با بهترین اساتید کنکور بیشتر آشنا شوید

بدون دیدگاه

کنکور یکی از مهم‌ترین چالش‌های تحصیلی در طول دوران تحصیل هر دانش‌آموز و داوطلبی محسوب می‌شود. داوطلبان زیادی به دنبال قبولی در رشته‌های پردرآمد و پرطرفدار گروه‌های آزمایشی مختلف هستند. همین موضوع نیز موجب می‌شود که داوطلبان با استفاده از برنامه‌های مختلف و دوره‌های آموزشی گوناگون برای کنکور سراسری آماده شوند. مطالعه و برنامه‌ریزی صحیح نقش بسیار مهمی در رتبه نهایی داوطلبان در کنکور دارد، اما این موارد تنها معیارهای لازم برای قبولی در کنکور نیستند. داوطلبانی که به دنبال قبولی در بهترین رشته‌های دانشگاهی هستند باید منابع بهترین اساتید کنکور را مطالعه کنند. به نظر شما یادگیری دروس تخصصی با بهترین اساتید کنکور تا چه حدی به داوطلبان کمک می‌کند؟ بدون شک یادگیری دروس تخصصی توسط بهترین اساتید کنکور نقش بسیار مهمی در رتبه نهایی داوطلبان دارد. با توجه به این شرایط داوطلبان باید با بهترین اساتید کنکور برای آزمون سراسری آماده شوند. اما این کار چگونه امکان‌پذیر است؟

سطح دشواری کنکور سال به سال در حال افزایش است و داوطلبان سالانه با مشکلات زیادی برای پاسخگویی به سوالات کنکور مواجه هستند. داوطلبان در این شرایط دشوار به یک منبع آموزشی مناسب نیاز دارند. اما به نظر شما وجود یک منبع آموزشی مناسب برای کسب یک رتبه عالی در کنکور کافیست؟ بدون شک جواب این سوال خیر است. منابع آموزشی معتبر تا حد زیادی به داوطلبان کمک می‌کنند تا داوطلبان مفاهیم درسی را یاد بگیرند. اما حضور یک استاد باتجربه در تدریس منبع آموزشی نقش کلیدی و حیاتی دارد. بسیاری از داوطلبان به دنبال بهترین اساتید کنکور هستند، اما پیدا کردن یک استاد باتجربه و کار بلد برای هر درسی کار به نظر دشواری می‌آید. موسسه حرف آخر در این شرایط به کمک داوطلبان می‌آید. این موسسه برای اینکه داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی به بهترین شکل ممکن برای کنکور آماده شوند با بهترین اساتید کنکور همکاری می‌کند.

هر درس تخصصی در موسسه حرف آخر توسط بهترین استاد کشور تدریس می‌شود و این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان حرف اول و آخر را در کنکور سراسری بزنند. ما در این مطلب به سراغ معرفی بهترین اساتید کنکور ایران می‌رویم و ویژگی‌های تدریس این اساتید را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهیم.

بهترین اساتید کنکور

 

اهمیت انتخاب بهترین اساتید کنکور در موسسه حرف آخر

بدون شک اساتید باتجربه و کار بلد نقش بسیار مهمی را در آموزش دروس تخصصی ایفا می‌کنند. داوطلبانی که با کمک بهترین اساتید کنکور دروس تخصصی را برای کنکور سراسری مطالعه می‌کنند، شانس بیشتری برای کسب یک رتبه عالی دارند. موسسه حرف آخر با توجه به اهمیت نوع تدریس دروس با بهترین اساتید کشور برای تدریس دروس تخصصی گروه تجربی، ریاضی و انسانی همکاری می‌کند. این موضوع نیز موجب می‌شود که داوطلبان مفاهیم تمامی دروس را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند. اساتید موسسه حرف آخر که جزو بهترین اساتید کنکور در ایران نیز هستند، از روش‌های خاصی برای آموزش هر درس استفاده می‌کنند. بهترین اساتید کنکور در موسسه حرف آخر دارای فن بیان خاصی هستند و هر کدام از این اساتید سوابق درخشانی در آموزش دروس تخصصی دارند. با توجه به تمامی این شرایط، داوطلبان دیگر نباید نگران پیدا کردن یک استاد مناسب برای کنکور باشند.

برنامه‌ریزی صحیح و مطالعه مناسب به داوطلبان کمک می‌کند تا داوطلبان کتاب‌های درسی خود را به خوبی مطالعه کنند. اما این موارد برای کسب یک رتبه عالی در کنکور سراسری کافی نیستند. داوطلبان باید با تدریس بهترین اساتید کشور دروس تخصصی را برای کنکور یاد بگیرند. اساتید کنکور می‌توانند مهم‌ترین نکات کتاب درسی که داوطلبان به آن توجهی نداشتند را به داوطلبان آموزش دهند. کنکور 1402 همانند کنکور سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود. دروس عمومی از کنکور سراسری حذف می‌شوند و داوطلبان تنها باید به سوالات دروس تخصصی در کنکور سراسری پاسخ دهند. با توجه به این شرایط دروس تخصصی از اهمیت بیشتری در کنکور سراسری برخوردار هستند و داوطلبان باید توجه خاصی به این دروس داشته باشند. اساتیدی که ما در این مطلب به عنوان بهترین اساتید کنکور معرفی می‌کنیم اساتیدی هستند که دروس تخصصی را برای کنکور تدریس می‌کنند.

