ازمون ازمایشی حرف اخر

آزمون آزمایشی حرف آخر

دسته بندی: آزمون, کنکور انسانی, کنکور تجربی

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,646,000 تومان است.

✅ آزمون آزمایشی آنلاین حرف آخر برای رشته های تجربی و انسانی و کنکور فرهنگیان

✅ این آزمون ها به جای پاسخ نامه دارای پاسخنما می باشند که شامل حل ویدئویی سوالات می باشد

آزمون آزمایشی حرف آخر چیست؟

متاسفانه اکثر داوطلبان و دانش‌آموزان در کشور امکان دسترسی به آزمون‌های جامع حضوری را ندارند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان قبل از کنکور در هیچ آزمون شبیه ساز کنکور شرکت نکنند. موسسه حرف آخر برای حل این مشکل داوطلبان و دانش‌آموزان با یک راه‌حل جدید به سراغ داوطلبان می‌آید. این موسسه آزمون آزمایشی حرف آخر را در اختیار دانش‌آموزان و داوطلبان قرار می‌دهد. اما منظور از آزمون آزمایشی حرف آخر چیست؟ این آزمون چه امکاناتی را در اختیار داوطلبان و دانش‌آموزان قرار می‌دهد؟

در حال حاضر این آزمون برای داوطلبان گروه تجربی و انسانی آماده شده است. داوطلبان می‌توانند از طریق گوشی موبایل یا سیستم خود در این آزمون آنلاین شرکت کنند و میزان آمادگی خود در کنکور را بسنجند. آزمون آزمایشی جامع حرف آخر مانند یک آزمون شبیه ساز کنکور عمل می‌کند و یک آزمون استاندارد برای داوطلبان و دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که داوطلبان در مورد این آزمون دارند در مورد سوالات آزمون آزمایشی حرف آخر است. آیا سوالات این آزمون هم سطح با سوالات کنکور است؟ بله سوالات این آزمون کاملا استاندارد با سوالات کنکور است. این بدین معنی است که داوطلبان در یک آزمون آزمایشی هم سطح کنکور شرکت می‌کنند و این موضوع بسیار مهم است.

داوطلبان در این آزمون با یک پاسخ نمای تصویری روبه‌رو هستند. اساتید موسسه حرف آخر در این پاسخ نما به صورت جامع و کامل سوالات آزمون را بررسی می‌کنند. داوطلبان در این پاسخ نما می‌توانند با پاسخ سوالات هر تست در آزمون آشنا شوند و به صورت دقیق آن مبحث را توسط استاد مربوط یاد بگیرند. بنابراین داوطلبان در آزمون آزمایشی حرف آخر در کنار حل سوالات به یک پاسخنامه دقیق و کامل تصویری نیز دسترسی دارند.

مشخصات و ویژگی‌های آزمون آزمایشی حرف آخر

  • شامل آزمون‌های شبیه ساز درس زیست شناسی، زمین شناسی، فیزیک، شیمی و ریاضی برای گروه تجربی
  • شامل آزمون‌های شبیه ساز درس ریاضی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی، روانشناسی، زبان عربی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و منطق و اقتصاد برای گروه انسانی
  • شامل پاسخ نما ویدیویی تحلیل سوالات
  • قابل استفاده بر روی سیستم عامل‌های مختلف
  • آزمون شبیه ساز کنکور سراسری
  • دارای سوالات استاندارد و هم سطح با کنکور سراسری
  • تعداد سوالات مشابه با سوالات کنکور سراسری
  • مدت زمان پاسخگویی مشابه با مدت زمان کنکور
  • تجزیه و تحلیل سوالات توسط اساتید موسسه حرف آخر
  • برگزاری آزمون آنلاین بر روی سیستم‌های تحت ویندوز و اندروید
  • تحلیل سوالات کنکور همراه با بررسی گزینه‌های صحیح و غلط
  • و …

آزمون کنکور یک فرآیند آزمایشی و آموزشی است نه صرفاً یک فرآیند آزمایشی

ابتدای سخن می‌خوام یکم برات از گذشته های نه چندان دور بگم تا بعدش راحت‌تر در مورد آینده صحبت کنیم. سال 93 اولین سال حضور حرف آخر در رسانه ملی بود البته از سال 89 در حدود چهار سال شبانه روز مشغول ساخت محتویات آموزشی بودیم اما نه محتویاتی که تا اون زمان مرسوم بود، ما برای اولین بار آموزش کنکور رو شهودی سازی کردیم تا از تمام توان ذهنی دانش آموز استفاده کنیم. بله حرف آخر فصل جدیدی از آموزش رو رونمایی کرد و طبق معمول اکثر دست اندرکاران آموزشی در ابتدا کلی ما رو مسخره می‌کردند و می‌گفتند: کنکور رو مگه میشه این طوری درس داد / اصلاً مگه میشه با یک الگو کل تست‌های ترکیب توابع رو حل کرد / امکان نداره در چهار ماه تمام دروس کنکور رو بشه آموزش داد تا حل تست‌های کنکور / و کلی صحبت‌های از این دست.

