حرف آخر دسترسی داشته باشند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شد موسسه حرف آخر از سیستم هیبرید حرف آخر و vod حرف آخر استفاده کند، نیازها و مشکلات داوطلبان بود. همان طور که می‌دانید پکیج‌های آموزشی حرف آخر در قالب دی وی دی در اختیار داوطلبان قرار می‌گرفت. گاهی اوقات داوطلبان با مشکلاتی مانند خرابی دی وی دی ها مواجه می‌شدند. برخی از داوطلبان به راحتی نمی‌توانستند دی وی دی را فعال کنند و این موضوع نیز برای داوطلبان یک مشکل اساسی بود. از طرفی دیگر ارسال پکیج‌های آموزشی حرف آخر چند روز طول می‌کشید و این موضوع نیز برای داوطلبان مشکل ایجاد می‌کرد. اما حالا با استفاده از vod حرف آخر داوطلبان در هر مکانی و در هر زمانی می‌توانند به محتوای آموزشی حرف آخر دسترسی داشته باشند. شما‌ می‌توانید در قسمت زیر با مهم‌ترین ویژگی‌های vod حرف آخر آشنا شوید:

سیستم vod حرف آخر چه امکاناتی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد؟

  • داوطلبان دیگر با مشکلاتی مانند خرابی دی وی دی ها روبه‌رو نمی‌شوند.
  • داوطلبان با استفاده از vod حرف آخر به صورت آنلاین و آفلاین به ویدیوهای آموزشی حرف آخر دسترسی خواهند داشت.
  • داوطلبان با این سیستم می‌توانند محتوای آموزشی حرف آخر را کنترل کنند. این سیستم به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا آن‌ها محتوای آموزشی را متوقف کنند یا محتوای آموزشی را به جلو یا عقب بزنند.
  • Vod حرف آخر از یک بستر ارتباطی قابل اعتماد استفاده می‌کند.
  • داوطلبان با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند گوشی، لپ‌تاپ یا کامپیوتر به محتوای آموزشی حرف آخر دسترسی خواهند داشت.
  • داوطلبان با استفاده از vod به صورت آنلاین آزمون برگزار می‌کنند.
  • هزینه استفاده از این سیستم برای داوطلبان و والدین آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  • و …

سیستم هیبرید حرف آخر

2) برنامه‌ریزی و مشاوره هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم هیبرید حرف آخر استفاده از هوش مصنوعی است. شاید این سوال برای شما پیش آید که هوش مصنوعی در حرف آخر چه کمکی به داوطلبان می‌کند؟ سیستم هوش مصنوعی در هیبرید حرف اخر از جنبه‌های زیادی برای داوطلبان مفید است. هوش مصنوعی به برنامه‌ریزی و مشاوره هوشمند داوطلبان کمک می‌کند. این سیستم برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر اجرا شده است و از جنبه‌های بسیار زیادی برای داوطلبان مناسب است. اما برنامه‌ریزی و مشاوره با هوش مصنوعی در موسسه حرف آخر چگونه است؟

سیستم هیبرید حرف آخر با استفاده از هوش مصنوعی این امکان را به داوطلبان می‌دهد تا آن‌ها از یک برنامه‌ریزی هوشمند استفاده کنند. هر داوطلبی که در حرف آخر از سیستم هیبرید استفاده می‌کند متناسب با نوع مطالعه خود یک برنامه روزانه دریافت می‌کند. این بدین معنی است که تمامی داوطلبان با توجه به گروه آزمایشی خود از یک برنامه مطالعه روزانه بهرمند خواهند شد و این برنامه برای هر داوطلبی متفاوت است. داوطلبان حرف آخری با استفاده از هوش مصنوعی تعیین سطح می‌شوند و یک برنامه شخصی‌سازی شده در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. این برنامه‌ریزی به صورت روزانه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و برنامه یک روز داوطلبان را شامل می‌شود. شما می‌توانید در قسمت زیر با مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌ریزی و مشاوره هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی حرف آخر آشنا شوید:

برنامه‌ریزی و مشاوره هوشمند چه امکانات و ویژگی‌هایی دارد؟

  • هر داوطلبی با توجه به گروه آزمایشی خود و نوع مطالعه درسی از یک برنامه‌ریزی شخصی بهرمند می‌شود.
  • برنامه‌ریزی برای هر داوطلبی شخصی‌سازی شده و به صورت روزانه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
  • هوش مصنوعی در سیستم حرف آخر این امکان را به داوطلبان می‌دهد تا آن‌ها به صورت روزانه یک گزارش از مطالعه خود داشته باشند.
  • موسسه حرف آخر با استفاده از سیستم هیبرید حرف آخر سطح علمی داوطلبان را ارزیابی می‌کند.
  • هوش مصنوعی حرف آخر در طول تدریس از داوطلبان سوال‌ و پرسش می‌کند تا سطح علمی و میزان یادگیری داوطلبان را بسنجد.

