تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر در چیست ؟

بدون دیدگاه

موسسه حرف آخر با توجه به نیازهای داوطلبان پکیج‌های مختلفی را تولید کرده است. داوطلبان باید با توجه به نیازی که دارند یکی از پکیج‌های موسسه را انتخاب کنند. یکی از سوالات متداول داوطلبان در مورد پکیج 6040 حرف آخر و پکیج صفر تا صد حرف آخر است. اکثر داوطلبان می‌خواهند تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر را بدانند. داوطلبان تفاوت این دو پکیج را به طور کامل نمی‌دانند و برای همین بین این دو پکیج انتخاب درستی ندارند. ما در این مطلب به طور کامل پروژه 6040 و پکیج صفر تا صد حرف آخر را به شما معرفی می‌کنیم سپس تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر را توضیح می‌دهیم.

تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر
تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر

برنامه صفر تا صد حرف آخر

برای اینکه بتوانید با تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر بهتر آشنا شوید باید اطلاعات مربوط به هر پکیج را بدانید. پکیج صفر تا صد حرف آخر معمولا با نام‌های دیگری نیز مابین داوطلبان و دانش‌آموزان شناخته می‌شود. پکیج صفر تا صد حرف آخر نام‌های دیگری مانند برنامه 4 ماهه حرف آخر، پکیج کامل حرف آخر، برنامه 1000 ساعته حرف آخر نیز دارد و داوطلبان با این نام‌ها پکیج صفر تا صد حرف آخر را می‌شناسند. اما پکیج صفر تا صد حرف آخر چیست و چرا به آن برنامه 1000 ساعته حرف آخر نیز می‌گویند؟

برنامه صفر تا صد حرف آخر چیست؟

پکیج صفر تا صد حرف آخر یک برنامه مطالعاتی 1000 ساعته(تدریس و تعلیم) است. این بدین معنی است که داوطلبان و دانش‌آموزان در یک مدت زمان 1000 ساعته تمامی درس‌های عمومی و تخصصی را برای کنکور یاد می‌گیرند. 10 درصد این پکیج به آموزش کامل داوطلبان و دانش‌آموزان می‌پردازد و دانش‌آموزان با این 10 درصد تمامی مفاهیم را یاد می‌گیرند. در واقع می‌توان گفت 10 درصد پکیج یعنی 100 ساعت پکیج صفر تا صد حرف آخر مربوط به توضیح مباحث درسی است.

90 درصد پکیج صفر تا صد حرف آخر مربوط به تمرین و تکرار و حل تست است. داوطلبان و دانش‌آموزان در 900 ساعت تمرین‌ها و مسائل را به طور کامل و جامع حل می‌کنند. این بدین معنی است که داوطلبان زمان بسیار زیادی برای حل تمرین و تست دارند. داوطلبان در پکیج صفر تا صد حرف آخر در مدت زمان 1000 ساعت می‌توانند تمامی مفاهیم و مطالب را به صورت کامل یاد بگیرند و تمامی تست‌های کنکور را حل کنند.

یک موضوع مهم را باید به یاد داشته باشید. به عنوان مثال آموزش یک مبحث توسط استاد 2 ساعت است. اما ساعات تعلیم که باید توسط خود داوطلب مطالعه شود ممکن است در حدود 3 ساعت باشد. این بدین معنی است مجموع آموزش استاد و تعلیم داوطلب در حالت کلی 1000 ساعت طول می‌کشد. داوطلبان همراه با پکیج صفر تا صد حرف آخر، پکیج‌های محاسبات و هفت الگو طلایی زیست شناسی را نیز دریافت خواهند کرد.

برنامه پروژه 6040 حرف آخر

پروژه 6040 حرف آخر یا برنامه پروژه 6040 نظام جدید یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های حرف آخر است. این پروژه در مدت زمان 100 روزه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. پروژه 6040 حرف آخر یک برنامه مطالعاتی است که در دو بازه زمانی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. بازه زمانی اول یک بازه زمانی 60 روزه است و بازه زمانی دوم یک مدت زمان 40 روزه در این پروژه است.

داوطلبان در بازه زمانی 60 روزه تمامی درس‌های عمومی و تخصصی را به طور کامل آموزش می‌بینند. بازه زمانی دوم یعنی بازه زمانی 40 روزه برای تست زدن و آزمون‌های جامع است. در واقع می‌توان گفت پروژه 6040 حرف آخر حدودا در یک زمان 360 ساعته در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

حالا که با محتوای پکیج 6040 و صفر تا صد حرف آخر آشنا شدیم بهتر است به سراغ تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر برویم و به سوال‌هایی مانند پروژه 6040 خوبه یا نه پاسخ دهیم.