معرفی بهترین اساتید کنکور تجربی، ریاضی و انسانی

1) استاد عبدالرضا منتظری

یکی از دشوارترین دروس تخصصی در کنکور تجربی و ریاضی، درس ریاضی است. درس ریاضی فرمول‌ها و محاسبات دشوار زیادی دارد و پاسخگویی به سوالات این درس چالش‌های زیادی برای داوطلبان ایجاد می‌کند. موسسه حرف آخر با توجه به دشواری درس ریاضی با بهترین استاد ریاضی در کشور همکاری می‌کند. استاد عبدالرضا منتظری مدرس درس ریاضی در موسسه حرف آخر است. بدون شک استاد عبدالرضا منتظری از بهترین اساتید ریاضی در کشور است که سابقه آموزشی بسیار درخشانی دارد. این استاد برتر ریاضی یکی از بهترین اساتید کنکور در ایران است که به عنوان موسس موسسه حرف آخر نیز شناخته می‌شود. تمامی داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی که به دنبال یادگیری درس ریاضی هستند با نام استاد منتظری آشنا هستند. استاد منتظری برای تدریس درس ریاضی از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری استفاده می‌کند. همین موضوع نیز موجب می‌شود که داوطلبان مفاهیم درس ریاضی را به خوبی یاد بگیرند.

استاد عبدالرضا منتظری متولد سال 1352 است و در سال 1390 موسسه حرف آخر را تاسیس کرده است. این استاد برتر موسسه حرف آخر تحصیلات کارشناسی خود را در رشته مهندسی پلیمر و در دانشگاه صنعتی اصفهان سپری کرده است. استاد ریاضی موسسه حرف آخر با بیش از 25 سال سابقه تدریس یه یکی از بهترین اساتید کنکور در کشور تبدیل شده است. روش آموزش استاد منتظری به نحوی است که داوطلبان نیازی ندارند فرمول‌های مختلف را برای درس ریاضی حفظ کنند. استاد منتظری الگوهایی را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا داوطلبان با استفاده از این الگوها به سوالات ریاضی در کنکور پاسخ دهند. استاد ریاضی حرف آخر در مدارس مختلفی مانند صدرا، دانش، بهار و … درس ریاضی را به دانش‌آموزان و داوطلبان آموزش داده است. عبدالرضا منتظری کتاب‌های تالیفی زیادی مانند کتاب‌های کوچک موسسه قلم چی، کتاب‌های حسابان و دیفرانسیل شروع آسان را در کارنامه خود دارد.

دوره‌های آموزشی استاد عبدالرضا منتظری

استاد منتظری دوره‌های زیر را برای داوطلبان در مقطع کنکور آماده کرده است:

ویژگی‌های تدریس استاد عبدالرضا منتظری

  • تدریس تمامی مفاهیم ریاضی کنکور تجربی، ریاضی و انسانی
  • آموزش مفاهیم و مسائل درس ریاضی با استفاده از تصاویر و انیمیشن
  • آموزش ریاضی با استفاده از الگوهای ابتکاری و روش‌های خاص
  • تدریس پر انرژی و جذاب
  • عدم استفاده از فرمول‌های ریاضی متعدد
  • حل تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور
  • آموزش نحوه پاسخگویی به سوالات ریاضی در کنکور
  • استفاده از نقشه‌راه‌های جذاب برای مسائل دشوار ریاضی

نمونه تدریس ریاضی استاد عبدالرضا منتظری

شما می‌توانید در قسمت زیر نظرات رتبه‌های برتر کنکور را در مورد تدریس استاد منتظری مشاهده نمایید:

 

2) استاد مهران قاسمی

درس ریاضی یک درس دشوار و پرچالش برای تمامی داوطلبان گروه‌های آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی محسوب می‌شود. درصد این درس نیز نقش بسیار مهمی در رتبه نهایی داوطلبان دارد. بنابراین داوطلبان باید تحت هر شرایطی این درس را برای کنکور مطالعه کنند. حرف آخر با توجه به دشواری این درس برای تدریس ریاضی با دو استاد باتجربه کشور همکاری می‌کند. استاد اول استاد منتظری است که در قسمت بالا او را معرفی کردیم و دومین استاد، مهران قاسمی است. استاد مهران قاسمی نیز یکی از بهترین اساتید کنکور است که با موسسه حرف آخر همکاری می‌کند. این استاد برتر موسسه حرف آخر از بااستعدادترین و باتجربه‌ترین اساتید ریاضی در کشور است که با فن بیان خاص خود درس ریاضی را تدریس می‌کند. استاد قاسمی مدرک فوق لیسانس خود را در رشته ریاضیات کاربردی کسب کرده است و برای تدریس درس ریاضی از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری استفاده می‌کند.

استاد مهران قاسمی در موسسه حرف آخر ریاضی دوره متوسطه اول، دوره متوسطه دوم و کنکور را به داوطلبان گروه تجربی و ریاضی آموزش می‌دهد. مهران قاسمی سرگروه ریاضی در استان آذربایجان غربی است و به عنوان مدرس افتخاری در همایش‌های مختلف ریاضی در کشور حضور پیدا می‌کند. شاید برای بسیاری از داوطلبان این سوال پیش آید که استاد قاسمی سابقه تدریس چند ساله دارد؟ این استاد برتر موسسه حرف آخر 25 سال سابقه تدریس درس ریاضی دارد و به همین دلیل از اساتید باتجربه ریاضی محسوب می‌شود. استاد مهران قاسمی درس ریاضی را به نحوی به داوطلبان آموزش می‌دهد تا آن‌ها مفاهیم را به راحتی و سادگی متوجه شوند. داوطلبانی که با تدریس استاد مهران قاسمی درس ریاضی را یاد گرفته‌اند درصدهای بالایی برای درس ریاضی در کنکور سراسری به دست آورده‌اند. البته استاد قاسمی در کنار تدریس دوره‌های آموزشی ریاضی تالیفات زیادی نیز برای درس ریاضی دارد.