هیبرید حرف آخر

3) مشاوره تحصیلی تا روز کنکور

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده است که کتاب درسی را باز می‌کنید اما نمی‌دانید از کدام قسمت آن مطالعه را شروع کنید! گاهی اوقات داوطلبان نمی‌توانند برای مطالعه دروس برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند. بدون شک این موضوع یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مشکلات داوطلبان هنگام آمادگی برای کنکور است. بهترین راه‌حل در این شرایط کمک گرفتن از یک مشاوره باتجربه و کار بلد است. مشاوره تحصیلی به داوطلبان در هدایت تحصیلی، آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری، حل مشکلات افت تحصیلی، استرس در کنکور و … کمک می‌کند. با توجه به تمامی این شرایط وجود یک مشاور تحصیلی در مسیر موفقیت کنکور الزامی است. موسسه حرف آخر در سیستم هیبرید حرف آخر داوطلبان را تا روز کنکور همراهی می‌کند.

حرف آخر در سیستم هیبرید حرف آخر از قابلیت‌ها و امکانات زیادی استفاده کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم، مشاوره تحصیلی است. حرف آخر با استفاده از این سیستم تا روز کنکور داوطلبان را همراهی می‌کند. این بدین معنی است که تمامی داوطلبان گروه‌های آزمایشی مانند گروه ریاضی، تجربی و انسانی می‌توانند با استفاده از این سیستم از مشاوره تحصیلی حرف آخر برخوردار شوند. داوطلبان از اولین دقیقه که پکیج حرف آخر را در سیستم vod انتخاب می‌کنند تا روزی که در کنکور شرکت می‌کنند از مشاوره تحصیلی حرف آخر بهرمند می‌شوند. داوطلبان به هیچ عنوان نباید نگران یک مشاوره با تجربه باشند زیرا موسسه حرف آخر این امکان را به بهترین شکل ممکن در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

4) کلاس‌های آنلاین رفع اشکال

حرف آخر با استفاده از سیستم هیبرید حرف آخر تلاش می‌کند تا بهترین امکانات را در اختیار داوطلبان قرار دهد. کلاس‌های آنلاین رفع اشکال یکی دیگر از ویژگی‌های سیستم حرف آخر برای داوطلبان است. این کلاس‌ها برای رفع اشکال دروس عمومی و تخصصی آماده شده‌اند. داوطلبان به صورت آنلاین و هفتگی در کلاس‌های آنلاین رفع اشکال شرکت می‌کنند تا تسلط کافی بر مفاهیم درسی داشته باشند. کلاس‌های آنلاین یا کلاس‌های رفع اشکال آنلاین همراه با کارگاه شب امتحان در اختیار تمامی داوطلبان قرار می‌گیرند.

داوطلبان با استفاده از سیستم هیبرید حرف اخر بلافاصله پس از خرید پکیج، کلاس‌های آنلاین برای آن‌ها فعال می‌شود. این کلاس‌ها به صورت رایگان و پس از خرید پکیج آموزشی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند. موسسه حرف آخر یک زمان‌بندی خاص برای کلاس‌های آنلاین در نظر گرفته است و زمان این کلاس‌ها را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا حرف آخر در سیستم هیبرید حرف آخر از کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کند؟ کلاس‌های آنلاین از جنبه‌های مختلفی برای داوطلبان مفید هستند. داوطلبان با حضور در کلاس‌های آنلاین تسلط خود را بر روی مفاهیم افزایش می‌دهند. به عبارت دیگر کلاس‌های آنلاین حرف آخر در راستای تثبیت مطالب آموزشی کنکور و مدرسه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند. داوطلبان با استفاده از این ویژگی می‌توانند در کلاس‌های آنلاین با اساتید حرف آخر تعامل داشته باشند. شما می‌توانید در قسمت زیر با مهم‌ترین امکانات کلاس‌های آنلاین حرف آخر آشنا شوید:

کلاس‌های آنلاین رفع اشکال حرف آخر چه مزایایی دارند؟

  • کلاس‌های آنلاین رفع اشکال حرف آخر تعامل بین داوطلبان و اساتید را افزایش می‌دهند.
  • داوطلبان هنگام مشاهده محتوای آموزشی حرف آخر با اشکالات و ابهاماتی روبه‌رو می‌شوند. کلاس‌های آنلاین موجب می‌شوند تا تمامی ابهامات درسی داوطلبان رفع شوند.
  • اساتید در کلاس‌های آنلاین به حل سوالات مهم، تست‌های کنکور و تست‌های شبیه‌ساز کنکور می‌پردازند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان با سوالات و تست‌های مهم نیز آشنا شوند.
  • کلاس‌های آنلاین موجب تثبیت ذهنی مطالب و ماندگاری بیشتر مفاهیم در ذهن داوطلبان می‌شوند. با توجه به این شرایط داوطلبان مفاهیم درسی را به بهترین شکل ممکن یاد می‌گیرند.

5) کلاس‌های آفلاین حرف آخر

همان طور که در قسمت بالا مطالعه کردید موسسه حرف آخر در سیستم هیبرید خود از کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کند. اما گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف داوطلبان نمی‌توانند در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند. در این شرایط داوطلبان باید چه کاری انجام دهند؟ موسسه حرف آخر این شرایط داوطلبان را نیز در نظر گرفته است و با یک روش ایده‌آل این مشکل را برای آن‌ها حل می‌کند. موسسه حرف آخر از کلاس‌های آفلاین برای حل این مشکل داوطلبان استفاده می‌کند. اما کلاس‌های آفلاین حرف آخر چگونه هستند؟

کلاس‌های آفلاین حرف آخر هیچ تفاوتی با کلاس‌های آنلاین حرف آخر ندارند. کلاس‌های آنلاین حرف آخر ضبط می‌شوند و بعدا به صورت آفلاین در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند. داوطلبان می‌توانند در هر زمان و شرایطی به محتوای کلاس‌های آفلاین دسترسی داشته باشند. برنامه‌ریزی و زمان مشاهده این کلاس‌ها به انتخاب خود داوطلبان بستگی دارند. داوطلبان می‌توانند متناسب با تایمی که برای مطالعه در نظر گرفتند در کلاس‌های آفلاین حرف اخر شرکت کنند و مفاهیم درس را دوباره مطالعه کنند. بنابراین داوطلبان نباید هیچ نگرانی در مورد از دست دادن کلاس‌های آنلاین داشته باشند.

6) وبینارهای آموزشی برای داوطلبان

برگزاری وبینارهای آموزشی برای داوطلبان یکی دیگر از امکانات سیستم هیبرید حرف آخر است. موسسه حرف آخر با استفاده از سیستم هیبرید خود به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌پردازد. اما برگزاری وبینار برای داوطلبان چه فوایدی دارد؟ همان طور که می‌دانید این روزها بیماری کرونا در سراسر کشور وجود دارد و امکان برگزاری وبینارهای آموزشی همانند گذشته وجود ندارد. با توجه به این شرایط موسسه حرف آخر برای راحتی داوطلبان، وبینارهای آموزشی خود را از طریق سیستم هیبرید حرف اخر در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

داوطلبان حرف آخری به راحتی می‌توانند با اتصال به اینترنت در وبینارها شرکت کنند و اطلاعات زیادی در مورد دروس عمومی و تخصصی به دست آورند. وبینارهای آموزشی موسسه حرف آخر در یک مدت زمان مشخص، اطلاعات زیادی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. داوطلبان در یک مدت زمان کوتاه می‌توانند نکات مهم و کلیدی کنکور را یاد بگیرند. اساتید موسسه حرف آخر در این وبینارها تلاش می‌کنند تا مهم‌ترین نکات آموزشی و کنکوری را در اختیار داوطلبان حرف آخری قرار دهند. وبینارهای حرف آخر امکانات زیر را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند:

وبینارهای آموزشی حرف آخر چه مزایایی دارند؟

  • داوطلبان حرف آخری در هر زمان و مکانی می‌توانند به این وبینارها دسترسی داشته باشند.
  • وبینارهای حرف آخر بسیار تعاملی و کاربردی هستند.
  • داوطلبان در یک مدت زمان بسیار کوتاه اطلاعات زیادی در مورد دروس عمومی و تخصصی به دست می‌آورند.
  • هزینه شرکت در وبینارهای آموزشی حرف آخر به صورت رایگان است.
  • داوطلبان بدون هیچ دردسری می‌توانند در این وبینارها شرکت کنند.