بودجه بندی کنکور ۱۴۰۰

تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر چیست؟

1) مدت زمان آموزش

اولین تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر در مدت زمان آموزش است. پکیج 6040 حرف آخر در یک مدت زمان حدوداً 360 ساعته الی 350 ساعته مفاهیم و مطالب را به دانش‌آموزان و داوطلبان آموزش می‌دهد. این بدین معنی است که داوطلبان در این مدت زمان مفاهیم تمامی درس‌های عمومی و تخصصی را یاد می‌گیرند و نحوه حل سوالات را آموزش می‌بینند. بنابراین اولین تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر در مدت زمان است.

پکیج صفر تا صد حرف آخر همراه با زمان تدریس و تعلیم حدوداً 1000 ساعت است. داوطلبان و دانش‌آموزان در یک بازه زمانی بلند مدت مباحث و مفاهیم را آموزش می‌بینند. به عبارت دیگر پکیج 6040 حرف آخر مدت زمان تدریس کمتری دارد و مدت زمان پکیج صفر تا صد طولانی‌تر است.

تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر

2) حجم پکیج‌ها

پکیج 6040 حرف آخر در مقایسه با پکیج جامع حرف آخر فشرده‌تر است. همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم، پکیج 6040 در مدت زمان 360 ساعته در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و پکیج جامع مدت زمان بیشتری دارد. بنابراین پکیج 6040 فشرده‌تر است. اما این بدین معنی نیست که مطالب به صورت ناقص در پکیج 6040 آموزش داده می‌شود. تمامی مطالب و مفاهیم در پکیج 6040 به صورت کامل آموزش داده می‌شود. اما چرا بین این دو پکیج اختلاف زمانی وجود دارد؟

اساتید حرف آخر در پکیج صفر تا صد حرف آخر به عنوان مثال یک فرمول ریاضی را همراه با اثبات و مثال‌های زیادی توضیح می‌دهند. دانش‌آموزان در این پکیج یاد می‌گیرند که چگونه به سوالات امتحانی پاسخ دهند و یک نمره مناسب نیز در امتحانات کسب کنند. اما در پکیج 6040 موضوع به طور کامل و تنها برای کنکور آموزش داده می‌شود. در واقع می‌توان گفت به عنوان مثال یک مبحث در پکیج جامع در 1 ساعت و نیم توضیح داده می‌شود و داوطلبان در این مدت زمان یاد می‌گیرند چگونه به سوالات امتحانی و تست‌های کنکور پاسخ دهند. اما در پکیج 6040 این موضوع در 1 ساعت آموزش داده می‌شود و داوطلبان برای کنکور تست‌ها را آموزش می‌بینند.

پروژه 6040 و صفر تا صد حرف آخر از نظر آموزشی هر دو کامل هستند و تمامی مباحث را آموزش می‌دهند.

3) شرایط تحصیلی و زمان مطالعه داوطلبان

یک تفاوت مهم پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر کاملا به شرایط مطالعه داوطلبان بستگی دارد. داوطلبانی که مدت زمان کمی تا کنکور فرصت دارند باید از پکیج 6040 استفاده کنند. این پکیج معمولا در ماه دی یا بهمن منتشر می‌شود و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. داوطلبانی که بنا به هر دلیلی نتوانسته‌اند از اول سال تحصیلی برای کنکور آماده شوند باید از پکیج 6040 حرف آخر استفاده کنند.

پکیج صفر تا صد حرف آخر مناسب داوطلبانی است که از اول سال تحصیلی می‌خواهند برای کنکور آماده شوند. این داوطلبان معمولا از ماه شهریور یا ماه مهر برای یادگیری مباحث آماده می‌شوند و از پکیج صفر تا صد، نه تنها برای کنکور بلکه برای امتحانات نهایی خود نیز استفاده می‌کنند.

تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر
تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر

4) تعداد تست‌های پکیج‌ها

داوطلبان در پکیج صفر تا صد حرف آخر، تست‌های زیادی را حل می‌کنند و برای هر مبحث، اساتید سوال‌های امتحانی و تست‌های کنکور در سال‌های اخیر را توضیح می‌دهند. در واقع داوطلبان به دلیل زمان زیاد پکیج صفر تا صد تست‌های زیادی حل می‌کنند و به صورت همزمان برای سوالات امتحانی و کنکور آماده می‌شوند. اما شرایط در پکیج 6040 حرف آخر متفاوت است.

در پکیج 6040 حرف آخر داوطلبان در پایان مدت زمان 60 روز به سراغ حل تست‌ها می‌روند. در واقع می‌توان گفت در این پکیج داوطلبان بعد از 60 روز به سراغ حل تست در کنکور می‌روند. داوطلبان در مدت زمان 40 روزه می‌توانند در آزمون‌های جامع شرکت کنند و خود را در محیط کنکور قرار دهند.

روش تدریس در هر دو پکیج کاملا مشابه است و اساتید از الگوها، نقشه راه‌ها، انیمیشن‌ها و تصاویر یکسانی استفاده می‌کنند.