مهران قاسمی

دوره‌های آموزشی استاد مهران قاسمی

استاد مهران قاسمی دوره‌های ریاضی در پایه متوسطه اول را نیز به داوطلبان آموزش می‌دهد. اما ما در این قسمت تنها دور‌ه‌های آموزشی این استاد در مقطع کنکور را به شما معرفی می‌کنیم:

ویژگی‌های تدریس استاد مهران قاسمی

  • آموزش درس ریاضی به ساده‌ترین روش ممکن
  • آموزش درس ریاضی به صورت صفر تا صد
  • حل کامل و مفهومی سوالات ریاضی در کنکور سراسری
  • فن بیان خاص
  • حل تست‌های کنکور و تست‌های تالیفی
  • تجزیه و تحلیل تست‌های کنکور
  • استفاده از شهودی سازی برای آموزش درس ریاضی
  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای آموزش درس ریاضی

3) استاد پیمان کامیار

داوطلبانی که با بهترین اساتید کنکور برای آزمون سراسری آماده می‌شوند، شانس بیشتری برای موفقیت در کنکور دارند. یکی از مهم‌ترین دروس تخصصی کنکور تجربی و ریاضی، درس فیزیک است. درس فیزیک یک درس مفهومی دشوار است که محاسبات و فرمول‌های زیادی دارد. بسیاری از داوطلبان معتقدند که کسب یک درصد بالا در درس فیزیک امکان‌پذیر نیست. اما موسسه حرف آخر با دوره‌های آموزشی خود نشان داده است که کسب یک نمره 100 درصدی در درس فیزیک امکان‌پذیر است. اما این کار چگونه امکان‌پذیر است؟ موسسه حرف آخر برای تدریس درس فیزیک با بهترین استاد فیزیک کشور همکاری می‌کند. بدون شک تمامی داوطلبان گروه تجربی و ریاضی با نام استاد پیمان کامیار آشنا هستند. استاد پیمان کامیار از بهترین اساتید کنکور در کشور است که سابقه آموزشی درخشانی در تدریس فیزیک دارد. داوطلبانی که درس فیزیک را استاد پیمان کامیار یاد گرفته‌اند نتایج درخشانی در فیزیک کنکور به دست آورده‌اند.

پیمان کامیار مدرک لیسانس خود را در فیزیک هسته‌ای و در دانشگاه تبریز کسب کرده است. این استاد برتر موسسه حرف آخر دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیک حالت جامد در دانشگاه صنعتی شریف است. پیمان کامیار در بسیاری از مدارس سراسر کشور به تدریس درس فیزیک پرداخته است. به نظر شما چرا استاد پیمان کامیار یکی از برترین اساتید کنکور در کشور است؟ این استاد برتر موسسه حرف آخر برای تدریس درس فیزیک الگوهای ابداعی بسیار زیادی دارد. الگوهایی مانند روش V-T در فیزیک سینماتیک، الگو دایره مثلثات برای بحث نوسانات، الگو سیستم برای مبحث نیرو، الگو ترازو در گرما، الگو پروانه برای نورشناسی، الگو بشکه در خازن و … از الگوهای مهم این استاد در آموزش درس فیزیک هستند. استاد پیمان کامیار فرمول‌های مختلف درس فیزیک را تنها با یک الگو آموزش می‌دهد و همین موضوع نیز کار داوطلبان را برای یادگیری درس فیزیک راحت‌تر کرده است.

دوره‌های آموزشی استاد پیمان کامیار

استاد پیمان کامیار از دوره ابتدایی تا دوره متوسطه دوم و مقطع کنکور برای داوطلبان دوره‌های آموزشی آماده کرده است. ما در این قسمت دوره‌های آموزشی استاد پیمان کامیار را برای مقطع کنکور در اختیار داوطلبان قرار می‌دهیم:

ویژگی‌های تدریس استاد پیمان کامیار

  • تدریس درس فیزیک با استفاده از روش‌های خاص
  • استفاده از الگوهای ابتکاری برای آموزش درس فیزیک
  • آموزش درس فیزیک با استفاده از تصاویر و انیمیشن
  • استفاده از نقشه‌راه‌های مختلف برای تدریس درس فیزیک
  • حل تست‌های کنکور در سال‌های اخیر
  • آموزش نحوه پاسخگویی به سوالات فیزیک در کنکور سراسری
  • آموزش فیزیک کنکور تجربی و ریاضی به صورت صفر تا صد

نمونه تدریس فیزیک استاد پیمان کامیار

استاد پیمان کامیار درس فیزیک را با استفاده از تصاویر و انیمیشن‌های خاص به داوطلبان آموزش می‌دهد. همین موضوع نیز موجب می‌شود که داوطلبان مفاهیم را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند. شما می‌توانید در قسمت زیر نمونه تدریس استاد پیمان کامیار را مشاهده کنید:

 