7) وبینارهای آموزشی برای والدین

یکی از مهم‌ترین چالش‌های داوطلبان در طی دوران تحصیل، شرکت در آزمون سراسری کنکور است. داوطلبان استرس بسیار زیادی برای آزمون سراسری دارند و به صورت شبانه‌روز برای موفقیت در کنکور تلاش می‌کنند. والدین نیز در این مسیر در کنار داوطلبان هستند و همراه با آن‌ها از این مسیر دشوار عبور می‌کنند. موسسه حرف آخر در سیستم هیبرید حرف آخر برای والدین وبینارهای آموزشی آماده کرده است. والدین باید در این مسیر دشوار با اطلاعات جامع و کافی در کنار داوطلبان حضور داشته باشند. بنابراین موسسه حرف اخر در وبینارهای آموزشی خود در مورد اهمیت این مسیر برای داوطلبان و چگونگی رفتار با داوطلبان روش‌هایی را در اختیار والدین قرار می‌دهد.

8) برگزاری همایش‌های مختلف

موسسه حرف آخر در سیستم هیبرید خود امکانات و ویژگی‌های زیادی قرار داده است. داوطلبان با استفاده از امکانات و ویژگی‌های این سیستم می‌توانند خود را به بهترین شکل برای امتحانات و کنکور آماده کنند. یکی دیگر از امکانات سیستم هیبرید حرف آخر، برگزاری همایش‌های مختلف است. همایش‌های موسسه حرف آخر در مورد موضوعات مختلف هستند و این همایش‌ها به صورت آنلاین در اختیار داوطلبان حرف آخری قرار می‌گیرند. البته به این نکته توجه داشته باشید که محتوای آموزشی این همایش‌ها به صورت زنده ضبط می‌شوند و به صورت آفلاین نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند. هدف از برگزاری همایش‌های حرف آخر ایجاد یک فضای تبادل اطلاعات در مورد موضوعات مختلف است. همایش‌های موسسه حرف آخر در مورد موضوعات تخصصی، نیمه تخصصی و عمومی هستند.

9) جلسات آنلاین با اساتید حرف آخر

بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که سیستم هیبرید حرف آخر دارد، برگزاری جلسات آنلاین با اساتید حرف آخر است. بله موسسه حرف آخر در سیستم جدید خود به داوطلبان این امکان را می‌دهد تا با اساتید حرف آخر در ارتباط باشند. داوطلبان همیشه به دنبال راه‌های ارتباطی با اساتید حرف آخر بودند. با توجه به این شرایط موسسه حرف آخر برای راحتی داوطلبان، جلسات آنلاین با اساتید حرف آخر را در سیستم هیبرید حرف آخر راه‌اندازی کرده است. داوطلبان به راحتی می‌توانند طبق جدولی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد در زمان‌های مشخص و خاص با اساتید حرف آخر جلسات آنلاین داشته باشند. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که این جلسات ضبط می‌شوند و به صورت آفلاین نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرند.

10) جلسات آنلاین مشاوره برای داوطلبان

همان طور که در قسمت بالا مطالعه کردید موسسه حرف آخر در سیستم هیبرید خود امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار داوطلبان قرار داده است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سیستم هیبرید حرف آخر، برگزاری جلسات آنلاین مشاوره برای داوطلبان است. جلسات آنلاین مشاوره برای داوطلبان به صورت یک بار در هفته برگزار می‌شود. داوطلبان در این جلسه با مشاور خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار می‌کنند و سوالات و اشکالات خود را از مشاور حرف آخر می‌پرسند. البته به این نکته توجه داشته باشید که داوطلبان هر روز در یک تایم مشخص به صورت تلفنی با مشاور خود ارتباط برقرار می‌کنند و مشاور را از روند مطالعه خود با خبر می‌سازند. مشاورین حرف آخر با توجه به نوع یادگیری داوطلبان برنامه‌های خاص و کاربردی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند.

11) جلسات آنلاین مشاوره برای والدین

سیستم هیبرید حرف آخر به گونه‌ای طراحی شده است که والدین از نوع مطالعه و یادگیری داوطلبان با خبر باشند. والدین عزیز با استفاده از امکانات حرف آخر می‌توانند از روند مطالعه فرزندان خود مطلع شوند. حرف آخر برای اینکه خیال والدین را از هر جهتی راحت کند جلسات آنلاین مشاوره برای والدین برگزار می‌کند. والدین در این جلسات آنلاین می‌توانند با روند مطالعه فرزندان خود آشنا شوند. جلسات آنلاین مشاوره این امکان را به والدین عزیز می‌دهند تا آن‌ها در هر شرایطی در کنار داوطلبان باشند و از مشکلات فرزندان خود آگاه شوند. این جلسات آنلاین مشاوره به صورت ماهانه برگزار می‌شوند و والدین به راحتی می‌توانند در این جلسات شرکت کنند.

12) رصد داوطلبان به صورت آنلاین

سیستم هیبرید حرف آخر مجهز یه یک هوش مصنوعی است. این هوش مصنوعی در سیستم آموزشی حرف آخر مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌ها را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. همان طور که می‌دانید موسسه حرف آخر از سال 1390 پکیج‌های آموزشی خود را در قالب دی وی دی در اختیار داوطلبان قرار می‌داد. داوطلبان پکیج‌های آموزشی را مشاهده می‌کردند و در مورد ساعات یادگیری خود اطلاعاتی را در اختیار پشتیبان‌ها قرار می‌دادند. اما با سیستم جدید حرف آخر این شرایط تغییر کرده است. پشتیبان‌های حرف آخر با استفاده از سیستم جدید و هوش مصنوعی حرف آخر می‌توانند به صورت آنلاین میزان ساعات مطالعه داوطلبان را مشاهده کنند و گزارشات لازم را با استفاده از هوش مصنوعی به دست آورند.

13) بروزرسانی مداوم محتوای آموزشی

کتاب‌های درسی سالانه با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شوند. موسسه حرف آخر از سال 1390 تا سال 1400 به صورت سالانه تغییرات کتاب درسی را در پکیج‌های آموزشی خود اعمال می‌کرد. این موسسه برای اینکه کار داوطلبان را راحت‌تر کند در سیستم vod حرف آخر تمامی تغییرات کتاب درسی را به صورت منظم و روزانه بروزرسانی می‌کند. زمانی‌که کتاب درسی با تغییراتی روبه‌رو می‌شود، موسسه حرف آخر به سرعت این تغییرات را در محتوای آموزشی خود درج می‌کند. با توجه به این شرایط، داوطلبان در هر شرایطی می‌توانند از جدیدترین محتوای آموزشی استفاده کنند.

توجه

داوطلبانی که قبلا پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر رو خریداری کرده‌اند با پرداخت یک مبلغ مشخص می‌توانند وارد طرح مشاوره و برنامه‌ریزی شخصی هوشمند حرف آخر شوند

سوالات متداول در مورد سیستم هیبرید حرف آخر

1) محصولات و پکیج‌های حرف آخر برای کنکور 1402 به چه صورتی خواهند بود؟

تمامی محصولات حرف آخر در بستر vod ارائه خواهند شد، بنابراین این موسسه دیگر به صورت فیزیکی و در قالب پکیج محصولی را برای داوطلبان ارسال نخواهد کرد.

2) داوطلبان با استفاده از سیستم هیبرید حرف آخر به چه مباحث درسی دسترسی خواهند داشت؟

سیستم هیبرید حرف آخر دروس تخصصی را به صورت آپدیت شده در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد. دروس عمومی نیز همراه با تغییرات جزئی به داوطلبان حرف آخری ارائه می‌شود.

3) داوطلبانی که از قبل دی وی دی های آموزشی حرف آخر را تهیه کرده‌اند چگونه از پشتیبانی هوشمند حرف آخر بهرمند می‌شوند؟

داوطلبانی که از قبل دی وی دی های آموزشی حرف آخر را  خریداری کردند با پرداخت یک هزینه مشخص می‌توانند وارد طرح مشاوره و برنامه‌ریزی هوشمند شوند.

4) داوطلبانی که از قبل دی وی دی های حرف آخر را تهیه کرده‌اند، آیا می‌توانند در کلاس‌های آنلاین رفع اشکال و تثبیت ذهنی حضور داشته باشند؟

بله اگر داوطلبی در سال ۱۴۰۰ پکیج‌های موسسه حرف آخر را دریافت کرده باشد به صورت رایگان می‌تواند در این کلاس‌های حرف آخر حضور پیدا کند.

شما می‌توانید برای داشتن هر گونه اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.