5) آزمون‌های جامع

آزمون‌هایی که در پکیج‌های صفر تا صد حرف آخر وجود دارند به صورت مبحثی هستند. به عنوان مثال داوطلبان یک مبحث را مطالعه می‌کنند سپس بلافاصله می‌توانند در آزمون همان مبحث شرکت کنند و به سوالات پاسخ دهند. اما پکیج 6040 حرف آخر دارای 20 آزمون جامع بعد از پایان دوره آموزش است. داوطلبان بعد از 60 روز مطالعه مباحث درسی می‌توانند در آزمون‌های جامع شرکت کنند. آزمون‌های جامع حرف آخر در بازه زمانی دوم پکیج 6040 حرف آخر است.

تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر از زبان استاد کامیار

معرفی پکیج‌های صفر تا صد حرف آخر

  • پکیج جامع عربی حرف آخر یا پکیج عربی صفر تا صد حرف آخر
  • پکیج جامع دین و زندگی حرف آخر یا پکیج دینی صفر تا صد حرف آخر
  • پکیج جامع ادبیات حرف آخر یا پکیج ادبیات صفر تا صد حرف آخر
  • پکیج جامع زبان انگلیسی حرف آخر یا پکیج زبان صفر تا صد حرف آخر
  • پکیج جامع ریاضی تجربی حرف آخر یا پکیج ریاضی تجربی صفر تا صد حرف آخر
  • پکیج جامع ریاضی (گروه ریاضی) حرف آخر یا پکیج ریاضی صفر تا صد حرف آخر
  • پکیج جامع فیزیک حرف آخر یا پکیج فیزیک صفر تا صد حرف آخر
  • پکیج جامع زیست شناسی حرف آخر یا پکیج زیست شناسی صفر تا صد حرف آخر
  • پکیج جامع شیمی حرف آخر یا پکیج شیمی صفر تا صد حرف آخر

 

معرفی پکیج‌های 6040 حرف آخر

  • زیست شناسی 6040 حرف آخر
  • فیزیک 6040 حرف آخر
  • شیمی 6040 حرف آخر
  • ریاضی 6040 حرف آخر
  • پکیج کامل 6040 حرف آخر
  • پکیج دینی 6040 حرف آخر
  • پکیج عربی 6040 حرف آخر
  • پکیج ادبیات 6040 حرف آخر
  • پکیج زبان 6040 حرف آخر

 

 شما می‌توانید برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد پکیج‌های حرف آخر به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنید.

نگاهی کوتاه به تفاوت دو پکیج

  • پکیج 6040 به صورت فشرده تدریس می‌شود و مباحثی مانند حل سوالات امتحانی را مانند پکیج صفر تا صد ندارد.
  • پکیج 6040 مناسب داوطلبانی است که از بهمن برای کنکور آماده می‌شوند.
  • پکیج صفر تا صد حرف آخر مناسب داوطلبانی است که از آغاز سال تحصیلی برای کنکور آماده می‌شوند.
  • مدت زمان تدریس در پکیج صفر تا صد حرف آخر بیشتر از پکیج 6040 است.
  • آزمون‌های جامع در پکیج 6040 در مدت زمان 20 روزه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
  • آزمون‌های مبحثی در پکیج صفر تا صد حرف آخر بعد از هر مبحث در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
  • پکیج صفر تا صد حرف آخر در ابتدای سال تحصیلی منتشر می‌شود.
  • پکیج 6040 حرف آخر در دی یا بهمن ماه منتشر می‌شود.

اساتید پکیج‌های صفر تا صد و 6040 حرف آخر

  • استاد عبدالرضا منتظری – مدرس ریاضی
  • استاد علی سلوکی – مدرس شیمی
  • استاد پیمان کامیار – مدرس فیزیک
  • استاد محمد همدانی – مدرس زیست شناسی
  • استاد وحدت: مدرس عربی
  • استاد یوسفیان پور – مدرس دین و زندگی
  • استاد محسن منتظری – مدرس ادبیات
  • استاد محمودی – مدرس زبان انگلیسی

بیوگرافی کامل اساتید حرف آخر

سوالات متداول در مورد تفاوت پروژه 6040 با صفر تا صد حرف آخر

1) پکیج 6040 حرف آخر خوبه؟

جواب این سوال کاملا بستگی به شرایط تحصیلی داوطلبان دارد. اگر زمان کمی تا کنکور دارید و می‌خواهید از دی یا بهمن برای کنکور آماده شوید بله پکیج 6040 حرف آخر خوبه.

2) کدام پکیج را انتخاب کنیم؟ صفر تا صد یا 6040؟

اگر می‌خواهید از ابتدای سال تحصیلی برای مطالعه کنکور آماده شوید بهتر است از پکیج صفر تا صد حرف آخر استفاده کنید. اگر به هر دلیلی برای کنکور زمان ندارید، پکیج 6040 حرف آخر مناسب است.

3) قیمت پکیج‌های صفر تا صد و 6040 حرف آخر را از کجا ببینیم؟

شما می‌توانید برای مشاهده جدیدترین قیمت‌های پکیج‌ها به صفحه لیست قیمت محصولات مراجعه کنید یا با شماره تماس بگیرید.

برنامه 1000 ساعته, پروژه 6040

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.