4) استاد علی سلوکی

داوطلبان گروه تجربی در کنکور سراسری باید به سوالات پنج درس تخصصی پاسخ دهند. کنکور ریاضی نیز شامل سه درس تخصصی است. درس شیمی یک درس تخصصی مشترک برای داوطلبان گروه تجربی و ریاضی است. این درس یکی از آسان‌ترین دروس تخصصی کنکور تجربی و ریاضی محسوب می‌شود. درش شیمی ماهیت مفهومی دارد و مهم‌ترین بخش این درس در کنکور سراسری بخش محاسبات است. بسیاری از داوطلبان به دنبال بهترین اساتید کنکور برای درس شیمی هستند. هر موسسه و سایتی یک استاد را برای این درس معرفی می‌کند. اما داوطلبان نمی‌دانند باید به کدام استاد اعتماد کنند. حرف آخر برای اینکه این مشکل داوطلبان را حل کند با بهترین استاد شیمی کشور به سراغ داوطلبان می‌آید. استاد علی سلوکی یکی از برترین و بهترین اساتید کنکور است که در موسسه حرف آخر درس شیمی را تدریس می‌کند. این استاد برتر کشور یکی از جوان‌ترین اساتید شیمی در کشور محسوب می‌شود.

استاد علی سلوکی دارای مدرک کارشناسی مواد گرایش متالورژی صنعتی و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مهندسی است. این استاد جوان موسسه حرف آخر با بیش از 15 سال سابقه تدریس درس شیمی به یکی از باتجربه‌ترین اساتید شیمی در کشور تبدیل شده است. مهم‌ترین روش تدریس این استاد جوان استفاده از الگوهای ابتکاری در بخش محاسبات است. استاد سلوکی بخش محاسبات شیمی را با جدیدترین روش‌های ابداعی آموزش می‌دهد. علی سلوکی به عنوان مدرس، مولف و طراح سوالات شیمی نیز فعالیت می‌کند. سوابق آموزشی استاد علی سلوکی به قدری زیاد است که به راحتی نمی‌توان در یک مطلب این سوابق را معرفی کرد. علی سلوکی در اکثر دبیرستان‌های کشور درس شیمی را تدریس کرده است و در شبکه‌های صدا و سیما نیز به عنوان کارشناس درس شیمی فعالیت می‌کند. اگر به دنبال کسب یک درصد بالا هستید دوره‌های آموزشی استاد سلوکی را فراموش نکنید.

علی سلوکی

دوره‌های آموزشی استاد علی سلوکی

ویژگی‌های تدریس استاد علی سلوکی

  • تدریس صفر تا صد درس شیمی با روش‌های خاص
  • ارائه پیچیده‌ترین مسائل و مباحث شیمی به ساده‌ترین روش
  • بیان ساده و جذاب
  • آموزش درس شیمی در کمترین زمان ممکن
  • استفاده از روش‌های نوین و جدید
  • استفاده از یک لحن جذاب و گیرا
  • آموزش محاسبات شیمی با روش‌های خاص و کاربردی
  • تدریس تمامی مفاهیم شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم
  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای آموزش درس شیمی
  • آموزش محاسبات درس شیمی به صورت ساده و سریع
  • حل تست‌های کنکور و تست‌های تالیفی
  • آموزش پاسخگویی به سوالات شیمی در کنکور سراسری
  • استفاده از الگوهای ابتکاری و روش‌های خاص
  • استفاده از شهودی‌سازی و الگوسازی برای آموزش مفاهیم درس شیمی
  • آموزش مباحث دشوار شیمی با استفاده از نقشه‌راه
  • آموزش محاسبات سریع شیمی در چند ثانیه

نمونه تدریس شیمی استاد علی سلوکی

شما می‌توانید در قسمت زیر با نوع تدریس استاد سلوکی مدرس شیمی موسسه حرف آخر بیشتر آشنا شوید:

 

5) استاد محمد همدانی

یکی از دشوارترین دروس تخصصی در کنکور تجربی، درس زیست شناسی است. بدون شک داوطلبانی که به دنبال قبولی در رشته‌های پردرآمد و پرطرفدار گروه تجربی هستند باید به درصد درس زیست شناسی توجه خاصی داشته باشند. متاسفانه درس زیست شناسی مفاهیم بسیار دشواری دارد و داوطلبان را دچار مشکل می‌کند. اما این شرایط در حال حاضر دیگر ادامه ندارد. موسسه حرف آخر با یکی از برترین اساتید کشور برای تدریس درس زیست شناسی همکاری می‌کند. استاد محمد همدانی یکی از بهترین اساتید کنکور در کشور است که با روش‌های خاص خود درس زیست شناسی را به داوطلبان آموزش می‌دهد. این استاد برتر کشور در کنار سوابق آموزشی درخشان، سوابق تحصیلی قابل قبولی نیز دارد. محمد همدانی دارای مدرک کارشناسی در رشته زیست شناسی سلول _ مولکولی از دانشگاه آزاد تهران، فارغ‌التحصیل رشته میکروبیولوژی از دانشگاه تهران و دارای دکترای مدیریت کسب و کار DBA از دانشگاه اصفهان است.

استاد محمد همدانی یکی از برترین اساتید زیست شناسی در کشور است که درس زیست شناسی را در مقطع کنکور به داوطلبان آموزش می‌دهد. شاید برای بسیاری از داوطلبان این سوال پیش آید که چرا استاد محمد همدانی؟ دلیل این سوال بسیار ساده است. استاد محمد همدانی درس دشوار زیست شناسی را به یک درس ساده و شیرین تبدیل کرده است. این استاد برتر موسسه حرف آخر سابقه آموزشی 15 ساله دارد و به عنوان مدرس درس زیست شناسی در بسیاری از دبیرستان‌های کشور فعالیت کرده است. محمد همدانی به عنوان طراح آزمون‌های آنلاین انتشارات تخته سیاه نیز فعالیت می‌کند. در حالت کلی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که استاد محمد همدانی رتبه‌های برتر زیادی را به کشور معرفی کرده است. این استاد برتر موسسه حرف آخر در شبکه‌های صدا و سیما نیز درس زیست شناسی را به داوطلبان گروه تجربی آموزش می‌دهد.

محمد همدانی

ویژگی‌های تدریس استاد محمد همدانی

  • مبتکر روش‌های نوین در درس زیست شناسی
  • آموزش با بیان ساده و روان به سبک استاد همدانی
  • آموزش درس زیست شناسی بدون پرداختن به مسائل حاشیه‌ای
  • استفاده از تصاویر و انیمیشن برای آموزش درس زیست شناسی
  • استفاده از الگوهای ابتکاری و روش‌های خاص برای تدریس درس زیست شناسی
  • استفاده از نقشه‌راه‌ها مختلف برای تدریس مباحث دشوار زیست شناسی
  • استفاده از روش‌های خلاقانه برای تدریس درس زیست شناسی
  • آموزش صفر تا صد زیست شناسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم
  • آموزش با لحن جذاب و گیرا
  • آموزش درس زیست شناسی برای تمامی داوطلبان با پایه ضعیف و قوی
  • آموزش ابتکاری مفاهیم به منظور افزایش قدرت یادگیری داوطلبان
  • تدریس به صورت پرسش و پاسخ برای یادگیری بهتر داوطلبان
  • شهودی سازی قدرتمند با خلاقانه‌ترین ایده‌ها
  • تحلیل خط به خط کتاب درسی برای افزایش تسلط داوطلبان
  • حل تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور
  • آموزش پاسخگویی به سوالات درس زیست
  • تدریس مبحث ژنتیک با استفاده از تصویرسازی

دوره‌های آموزشی استاد محمد همدانی

نمونه تدریس استاد محمد همدانی

درس زیست شناسی یکی از دشوارترین دروس تخصصی در کنکور تجربی است. استاد محمد همدانی تمامی مفاهیم درس زیست را به ساده‌ترین روش ممکن به داوطلبان آموزش می‌دهد. شما می‌توانید در قسمت زیر نمونه تدریس این استاد برتر موسسه حرف آخر را مشاهده کنید:

 

 

6) استاد حامی وحدت

همان طور که می‌دانید دروس عمومی از کنکور سراسری حذف شدند. بنابراین داوطلبان در کنکور 1402 تنها باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند. موسسه حرف آخر برای تمامی دروس تخصصی کنکور تجربی، ریاضی و انسانی دوره‌های آموزشی آماده کرده است. به نظر شما سخت‌ترین درس تخصصی کنکور انسانی چه درسی است؟ بدون شک اکثر داوطلبان با این موضوع هم عقیده هستند که درس عربی سخت‌ترین درس تخصصی در کنکور انسانی است. بسیاری از داوطلبان درس عربی را برای کنکور انسانی مطالعه نمی‌کنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند به سوالات درس عربی پاسخ ندهند و درصد این درس را در کنکور انسانی از دست دهند. این کار بسیار اشتباه است و شانس داوطلبان را برای به دست آوردن یک رتبه مناسب کاهش می‌دهد. موسسه حرف آخر با تمامی این دشواری‌ها آشنا است. این موسسه برای داوطلبان گروه انسانی یک دوره منحصربه‌فرد آماده کرده است. اما این دوره توسط کدام استاد تدریس می‌شود؟

دوره عربی تخصصی انسانی توسط یکی از برترین اساتید ایران در این موسسه تدریس می‌شود. استاد حامی وحدت یکی از بهترین اساتید کنکور در کشور است که با موسسه حرف آخر برای تدریس درس عربی همکاری می‌کند. حامی وحدت 25 سال است که درس عربی را با روش‌های خاص و ابتکاری خود به داوطلبان تدریس می‌کند. این استاد برتر موسسه حرف آخر درس عربی را در دوره متوسطه اول، دوره متوسطه دوم و مقطع کنکور انسانی به داوطلبان آموزش می‌دهد. درس عربی با تدریس استاد وحدت دیگر یک درس دشوار و پرچالش نیست. این استاد برتر موسسه حرف آخر با فن بیان خاص خود درس عربی را به یک درس ساده و شیرین تبدیل کرده است. استاد حامی وحدت مولف کتاب‌های عربی کنکور است که به عنوان مدرس درس عربی در شبکه‌های صدا و سیما فعالیت می‌کند. حامی وحدت تست‌های کنکور در سال‌های اخیر را نیز  برای داوطلبان حل می‌کند.

دوره‌های آموزشی استاد حامی وحدت

استاد حامی وحدت در موسسه حرف آخر درس عربی در دوره متوسطه اول، دوره متوسطه دوم و مقطع کنکور را به داوطلبان آموزش می‌دهد. ما در قسمت زیر تنها دوره عربی تشریحی حرف آخر و دوره عربی جامع انسانی را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

ویژگی‌های تدریس استاد حامی وحدت

  • تدریس درس عربی به صورت صفر تا صد
  • آموزش درس عربی با استفاده از تصاویر و انیمیشن
  • فن بیان خاص هنگام تدریس عربی
  • استفاده از الگوهای ابتکاری برای تدریس درس عربی
  • استفاده از روش‌های خاص و منحصربه‌فرد برای آموزش بهتر مطالب
  • حل تست‌های کنکور
  • آموزش نحوه پاسخگویی به سوالات عربی در کنکور
  • آموزش حل تست‌های عربی کنکور با سرعت باورنکردنی

نمونه تدریس درس عربی استاد حامی وحدت

شما می‌توانید در ویدیو زیر نمونه تدریس درس عربی توسط استاد حامی وحدت را مشاهده کنید و با فن بیان خاص این استاد آشنا شوید:

 

7) استاد محسن منتظری

داوطلبان گروه انسانی همیشه به دنبال دوره‌های آموزشی مناسب و اساتید باتجربه هستند. متاسفانه اساتید زیادی در کشور وجود ندارند که دروس تخصصی انسانی را به بهترین شکل ممکن تدریس کنند. اما موسسه حرف آخر این شرایط رو برای داوطلبان گروه انسانی تغییر داده است. داوطلبان گروه انسانی در کنکور سراسری باید به سوالات هشت درس تخصصی پاسخ دهند. موسسه حرف آخر نیز برای تمامی این دروس یک استاد باتجربه و کار بلد در نظر گرفته است. یکی از دروس دشوار کنکور انسانی درس ادبیات تخصصی است. درس ادبیات تخصصی در موسسه حرف آخر توسط یکی از بهترین اساتید کنکور تدریس می‌شود. استاد محسن منتظری یکی از بهترین اساتید موسسه حرف آخر است که درس ادبیات را در این موسسه به داوطلبان آموزش می‌دهد. استاد محسن منتظری سابقه طولانی در تدریس درس ادبیات دارد و به عنوان مرد شماره یک ادبیات در کشور شناخته می‌شوند.

داوطلبان زیادی با تدریس استاد محسن منتظری توانسته‌اند درصدهای بالایی برای درس ادبیات به دست آورند. بنابراین داوطلبان نباید به هیچ عنوان نگران درس ادبیات در کنکور سراسری باشند. استاد محسن منتظری دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی آب و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات فارسی است. این استاد برتر کشور دارای فن بیان خاصی است و برای تدریس درس ادبیات از تصاویر و انیمیشن استفاده می‌کند. محسن منتظری در اکثر آموزشگاه‌های کشور درس ادبیات را به داوطلبان آموزش می‌دهد. داوطلبان می‌توانند ویدیوهای آموزشی این استاد برتر موسسه حرف آخر را در شبکه‌های صدا و سیما نیز مشاهده کنند. استاد محسن منتظری در موسسه حرف آخر درس ادبیات را در دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کنکور به داوطلبان آموزش می‌دهد. داوطلبان گروه انسانی نیز می‌توانند مفاهیم ادبیات فارسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را توسط این استاد برتر یاد بگیرند.

محسن منتظری

دوره‌های آموزشی استاد محسن منتظری

دوره‌های زیر تنها برای کنکور انسانی در اختیار داوطلبان گروه انسانی قرار می‌گیرند:

ویژگی‌های تدریس استاد محسن منتظری

  • استفاده از انیمیشن و تصاویر برای آموزش مفاهیم ادبیات
  • استفاده از الگوهای ابتکاری و روش‌های منحصربه‌فرد
  • استفاده از پویانمایی و شخصیت‌پردازی
  • تدریس مبحث قرابت معنایی در کمترین زمان ممکن
  • حل تست‌های ادبیات کنکور در سال‌های اخیر
  • آموزش نحوه پاسخگویی به سوالات ادبیات در کنکور سراسری
  • آموزش لغات ادبیات با داستان‌های مختلف

نمونه تدریس درس ادبیات توسط استاد محسن منتظری

استاد محسن منتظری رتبه‌های برتر زیادی را به کشور معرفی کرده است که اکثر این داوطلبان درصدهای بالایی برای درس ادبیات دارند. شما می‌توانید در قسمت زیر با نحوه تدریس استاد محسن منتظری بیشتر آشنا شوید:

 

8) استاد پویا بهشتی

یکی از مهم‌ترین کارهایی که داوطلبان قبل از کنکور سراسری باید انجام دهند، انتخاب یک استاد باتجربه و کار بلد برای یادگیری دروس تخصصی است. اساتید زیادی در کشور وجود دارند که دروس تخصصی را به داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی آموزش می‌دهند. اما به نظر شما چه معیارهایی برای داوطلبان در مورد انتخاب اساتید برتر اهمیت دارند؟ داوطلبان به معیارهای زیادی توجه می‌کنند، اما مهم‌ترین معیارها سابقه تدریس، تجربه، فن بیان، استفاده از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری و … هستند. موسسه حرف آخر با توجه به تمامی این معیارها با بهترین اساتید کشور برای تدریس تمامی دروس تخصصی و عمومی همکاری می‌کند. یکی از بهترین اساتید کنکور انسانی که با موسسه حرف آخر برای تدریس دروس تخصصی همکاری می‌کند، استاد پویا بهشتی است. استاد پویا بهشتی یکی از برترین اساتید کشور است که در موسسه حرف آخر دروس اقتصاد و روانشناسی را تدریس می‌کند.