برنامه آزمون جامع حرف آخر رشته تجربی
برنامه آزمون آزمایشی حرف آخر رشته تجربی

 

خلاصه کلی مسخره شدیم و بهمن خندیدین، البته خیلی زود این خنده‌ها تبدیل به تعجب سپس عصبانیت و و در آخر افسردگی شد.

چون ما می‌دونستیم چی کار کردیم چون ما اطمینان داشتیم وقتی در درس دادن با روانشناسی آموزشی درست در مسیر دانش آموز قرار بگیری و با استفاده از انیمیشن و شهودی سازی از تمام توان ذهنی داوطلب استفاده کنی، و با کمک الگوها حجم آموزش و کاهش بدی به نقشه راه به ذهن دانش آموز نظم بدی یک معجزه رخ میده و دقیقاً سال قبل این معجزه برای حرف آخر روانه رسانه ملی شد و ما برای اولین بار در تاریخ کنکور کشور با رتبه‌های برتر در برنامه تلویزیونی خودمون بودیم.

برنامه آزمون جامع حرف آخر رشته انسانی
برنامه آزمون آزمایشی حرف آخر رشته انسانی
برنامه آزمون جامع حرف آخر رشته انسانی
برنامه آزمون آزمایشی حرف آخر رشته انسانی

اینها رو گفتم که بگم آزمون‌های آنلاین حرف آخر و فصل جدیدی در آموزش کشور رو رقم خواهد زد.

بزارید بریم سراغ جمله اول متن

آزمون یک فرآیند آموزشی و آزمایشی است

متاسفانه خیلی از دانش آموزان صرفاً فقط آزمون می‌دهند و بعد از آزمون هیچ آموزشی نصیبشان نمی‌شود جز ناامیدی و ترس و…

می‌خوام قضیه رو براتون باز تر کنم.

فقط بیست درصد فرآیند آزمون بحث سنجش و آزمایش است و هشتاد درصد اون دستاوردهای آموزشی است که داوطلب باید بعد از آزمون کسب کنه که این همون برگ برنده است.

یعنی چی حالا؟ الان بهتون می‌گم

وقتی شما یک سوال رو کلاً بلد نیستید یا حتی نصفه نیمه بلد هستید، ابتدا باید نقاط تاریک ذهنتون در اون مبحث روشن بشه و تمام گره‌های ذهنی باز بشن که این مستلزم یک فرآیند اصولی به جز پاسخنامه رایج فعلی هست. قراره در مورد این فرآیند پر بازده بیشتر صحبت کنیم، اما قبلش بریم سراغ آزمون‌های آزمایشی مرسوم حال حاضر.

یکم خودتون رو توضیح بدید. ما الان هر کس آزمون میده بعدش بهش یک پاسخنامه میدن. بعضی جاها پاسخ نامه کامل و جامع به قول خودشون پاسخنامه کامل و جامع صد صفحه‌ای میشه؟! انصافاً در سال کنکور با اون همه استرس و کمبود زمان یک دانش آموز میتونه صد صفحه پاسخ نامه رو بررسی کنه و فرآیند آموزش آزمون رو کامل کنه؟ قطعاً راهکارهای بهتر و مثمر ثمری برای اکثر داوطلبین مثمر ثمری نیست حالا چه پاسخنامه کوتاه و چه پاسخنامه بلند.

ما میدونیم شما می‌دونید که میشه.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا سوال دیگری دارید، خوشحال می‌شوم که کمک کنم!

ما برای اولین بار در آزمون هامون به شما پاسخنما پاسخ ویدیویی میدیم خب یعنی چی؟ وقتی آزمون دادید میخواید جوابها رو ببینید مثلا دوست دارید جواب سوال سه ریاضی رو مشاهده کنید با یک کلیک حل تصویری سوال جلوتون ظاهر میشه و وارد نسل پیشرفته تحلیل آزمون میشید که تا الان هیچ جا نمونه اش دیده نشده. آقایون و خانمهای محترم میخوام بیشتر توضیح بدم خدمتتون حتما این خاطره براتون کاملا آشناست کـه وقتــی یـک سوال رو بلد نیستید و میرید سراغ پاسخنامه و حل رو میبینید اگر مجددا چند هفته دیگه به اون سوال بر بخورید میگید نوک زبونم هست، اما یادم نمیاد لعنتی چی بود، چرا یادم رفت آخه خوب این حالت رو همه ما تجربه کردیم حالا چرا این طوری میشه و حرف آخر چه کرده الان میگم . اول یادتون باشه پاسخنامه دشمن خونی دانش آموزان است بله دشمن خونی وقتی شما حل به تست مثلا ریاضی رو میرید در پاسخنامه میبینید صرفا با حل و روند اون آشنا میشید اما بلد نمیشید چرا چون با دیدن پاسخنامه نقاط تاریک ذهن شما و گره های ذهنی شما برطرف نمیشه و پاسخنامه مثل یک شمعی هست که در محل تاریک روشن میشه و بزودی خاموش میشه و همون آشه و همون کاسه اما پاسخنماهای حرف آخر قراره تو ذهنتون سیم کشی حرفه ای کنه و پروژکتور رو جوری روشن کنه که تا کنکور روشن بمونه در واقع ما فرایند آموزش آزمون رو براتون تکمیل تکمیل میکنیم