استاد پویا بهشتی مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران و رشته روانشناسی بالینی کسب کرده است. این استاد برتر موسسه حرف آخر به عنوان مدرس، مشاور و هدایتگر تحصیلی فعالیت می‌کند. پویا بهشتی با بیش از 25 سال سابقه تدریس به یکی از برترین و باتجربه‌ترین اساتید کشور تبدیل شده است. استاد بهشتی سابقه تدریس در بیش از 100 مدرسه برتر ایران را در کارنامه خود دارد و به عنوان طراح سوالات آزمون‌های سنجش نیز فعالیت می‌کند. داوطلبان زیادی با تدریس استاد بهشتی موفق شده‌اند که رتبه‌های برتر کنکور انسانی را به دست آورند. این استاد برتر در آموزشگاه‌هایی مانند علم و صنعت آریا در اهواز، پارسايي در اصفهان، سراي دانشمندان در همدان، علامه لاهوري و علامه حلي در رشت، سنجش فرهمندان در تبريز و نسل قلم در شیراز دروس تخصصی کنکور را آموزش داده است. استاد بهشتی تالیفات زیادی نیز در کارنامه آموزشی خود دارد.

پویا بهشتی

دوره‌های آموزشی استاد پویا بهشتی

ویژگی‌های تدریس استاد پویا بهشتی

  • تدریس مفاهیم با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی
  • ارئه مهم‌ترین نکات آموزشی
  • تدریس دروس با استفاده از روش‌های خاص
  • استفاده از الگوهای ابتکاری برای تدریس مفاهیم دروس
  • تدریس دروس از سطح پایه
  • لحن جذاب و گیرا
  • تحلیل خط به خط کتاب درسی
  • استفاده از نقشه‌راه‌های جذاب برای تدریس مفاهیم
  • آموزش نحوه پاسخگویی به سوالات در کنکور سراسری
  • مبتکر روش‌های نویس برای تدریس درس اقتصاد و روانشناسی
  • آموزش بدون نیاز به خلاصه‌نویسی و نکته‌برداری

نمونه تدریس استاد پویا بهشتی

شما می‌توانید در قسمت زیر نمونه تدریس درس اقتصاد استاد پویا بهشتی را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتری به سراغ انتخاب دوره‌های آموزشی این استاد بروید:

 

9) استاد عابد حدودی

یکی دیگر از دروس تخصصی کنکور انسانی درس جامعه شناسی است. موسسه حرف آخر برای تدریس این درس از یکی از بهترین اساتید کنکور ایران کمک می‌گیرد. استاد عابد حدودی یکی از بهترین اساتید کنکور کشور است که با موسسه حرف آخر برای تدریس درس جامعه شناسی همکاری می‌کند. استاد حدودی برای تدریس مفاهیم جامعه شناسی از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری استفاده می‌کند. داوطلبان با تدریس استاد حدودی به راحتی می‌توانند مفاهیم جامعه شناسی را یاد بگیرند و به سوالات این درس در کنکور سراسری پاسخ دهند. این استاد برتر موسسه حرف آخر مانند سایر اساتید این مجموعه از الگوهای ابتکاری و روش‌های خاص برای تدریس مفاهیم استفاده می‌کند. داوطلبانی که به دنبال کسب یک درصد مناسب برای درس جامعه شناسی هستند به راحتی می‌توانند با تدریس استاد حدودی این درصد را در کنکور به دست آورند.

دوره‌ آموزشی استاد عابد حدودی

نمونه تدریس درس جامعه شناسی استاد حدودی

داوطلبان گروه انسانی در قسمت زیر می‌توانند نمونه تدریس استاد عابد حدودی را مشاهده کنند. اگر به دنبال نمونه تدریس‌های بیشتری از اساتید حرف آخر هستید به کانال تلگرام حرف آخر مراجعه کنید:

 

10) استاد مصطفی رضایی مهر

استاد مصطفی رضایی مهر یکی از برترین اساتید کنکور در کشور است که با موسسه حرف آخر برای تدریس درس جغرافیا و تاریخ همکاری می‌کند. این دو درس از مهم‌ترین دروس تخصصی در کنکور انسانی هستند که ماهیت مفهومی دارند. داوطلبان باید این دو درس را حفظ کنند و به سوالات آن در کنکور سراسری پاسخ دهند. استاد مصطفی رضایی مهر با استفاده از روش‌های خاص خود مفاهیم دروس تخصصی را به نحوی آموزش می‌دهد که داوطلبان نیازی به حفظ کردن مطالب نداشته باشند. اگر به دنبال یک درصد بالا در درس جغرافیا و تاریخ هستید همین حالا به سراغ دوره‌های آموزشی استاد رضایی مهر بروید. این استاد برتر موسسه حرف آخر برای تدریس دروس از روش‌های آموزشی جدید استفاده می‌کند.

دوره‌های آموزشی استاد مصطفی رضایی مهر

نمونه تدریس درس تاریخ استاد مصطفی رضایی مهر

 

11) استاد علیرضا یوسفیان پور

همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم کنکور 1402 همانند کنکور سال‌های اخیر برگزار نمی‌شود. کنکور 1402 بدون دروس عمومی برگزار می‌شود. این بدین معنی است که دروس عمومی از کنکور سراسری حذف می‌شوند و داوطلبان تنها باید به سوالات دروس تخصصی در کنکور سراسری پاسخ دهند. اما تکلیف دروس عمومی چیست؟ دروس عمومی تنها بر روی سوابق تحصیلی داوطلبان تاثیر دارند. بنابراین داوطلبان باید دروس عمومی را برای امتحانات نهایی دوازدهم به بهترین شکل ممکن مطالعه کنند. یکی از بهترین اساتید کنکور که درس دین و زندگی را به صورت تشریحی در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد، استاد علیرضا یوسفیان پور است. استاد علیرضا یوسفیان پور در حال حاضر درس دین و زندگی را برای امتحانات نهایی دوازدهم به داوطلبان آموزش می‌دهد تا داوطلبان بهترین نتیجه را در امتحانات به دست آورند.

استاد علیرضا یوسفیان پور فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک است و از رتبه‌های برتر کنکور در سال 1390 محسوب می‌شود. این استاد برتر موسسه حرف آخر برای تدریس درس دین و زندگی از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری استفاده می‌کند. این الگوها به داوطلبان امکان می‌دهند تا داوطلبان بدون حفظ کردن، مطالب را یاد بگیرند و مطاللب  رادر حافظه بلندمدت خود ثبت کنند. علیرضا یوسفیان پور به عنوان مدرس درس دین و زندگی در شبکه‌های صدا و سیما نیز فعالیت می‌کند. تمامی داوطلبان استاد یوسفیان پور را برای ابداع 14 الگوی ابتکاری برای دین و زندگی کنکور می‌شناسند. این استاد برتر درس دین و زندگی را به نحوی آموزش می‌دهد که داوطلبان مطالب را فراموش نکنند و به سوالات دین و زندگی به بهترین شکل ممکن در امتحانات نهایی پاسخ دهند. استاد یوسفیان پور برای تدریس درس دین و زندگی از رمزگردانی و شهودی‌سازی مفاهیم استفاده می‌کند.

دوره‌های آموزشی استاد یوسفیان پور

ویژگی‌های تدریس استاد یوسفیان پور

  • تدریس صفر تا صد دین و زنگی برای امتحانات نهایی دوازدهم
  • آموزش با استفاده از تصاویر و انیمیشن
  • استفاده از الگوهای ابتکاری و روش‌های منحصربه‌فرد
  • استفاده از نقشه‌راه برای تدریس مباحث دشوار
  • حل سوالات مهم دین و زندگی
  • استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی برای تدریس درس دین و زندگی

نمونه تدریس استاد یوسفیان پور

شما می‌توانید در قسمت زیر نمونه‌ای از نحوه تدریس استاد یوسفیان پور را مشاهده کنید:

 

12) استاد مجتبی محمودی

یکی دیگر از دروسی که داوطلبان در کنکور سال‌های قبل به سوالات آن در دفترچه عمومی پاسخ‌ می‌دادند، درس زبان انگلیسی است. در حال حاضر درس زبان انگلیسی به عنوان یک درس عمومی محسوب می‌شود که بر روی سوابق تحصیلی داوطلبان تاثیر دارد. داوطلبان باید به سوالات زبان انگلیسی در امتحانات نهایی دوازدهم به خوبی پاسخ دهند تا این نمره بر روی سابقه تحصیلی آن‌ها تاثیر مثبتی داشته باشد. موسسه حرف آخر برای تدریس درس زبان انگلیسی با مرد شماره 1 کشور برای تدریس زبان همکاری می‌کند. مدرس زبان انگلیسی در موسسه حرف آخر استاد مجتبی محمودی است. استاد مجتبی محمودی یکی از برترین اساتید کنکور در کشور است که روش‌های خاصی برای تدریس درس زبان دارد. مجتبی محمودی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته زیست شناسی و علوم گیاهی است.

این استاد برتر موسسه حرف آخر یک سابقه آموزشی 25 ساله دارد و در این مدت زمان به بهترین شکل ممکن درس زبان را به داوطلبان تدریس کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تدریس استاد محمودی استفاده از روش‌های خاص و الگوهای ابتکاری است. داوطلبان نیازی ندارند مفاهیم زبان را برای امتحانات نهایی دوازدهم حفظ کنند. استاد محمودی مفاهیم را به نحوی آموزش می‌دهد که داوطلبان مفاهیم را برای یک مدت طولانی در ذهن خود ثبت کنند. اگر به دنبال یک نمره مناسب در امتحانات نهایی دوازدهم هستید همین حالا به سراغ دوره زبان انگلیسی تشریحی حرف آخر بروید.

مجتبی محمودی

دوره آموزشی استاد مجتبی محمودی

نمونه تدریس زبان انگلیسی استاد محمودی

 

بهترین اساتید کنکور 1402

موسسه حرف آخر در این مطلب بهترین اساتید کنکور را به داوطلبان گروه تجربی، ریاضی و انسانی معرفی کرد. تمامی این اساتید از باتجربه‌ترین و محبوب‌ترین اساتید کشور هستند که با موسسه حرف آخر همکاری می‌کنند. موسسه حرف آخر تدریس هر درس تخصصی و عمومی را به یک استاد باتجربه سپرده است. همین موضوع نیز موجب می‌شود که داوطلبان تمامی دروس تخصصی و عمومی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند. داوطلبان دیگر نیازی ندارند تا روزها به دنبال انتخاب بهترین اساتید کنکور باشند. موسسه حرف آخر تمامی این اساتید را به خانه داوطلبان می‌آورد. داوطلبان می‌توانند با دوره‌های آموزشی موسسه حرف آخر، حرف اول و آخر را در کنکور سراسری بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دانلود برنامه موفقیت ۵۰ روزه در کنکور و امتحان نهایی

این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.