شما وقتی با یک سوال در آزمون مواجه میشید سه حالت براتون ایجاد میشه

  • حالت اول سوال رو بلدید
  • حالت دوم سوال رو نصفه بلدید یا بین گزینه ها شک دارید
  • حالت سوم کلا اون سوال رو بلد نیستید

بعد از آزمون دانش آموز با یک کلیک ساده روی سوالی که شک داشته یا اشتباه پاسخ داده وارد دنیای جدید تحلیل آزمون میشه این دنیای منحصر به فرد که تا حالا نمونش رو ندیدید سه مرحله داره
در مرحله اول دانش آموز باید مفاهیمی که درست درک نکرده و اشتباهات متداول خودش رو که عموما از مباحث پایه ای و پیش نیازی هست با کمک فیلمهای کوتاه و هدفمند آموزشی کاملا بر طرف کنه و اصطلاحاً گرههای ذهنیش تو اون مبحث کاملا باز بشه البته تاکید میکنم این فیلمها کوتاه و پربازه هستند و عموما زیر ده دقیقه میباشند و دقیقا میزنن تو خال و در واقع تزریق اعتماد به نفس به دانش آموز هستند. خلاصه تو این مرحله با یک سری تدریسهای هدفمند تمام ایراداتی که در پیش نیازهای حل تست دارید کلا برطرف میشه. خب این از پیش نیازها حالا بریم سراغ مرحله دوم که حل خود تست هست.
در مرحله دوم استاد پس از برطرف شدن پیش نیازها که بسیار حیاتی هستند اما متاسفانه تا الان بهش خیلی توجه نشده، میره سراغ حل خود تست یه حل جانانه ویدیویی کامل و جامع همراه با الگو و نقشه راه جوری که بعد از مشاهده حل ویدیویی یا همون پاسخنمای خودمون تبدیل میشید به یک مسیر یاب نیمه حرفه ای برای حل تستها. حالا چرا نیمه حرفه ای؟ چون مرحله سه تخصصش تولید یک مسیریاب حرفه ای و درجه یک هست پس بریم سراغ مرحله سه
در مرحله سوم استاد میره سراغ چراجویی سوال و تغییر مداوم خواسته مسئله بزارید بیشتر بهتون توضیح بدم شما برای تبدیل شدن به یک مسیریاب حرفه ای که در مواجه با هر تست جدید سریع بتونه سوالات رو حل کنه نیاز دارید وقتی آزمون میدید سوالات آزمون رو از جوانب مختلف بررسی کنید و یک سوال رو از زوایای متعدد ببینید تا در صورت تغییر سوال یا ترکیب سوال توانایی حل اون سوال رو داشته باشید. استاد در مرحله سوم دقیقا این کار رو برای شما انجام میده چون خودتون میدونید معمولا اکثر دانش آموزان توانایی این کار رو ندارند و تو هیچ کدام از پاسخنامه های آزمونهای حال حاضر این اتفاق نمیفته

حالا خودت بگو انصافاً پاسخنامه با پاسخ نما یکی هست؟

البته که زمان و زحمت تولید پاسخ نما چندین برابر پاسخنامه است اما ما تو حرف آخر عهد بستیم زمان خودمونو هزینه کنیم تا زمان دانش آموز رو بخریم چون کنکور جنگ زمانه کنکور روز پیاده کردن عادت هاست و ما میدونیم پاسخنما با این سبک و سیاق باعث نظم مناسب ذهنی داوطلب میشه و خیلی از دانش آموزان رو از فراموشی، کج فهمی، سردرگمی و … نجات میده
یادتون باشه این فقط یک آزمون نیست.
این کار یک تیم مجنون است که جز به آموزش بی نقص و پربازده به چیز دیگری فکر نمیکند.

نحوه ورود به آزمون آزمایشی حرف آخر

داوطلبان و دانش‌آموزان در بخش زیر با مشاهده ویدیو نحوه ورود به آزمون آزمایشی حرف آخر به صورت کامل نحوه ورود به این آزمون را یاد می‌گیرند:

 

نحوه شرکت در آزمون آزمایشی حرف آخر

داوطلبان و دانش‌آموزان حرف آخری با مشاهده ویدیو زیر می‌توانند نحوه شرکت در آزمون آزمایشی حرف آخر را یاد بگیرند و به راحتی در این آزمون شرکت کنند:

 

نحوه مشاهده پاسخ نمای آزمون آزمایشی حرف آخر

داوطلبان در ویدیو آموزشی زیر می‌توانند نحوه دسترسی به پاسخ نمای آزمون جامع آزمایشی حرف آخر را به صورت جامع و کامل یاد بگیرند: